НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ПОСТАНОВА
Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення
Відповідно до законів України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" (
1540-19)
, "Про ринок електричної енергії" (
2019-19)
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити такі, що додаються:
1) Форму звітності № 11-НКРЕКП (квартальна) "Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання";
2) Інструкцію щодо заповнення форми звітності № 11-НКРЕКП (квартальна) "Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання";
3) Форму звітності № 12-НКРЕКП-передача (річна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з передачі електричної енергії";
4) Інструкцію щодо заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП-передача (річна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з передачі електричної енергії";
5) Форму звітності № 12-НКРЕКП-розподіл (квартальна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії";
6) Інструкцію щодо заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП-розподіл (квартальна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії";
7) Форму звітності № 12-НКРЕКП-постачання (квартальна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії";
8) Інструкцію щодо заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП- постачання (квартальна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії";
9) Форму звітності № 13-НКРЕКП (річна) "Звіт щодо показників надійності (безперервності) передачі електричної енергії";
10) Інструкцію щодо заповнення форми звітності № 13-НКРЕКП (річна) "Звіт щодо показників надійності (безперервності) передачі електричної енергії";
11) Форму звітності № 14-НКРЕКП (річна) "Звіт щодо усунення причин незадовільної якості електричної енергії за скаргами споживачів";
12) Інструкцію щодо заповнення форми звітності № 14-НКРЕКП (річна) "Звіт щодо усунення причин незадовільної якості електричної енергії за скаргами споживачів".
2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 23 березня 2017 року № 345 (v0345874-17)
"Про затвердження форм звітності № 11-НКРЕКП (квартальна) "Звіт щодо показників надійності електропостачання" та № 12-НКРЕКП (квартальна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг" та інструкцій щодо їх заповнення", від 31 травня 2017 року № 714 (v0714874-17)
"Про затвердження форми звітності № 13-НКРЕКП (річна) "Звіт щодо показників безперервності передачі електричної енергії магістральними мережами" та інструкції щодо її заповнення".
3. Ця постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її опублікування в офіційному друкованому виданні - газеті "Урядовий кур’єр".
Голова НКРЕКП
|
О. Кривенко
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
12.06.2018 № 374
ЗВІТ
щодо показників надійності (безперервності) електропостачання
(Форма № 11-НКРЕКП (квартальна))
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
12.06.2018 № 374
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності № 11-НКРЕКП (квартальна) "Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання"
Зв’язок
рядків і граф форми звітності № 11-НКРЕКП
Директор Департаменту
стратегічного розвитку
та планування
|
В. Цаплін
|
Додаток 1
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 11-НКРЕКП (квартальна)
"Звіт щодо показників надійності
(безперервності) електропостачання"
(пункт 4.1)
ПЕРЕЛІК
джерел інформації, що використовуються для організації моніторингу показників надійності (безперервності) електропостачання
_____________________________________________ 20__ рік
(найменування ліцензіата та найменування підрозділу електричних мереж)
№ з/п
|
Код джерела інформації
|
Назва джерела інформації
|
Форма ведення джерела інформації
|
Стислий перелік інформації, яку містить зазначене джерело інформації
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Додаток 2
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 11-НКРЕКП (квартальна)
"Звіт щодо показників надійності
(безперервності) електропостачання"
(пункт 4.1)
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
щодо точок комерційного обліку електричної енергії на рівні напруги 0,4 кВ
Додаток 3
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 11-НКРЕКП (квартальна)
"Звіт щодо показників надійності
(безперервності) електропостачання"
(пункт 4.1)
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
щодо точок комерційного обліку електричної енергії на рівнях напруги 6 - 154 кВ
_______________________________________________ 20__ рік
(найменування ліцензіата та найменування підрозділу електричних мереж)
№ з/п
|
Ознака поділу
|
Споживання електричної енергії на рівні напруги за попередній рік, тис. кВт·год
|
Загальна кількість точок комерційного обліку електричної енергії на рівні напруги, од.
