МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
04 липня 2019 р.
за № 737/33708
Про інформаційну взаємодію автоматизованої системи виконавчого провадження та Державного реєстру актів цивільного стану громадян
Відповідно до частини п’ятої статті 18 Закону України "Про виконавче провадження" (
1404-19)
, пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України (
228-2014-п)
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, з метою забезпечення оперативного отримання державними та приватними виконавцями відомостей про боржників - фізичних осіб, необхідних для здійснення виконавчого провадження, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок інформаційної взаємодії автоматизованої системи виконавчого провадження та Державного реєстру актів цивільного стану громадян, що додається.
2. Адміністратору автоматизованої системи виконавчого провадження та Державного реєстру актів цивільного стану громадян:
вжити заходів, необхідних для впровадження технічної можливості реалізації Порядку інформаційної взаємодії автоматизованої системи виконавчого провадження та Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого цим наказом, протягом чотирьох місяців з дати набрання чинності цим наказом;
до запровадження інформаційної взаємодії автоматизованої системи виконавчого провадження та Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому цим наказом, забезпечити отримання виконавцями під час виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян шляхом безпосереднього доступу на підставі договору, укладеного з адміністратором Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
3. Департаменту приватного права (Ференс О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 (
493/92)
"Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Сукманову О.В.
ПОГОДЖЕНО:
Генеральний директор державного підприємства
"Національні інформаційні системи"
|
С. Лур’є
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
03 липня 2019 року № 2008/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
04 липня 2019 р.
за № 737/33708
ПОРЯДОК
інформаційної взаємодії автоматизованої системи виконавчого провадження та Державного реєстру актів цивільного стану громадян
1. Цей Порядок визначає процедуру інформаційної взаємодії автоматизованої системи виконавчого провадження (далі - Система) та Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі - Реєстр) шляхом доступу до відомостей Реєстру про шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть боржників - фізичних осіб (далі - інформаційна взаємодія) під час виконання державними та приватними виконавцями (далі - виконавці) судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб).
2. Інформаційна взаємодія здійснюється з використанням даних Системи та Реєстру у режимі реального часу в електронному вигляді інформаційно-телекомунікаційними засобами із застосуванням засобів технічного та криптографічного захисту інформації відповідно до Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" (
80/94-ВР)
.
3. Інформаційну взаємодію забезпечує державне підприємство, яке належить до сфери управління Міністерства юстиції України, що визначене адміністратором Системи та Реєстру (далі - Адміністратор).
4. Для захисту персональних даних фізичної особи, які передаються та приймаються в порядку інформаційної взаємодії, впроваджуються організаційно-технічні заходи, що забезпечують захист конфіденційної інформації.
5. Доступ до інформації про боржника - фізичну особу, передбаченої у пункті 1 цього Порядку, забезпечується шляхом формування виконавцем у Системі пошукового запиту до Реєстру за такими відомостями:
прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) боржника - фізичної особи;
дата народження боржника - фізичної особи.
6. Технічна підтримка передачі відомостей забезпечується Адміністратором.
7. Адміністратор забезпечує своєчасну передачу та приймання відомостей, перелік та обсяг яких визначаються у протоколі, підписаному ним та затвердженому Міністерством юстиції України.
8. Тип та структура електронних даних, що передаються та приймаються, процедури взаємодії Системи та Реєстру і зміни до них, форма журналів обліку запитів та відповідей визначаються у додатках до протоколу, передбаченого пунктом 7 цього Порядку.
9. Електронні дані повинні містити інформацію з Реєстру, актуальну на дату та час передання відповіді на пошуковий запит.
10. Інформація, що передається з Реєстру у порядку інформаційної взаємодії, використовується з додержанням вимог Законів України "Про інформацію" (
2657-12)
, "Про захист персональних даних" (
2297-17)
під час здійснення виконавцями повноважень, передбачених Законом України "Про виконавче провадження" (
1404-19)
, і не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.
Директор Департаменту приватного права
|
О. Ференс
|