|
Середньомісячне споживання електричної енергії на рівні напруги на одну точку комерційного обліку електричної енергії за попередній рік, тис. кВт·год, = графа 3/графа 4/12
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1
|
6 - 20 кВ
|
|
|
|
1.1
|
міські населені пункти
|
|
|
|
1.2
|
сільські населені пункти
|
|
|
|
2
|
27,5 - 35 кВ
|
|
|
|
3
|
110/154 кВ
|
|
|
|
4
|
Усього 6 - 154 кВ
|
|
|
х
|
Додаток 4
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 11-НКРЕКП (квартальна)
"Звіт щодо показників надійності
(безперервності) електропостачання"
(пункт 4.1)
ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА
електричної мережі на рівнях напруги 6 - 154 кВ
Додаток 5
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 11-НКРЕКП (квартальна)
"Звіт щодо показників надійності
(безперервності) електропостачання"
(пункт 4.1)
РЕЄСТР
перерв в електропостачанні
Додаток 6
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 11-НКРЕКП (квартальна)
"Звіт щодо показників надійності
(безперервності) електропостачання"
(пункт 5.2)
ПРИКЛАД
заповнення форми звітності № 11-НКРЕКП (квартальна) "Звіт щодо показників надійності (безперервності) електропостачання"
Додаток 7
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 11-НКРЕКП (квартальна)
"Звіт щодо показників надійності
(безперервності) електропостачання"
(пункт 6.5)
ДОДАТОК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
12.06.2018 № 374
(у редакції постанови НКРЕКП
19.08.2020 № 1598 (v1598874-20)
)
ЗВІТ
щодо показників комерційної якості надання послуг з передачі електричної енергії
(Форма № 12-НКРЕКП-передача (річна))
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
12.06.2018 № 374
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП-передача (річна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з передачі електричної енергії"
1. Загальні положення
1.1. Ця Інструкція поширюється на суб'єкта господарювання, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з передачі електричної енергії (далі - ліцензіат).
1.2. Ця Інструкція визначає порядок заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП-передача (річна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з передачі електричної енергії" (далі - форма звітності № 12-НКРЕКП-передача) та строки подання її до НКРЕКП.
1.3. У цій Інструкції терміни вживаються в таких значеннях:
дата завершення надання послуги - дата завершення відліку строку надання послуги споживачеві (замовнику), що підтверджується відповідним актом, реєстрацією вихідної інформації або іншим установленим документом;
дата початку надання послуги - дата початку відліку строку надання послуги споживачеві (замовнику) з моменту отримання ліцензіатом від споживача (замовника) всіх необхідних даних (факт отримання та повнота змісту яких установлюються відповідним документом, зареєстрованим як вхідна кореспонденція) та за необхідності оплати послуги відповідно до встановлених норм;
джерело інформації - паперовий, електронний або магнітний носій інформації, зміст якого використовується для фіксації та отримання інформації у процесі організації моніторингу показників якості надання послуг з передачі та постачання електричної енергії;
комерційна якість надання послуг з передачі електричної енергії - якість надання послуг ліцензіатом споживачеві, що передбачає дотримання ліцензіатом строків надання послуг та виконання робіт, розгляд звернень споживачів, установлених чинним законодавством, зокрема Кодексом системи передачі (v0309874-18)
, затвердженим постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309, Кодексом комерційного обліку електричної енергії (v0311874-18)
, затвердженим постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 311, Правилами роздрібного ринку електричної енергії (v0312874-18)
, затвердженими постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312.
Скорочення, що застосовуються в цій Інструкції:
ВЛ - вина ліцензіата;
ВС - вина споживача або інших осіб;
З - звернення;
КСП - Кодекс системи передачі (v0309874-18)
, затверджений постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309;
П - претензія;
ПРРЕЕ - Правила роздрібного ринку електричної енергії (v0312874-18)
, затверджені постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312;
С - скарга;
ФМ - форс-мажорні обставини.
1.4. Ця Інструкція розроблена відповідно до:
законів України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" (
1540-19)
та "Про ринок електричної енергії" (
2019-19)
;
КСП (v0309874-18)
, Кодексу комерційного обліку електричної енергії (v0311874-18)
, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 311, ПРРЕЕ (v0312874-18)
;
інших нормативно-правових актів, якими регулюється ліцензована діяльність суб'єктів господарської діяльності з передачі електричної енергії.
2. Порядок та строки надання інформації
2.1. Форма звітності № 12-НКРЕКП-передача подається ліцензіатом у цілому по суб’єкту господарювання.
2.2. Форма звітності № 12-НКРЕКП-передача складається станом на останнє число звітного періоду і подається ліцензіатом до НКРЕКП та її територіального органу за місцезнаходженням ліцензіата не пізніше ніж через 50 днів після звітного періоду.
2.3. Звітним періодом є рік.
2.4. Звіт направляється ліцензіатом до НКРЕКП поштою на паперових носіях та в електронному вигляді на адресу: sqr@nerc.gov.ua, за якою можна отримати електронну форму звіту, а також до її територіального органу за місцезнаходженням ліцензіата.
2.5. Звіт підписується керівником ліцензіата або іншою уповноваженою особою. У звіті зазначаються прізвище та ініціали особи, яка підписала звіт, прізвище виконавця, номер телефону (із зазначенням коду міжміського зв'язку), факсу та адреса електронної пошти.
2.6. У разі внесення змін до звіту після відправлення ліцензіат зобов’язаний терміново надіслати до НКРЕКП та її територіальних органів за місцезнаходженням ліцензіата виправлений звіт в електронному вигляді та на паперових носіях з підписом керівника ліцензіата або іншої уповноваженої особи, а також лист із зазначенням причини внесення змін.
3. Порядок формування загальної інформації, пов’язаної з заповненням форми звітності № 12-НКРЕКП-передача
3.1. Кожний підрозділ ліцензіата повинен забезпечити ведення:
1) переліку джерел інформації щодо комерційної якості надання послуг з передачі електричної енергії згідно з додатком 1 до цієї Інструкції;
2) переліку послуг згідно з додатком 2 до цієї Інструкції;
3) реєстру надання послуг та звернень споживачів згідно з додатком 3 до цієї Інструкції.
3.2. Перелік джерел інформації щодо комерційної якості надання послуг з передачі електричної енергії формується згідно з додатком 1 до цієї Інструкції:
графа 1 - № з/п - номер за порядком;
графа 2 - код джерела інформації - код, який для зручності присвоює ліцензіат власним джерелам інформації, що використовуються для моніторингу показників комерційної якості надання послуг з передачі електричної енергії;
графа 3 - назва джерела інформації - журнал, електронна база даних, інші джерела інформації;
графа 4 - форма ведення джерела інформації - паперовий журнал, таблиці Microsoft Excel, електронна база даних тощо;
графа 5 - стислий перелік інформації, яку містить зазначене джерело інформації.
3.3. Реєстр надання послуг та звернень споживачів формується згідно з додатком 3 до цієї Інструкції. До реєстру вносяться всі випадки надання послуг споживачам та замовникам (при наданні послуги з приєднання до електричних мереж електроустановок, призначених для споживання) та надання відповідей на звернення споживачів.
Графи реєстру заповнюються таким чином:
графа 1 - № з/п - номер за порядком;
графа 2 - код послуги відповідно до переліку послуг, наведеного в додатку 2 до цієї Інструкції;
графа 3 - код джерела інформації відповідно до переліку, затвердженого внутрішнім розпорядчим документом ліцензіата. Можуть відображатися декілька кодів джерела інформації, що містять інформацію про дату початку та завершення надання послуги;
графи 4 - 6 - інформація про споживача: найменування, адреса споживача, інша інформація (телефон, адреса електронної пошти, реєстраційний номер тощо);
графа 7 - предмет звернення - заповнюється лише для звернень споживачів (літери "З", "С", "П" відповідно для звернень, скарг та претензій);
графа 8 - дата початку надання послуги:
з перевірки відповідності об’єктів електроенергетики/електроустановок об’єктів електроенергетики, заявлених до приєднання, критеріям приєднання до системи передачі - дата реєстрації відповідної заяви;
з видачі технічних умов на приєднання разом з проектом договору про приєднання - дата реєстрації відповідної заяви;
з надання вихідних даних для розроблення техніко-економічного обґрунтування - дата отримання відповідної заяви;
з опрацювання наданого замовником варіанта точки забезпечення потужності (схеми приєднання) - дата отримання техніко-економічного обґрунтування;
розгляд проектної документації, поданої ліцензіату на погодження - дата отримання проектної документації;
з подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання - дата отримання відповідної заяви;
з видачі дозволу на підключення електроустановки та дозволу на подачу напруги - дата отримання документа з монтажу;
з підключення електроустановок замовника до електричної мережі - дата отримання відповідної заяви;
з видачі договорів про надання послуг з передачі електричної енергії або про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління - дата отримання відповідної заяви;
з відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за заявою споживача - дата надання споживачем документів, що підтверджують оплату ліцензіату послуги з відновлення електроживлення;
з відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за ініціативою ОСП - дата надання споживачем підтвердження усунення виявлених порушень;
з відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за зверненням електропостачальника - дата отримання від електропостачальника інформації про усунення причин відключення;
з перевірки рахунка на оплату послуги з передачі електричної енергії - дата отримання від споживача відповідної заяви;
з контрольного огляду, технічної перевірки вузла обліку електричної енергії - дата реєстрації звернення від споживача, якщо відповідні засоби комерційного обліку належать ОСП, або дата оплати споживачем вартості послуги, якщо відповідні засоби комерційного обліку належать споживачу;
з експертизи засобів комерційного обліку електричної енергії - дата оплати споживачем вартості експертизи;
з розгляду звернень/скарг/претензій споживачів - дата отримання звернення/скарги/претензії;
графа 9 - дата завершення надання послуги:
з перевірки відповідності об’єктів електроенергетики/електроустановок об’єктів електроенергетики, заявлених до приєднання, критеріям приєднання до системи передачі - дата реєстрації повідомлення замовнику у спосіб, вказаний ним у заяві (рекомендованим поштовим відправленням, електронною поштою, факсом), про відповідність критеріям приєднання або, у разі виявлення їх невідповідності, відхилення поданої заяви;
з видачі технічних умов на приєднання разом з проектом договору про приєднання - дата реєстрації повідомлення замовнику про готовність до видачі проекту договору про приєднання та технічних умов, зафіксована у джерелах інформації;
з надання вихідних даних для розроблення техніко-економічного обґрунтування - дата надання вихідних даних для розроблення техніко-економічного обґрунтування;
з опрацювання наданого замовником варіанта точки забезпечення потужності (схеми приєднання) - дата реєстрації повідомлення замовнику про прийняття пропозиції замовника щодо варіанту точки забезпечення потужності (схеми приєднання) або обґрунтування пріоритетності іншого варіанта схеми приєднання, ніж передбачено техніко-економічним обґрунтуванням;
розгляд проектної документації, поданої ліцензіату на погодження - дата реєстрації повідомлення замовнику про погодження або відмову у погодженні поданої проектної документації;
з подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання - дата подання робочої напруги, зафіксована у джерелах інформації;
з видачі дозволу на підключення електроустановки та дозволу на подачу напруги - дата реєстрації повідомлення замовнику про дозвіл на підключення електроустановки та про дозвіл на подачу напруги;
з підключення електроустановок замовника до електричної мережі - дата здійснення підключення електроустановки замовника до електричних мереж, зафіксована у джерелах інформації;
з видачі договорів про надання послуг з передачі електричної енергії або про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління - дата надання заявникові двох примірників підписаного зі свого боку договору про надання послуг з передачі електричної енергії або про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління;
з відновлення електроживлення електроустановки споживача - дата здійснення відновлення електроживлення електроустановки споживача, зафіксована у джерелах інформації;
з перевірки рахунку на оплату послуги з передачі електричної енергії або перевірки лічильника - дата надання повідомлення споживачу про результати перевірки, зафіксована у джерелах інформації;
з контрольного огляду, технічної перевірки вузла обліку електричної енергії - дата надання повідомлення споживачу про результати перевірки, зафіксована в джерелах інформації;
з експертизи засобів комерційного обліку електричної енергії - у випадку присутності споживача при проведенні експертизи - дата складання акта експертизи та його підпису споживачем, у випадку відсутності - дата надання повідомлення споживачу з результатами експертного висновку, зафіксована в джерелах інформації;
з розгляду звернень/скарг/претензій споживачів - дата надання відповіді на звернення/скаргу/претензію.
У разі ненадання послуги датою завершення надання послуги є дата письмової відмови замовника або споживача від послуги або дата підтвердження неможливості надання послуги внаслідок форс-мажорних обставин, з вини споживача, третіх осіб або ліцензіата;
графи 10 та 11 - тривалість обґрунтованої затримки надання послуги внаслідок форс-мажорних обставин, з вини споживача або інших осіб (календарних днів/робочих днів). Тривалість затримки зазначається в календарних або робочих днях (у графі 10 або 11) відповідно до встановлених законодавством строків;
графи 12 та 13 - тривалість надання послуги: кількість календарних/робочих днів з початку надання послуги до завершення надання послуги за вирахуванням часу обґрунтованої затримки надання послуги;
графа 14 - причина затримки. Може мати значення: ВС, ФМ. Затримка у наданні послуги внаслідок форс-мажорних обставин, з вини споживачів або інших осіб має бути документально підтверджена;
графа 15 - причина ненадання послуги. Може мати значення: ВС, ФМ, ВЛ. Ненадання послуги внаслідок форс-мажорних обставин, з вини споживачів або інших осіб має бути документально підтверджене;
графа 16 - примітки ліцензіата, які уточнюють певні особливості надання даного виду послуг. Наприклад, причину відмови у видачі технічних умов тощо.
3.4. Якщо початок надання послуги відбувся у звітному році, а завершення - у наступному або дата отримання звернення у звітному році, а відповідь - у наступному:
при наданні послуги або відповіді на звернення у січні наступного року ця послуга або надання відповіді на звернення реєструється у реєстрі звітного року. При цьому у році завершення надання цієї послуги або надання відповіді на звернення не реєструється;
при наданні послуги або відповіді на звернення пізніше січня наступного року:
у році, коли надійшла заявка на послугу або отримано звернення, реєструється дата початку надання послуги (графа 8 додатка 3 до цієї Інструкції);
у році завершення надання цієї послуги реєструється дата початку надання послуги (графа 8 додатка 3 до цієї Інструкції) та дата завершення надання послуги або дату надання відповіді на звернення (графа 9 додатка 3 до цієї Інструкції).
3.5. Реєстри надання послуг та звернень споживачів подаються в електронному вигляді на адресу: sqr@nerc.gov.ua до НКРЕКП не пізніше ніж через 50 днів після завершення звітного року.
4. Пояснення щодо заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП-передача
4.1. Інформація для заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП-передача формується на підставі даних додатків 1-3 до цієї Інструкції.
4.2. Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з передачі електричної енергії містить таку інформацію:
графа А - код послуги відповідно до переліку, наведеного в додатку 2 до цієї Інструкції;
графа Б - тип звернення відповідно до переліку, наведеного в додатку 2 до цієї Інструкції;
графа В - код рядка;
графа 1 - загальна кількість звернень за рік щодо надання послуги кожного виду відповідно до кодів та назв із переліку послуг, наведених у додатку 2 до цієї Інструкції. Визначається як сума графи 2 та графи 3;
графа 2 - кількість наданих послуг відповідно до письмового звернення споживача (дані указуються окремо за кожним видом послуг у відповідному рядку). Зазначена кількість запитів щодо надання послуг визначається на підставі інформації, яку містять реєстри надання послуг та письмових звернень споживачів (додаток 3 до цієї Інструкції);
графа 3 - кількість ненаданих послуг - відображаються дані щодо кількості ненаданих послуг, щодо яких надійшли письмові звернення споживачів. Визначається на підставі інформації, яку містять реєстри надання послуг та письмових звернень споживачів (додаток 3 до цієї Інструкції);
графа 4 - строк надання послуги, визначений чинним законодавством;
графа 5 - середній строк надання послуги. Визначається як відношення сумарної тривалості надання послуги за окремим кодом до загальної кількості запитів на надання цієї послуги;
графа 6 - кількість послуг, час виконання яких перевищив установлені строки. Визначається на підставі інформації, що містять реєстри надання послуг та письмових звернень споживачів (додаток 3 до цієї Інструкції);
графа 7 - відсоток послуг, час виконання яких перевищив установлені строки, %. Визначається як відношення графи 6 до графи 2, помножене на 100 %.
Директор Департаменту
стратегічного розвитку
та планування
|
В. Цаплін
|
Додаток 1
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 12-НКРЕКП-передача (річна)
"Звіт щодо показників комерційної якості
надання послуг з передачі
електричної енергії"
(пункт 3.1)
ПЕРЕЛІК
джерел інформації щодо комерційної якості надання послуг з передачі електричної енергії
________________________________________________ 20__ рік
(найменування ліцензіата та найменування підрозділу)
№ з/п
|
Код джерела інформації
|
Назва джерела інформації
|
Форма ведення джерела інформації
|
Стислий перелік інформації, яку містить джерело інформації
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Додаток 2
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 12-НКРЕКП-передача (річна)
"Звіт щодо показників комерційної якості
надання послуг з передачі
електричної енергії"
(пункт 3.1)
ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ
Код послуги
|
Назва послуги
|
S1
|
Приєднання до електричних мереж системи передачі:
|
S1.1
|
перевірка відповідності об'єктів електроенергетики / електроустановок об'єктів електроенергетики, заявлених до приєднання, критеріям приєднання до системи передачі
|
S1.2
|
видача технічних умов на приєднання разом з проектом договору про приєднання
|
S1.3
|
надання вихідних даних для розроблення техніко-економічного обґрунтування
|
S1.4
|
опрацювання наданого Замовником варіанта точки забезпечення потужності
|
S1.5
|
розгляд проектної документації, поданої ОСП на погодження
|
S1.6
|
подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання
|
S1.6.1
|
не потребує припинення електропостачання інших Користувачів
|
S1.6.2
|
потребує припинення електропостачання інших Користувачів
|
S1.7
|
видача дозволу на підключення електроустановки та дозволу на подачу напруги
|
S1.8
|
підключення електроустановок Замовника до електричної мережі
|
S1.8.1
|
не потребує припинення електропостачання інших Користувачів
|
S1.8.2
|
потребує припинення електропостачання інших Користувачів
|
S2
|
Видача договорів:
|
S2.1
|
про надання послуг з передачі електричної енергії споживачеві
|
S2.2
|
про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління
|
S3
|
Відновлення електроживлення електроустановки споживача:
|
S3.1
|
яка була відключена за заявою споживача
|
S3.2
|
яка була відключена за ініціативою ОСП
|
S3.2.1
|
у міській місцевості
|
S3.2.2
|
у сільській місцевості
|
S3.3
|
яка була відключена за зверненням електропостачальника
|
S3.3.1
|
у міській місцевості
|
S3.3.2
|
у сільській місцевості
|
S4
|
Перевірка лічильника:
|
S4.1
|
контрольний огляд, технічна перевірка вузла обліку електричної енергії
|
S4.2
|
експертиза засобів комерційного обліку
|
S5
|
Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів:
|
S5.1
|
розгляд звернень/скарг/претензій споживачів
|
S5.2
|
розгляд звернення споживача щодо виправлення помилкових показів лічильника у платіжному документі
|
S5.2.1
|
без потреби проведення перевірки лічильника
|
S5.2.2
|
у разі потреби проведення перевірки лічильника
|
Додаток 3
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 12-НКРЕКП-передача (річна)
"Звіт щодо показників комерційної якості
надання послуг з передачі
електричної енергії"
(пункт 3.1)
РЕЄСТР
надання послуг та звернень споживачів
_______________________________________________за 20_ рік
(найменування ліцензіата та його підрозділу)
№ з/п
|
Код послуги
|
Код джерела інформації
|
Інформація про споживача
|
Предмет звернення (лише для звернень споживачів) (З, С, П)
|
Дата початку надання послуги дд.мм.рррр
|
Дата завершен ня надання послуги дд.мм.рррр
|
Тривалість обґрунтованої затримки виконання послуги
|
Тривалість надання послуги (з вирахуванням часу затримки)
|
Причина затримки (ВС, ФМ)
|
Причина ненадання послуги (ВС, ФМ, ВЛ)
|
Примітки
|
найменування
|
адреса
|
інша інформація
|
кал. днів*
|
роб. днів*
|
кал. днів*
|
роб. днів*
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
__________
* Зазначаються дні тільки тієї колонки (календарних/робочих днів), яка відноситься до встановленого законодавством строку виконання даної послуги.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
12.06.2018 № 374
(у редакції постанови НКРЕКП
19.08.2020 № 1598 (v1598874-20)
)
ЗВІТ
щодо показників комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії
(Форма № 12-НКРЕКП-розподіл (квартальна))
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
12.06.2018 № 374
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП-розподіл (квартальна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії"
Директор Департаменту
стратегічного розвитку
та планування
|
В. Цаплін
|
Додаток 1
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 12-НКРЕКП-розподіл
(квартальна) "Звіт щодо показників
комерційної якості надання послуг
з розподілу електричної енергії"
(пункт 3.1)
ПЕРЕЛІК
джерел інформації щодо комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії
_______________________________________ 20__ рік
(прізвище, ім’я, по батькові (найменування) ліцензіата та найменування підрозділу)
№ з/п
|
Код джерела інформації
|
Назва джерела інформації
|
Форма ведення джерела інформації
|
Стислий перелік інформації, яку містить джерело інформації
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Додаток 2
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 12-НКРЕКП-розподіл
(квартальна) "Звіт щодо показників
комерційної якості надання послуг
з розподілу електричної енергії"
(пункт 3.1)
ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ
Код послуги
|
Назва послуги
|
S1
|
Приєднання до мереж системи передачі:
|
S1.1
|
видача технічних умов на приєднання разом з проектом договору про приєднання:
|
S1.1.1
|
стандартне приєднання
|
S1.1.2
|
нестандартне приєднання (без необхідності погодження ТУ з ОСП)
|
S1.1.3
|
нестандартне приєднання (з необхідністю погодження ТУ з ОСП)
|
S1.2
|
подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання
|
S1.2.1
|
не потребує припинення електропостачання інших Користувачів
|
S1.2.2
|
потребує припинення електропостачання інших Користувачів
|
S1.3
|
підключення електроустановок Замовника до електричної мережі
|
S1.3.1
|
не потребує припинення електропостачання інших Користувачів
|
S1.3.2
|
потребує припинення електропостачання інших Користувачів
|
S2
|
Видача:
|
S2.1
|
паперового примірника укладеного договору про надання послуг з розподілу
|
S2.2
|
підписаного ОСР паспорта точки розподілу
|
S3
|
Відновлення електроживлення електроустановки споживача:
|
S3.1
|
яка була відключена за заявою споживача
|
S3.2
|
яка була відключена за ініціативою ОСР
|
S3.2.1
|
у міській місцевості
|
S3.2.2
|
у сільській місцевості
|
S3.3
|
яка була відключена за зверненням електропостачальника
|
S3.3.1
|
у міській місцевості
|
S3.3.2
|
у сільській місцевості
|
S4
|
Перевірка лічильника
|
S4.1
|
контрольний огляд, технічна перевірка вузла обліку електричної енергії
|
S4.2
|
експертиза засобів комерційного обліку
|
S4.3
|
установлення, введення в експлуатацію та облік лічильника електричної енергії споживача
|
S4.4
|
заміна або зміна місця встановлення лічильників електричної енергії
|
S5
|
Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів:
|
S5.1
|
розгляд звернень/скарг/претензій споживачів
|
S5.2
|
розгляд звернень/скарг/претензій споживачів (якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку) (пункт 13.1.4*)
|
S5.3
|
розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунка за послуги з розподілу електричної енергії
|
S5.4
|
розгляд скарг (претензій) щодо якості електричної енергії
|
S5.4.1
|
якщо вимірювання параметрів якості електричної енергії не проводяться
|
S5.4.2
|
у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії
|
S5.4.3
|
у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії у групи споживачів
|
S5.5
|
розгляд звернень Споживачів щодо відшкодування збитків, завданих унаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання
|
S5.6
|
розгляд звернень/скарг/претензій споживачів щодо кількості перерв в електропостачанні протягом року в точці розподілу споживача
|
S5.7
|
розгляд звернень/скарг/претензій споживачів щодо виправлення помилкових показів лічильника у платіжному документі
|
S5.7.1
|
без проведення перевірки лічильника
|
S5.7.2
|
у разі потреби проведення перевірки лічильника
|
Додаток 3
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 12-НКРЕКП-розподіл
(квартальна) "Звіт щодо показників
комерційної якості надання послуг
з розподілу електричної енергії"
(пункт 3.1)
РЕЄСТР
надання послуг та письмових звернень споживачів
_______________________________________________________
(найменування ліцензіата та його підрозділу)
за _____________________ 20___ року
(місяць)
№ з/п
|
Код послуги
|
Код джерела інформації
|
Інформація про споживача
|
Предмет звернення (лише для звернень споживачів) (З, С, П)
|
Дата початку надання послуги дд.мм.рррр
|
Дата завершення надання послуги дд.мм.рррр
|
Тривалість обґрунтованої затримки виконання послуги
|
Тривалість надання послуги (з вирахуванням часу затримки)
|
Причина затримки (ВС, ФМ)
|
Причина ненадання послуги (ВС, ФМ, ВЛ)
|
Примітки
|
найменування
|
адреса
|
інша інформація
|
кал. днів*
|
роб. днів*
|
кал. днів*
|
роб. днів*
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
__________
* Зазначаються дні тільки тієї колонки (календарних/робочих днів), яка відноситься до встановленого законодавством строку виконання даної послуги.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
12.06.2018 № 374
ЗВІТ
щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії
(Форма № 12-НКРЕКП-постачання (квартальна))
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
12.06.2018 № 374
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП-постачання (квартальна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії"
Директор Департаменту
стратегічного розвитку
та планування
|
В. Цаплін
|
Додаток 1
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 12-НКРЕКП-постачання
(квартальна) "Звіт щодо показників
комерційної якості надання послуг
з постачання електричної енергії"
(пункт 3.1)
ПЕРЕЛІК
джерел інформації щодо комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії
________________________________________ 20__ рік
(прізвище, ім’я, по батькові (найменування) ліцензіата та найменування підрозділу)
№ з/п
|
Код джерела інформації
|
Назва джерела інформації
|
Форма ведення джерела інформації
|
Стислий перелік інформації, яку містить джерело інформації
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Додаток 2
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 12-НКРЕКП-постачання
(квартальна) "Звіт щодо показників
комерційної якості надання послуг
з постачання електричної енергії"
(пункт 3.1)
ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ
Код послуги
|
Назва послуги
|
S1
|
Надання даних про споживання електричної енергії споживачем
|
S2
|
Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів
|
S2.1
|
розгляд звернень/скарг/претензій споживачів
|
S2.2
|
розгляд звернень/скарг/претензій споживачів (якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку)
|
S2.3
|
розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату
|
Додаток 3
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 12-НКРЕКП-постачання
(квартальна) "Звіт щодо показників
комерційної якості надання послуг
з постачання електричної енергії"
(пункт 3.1)
РЕЄСТР
надання послуг та письмових звернень споживачів
_______________________________________________
(найменування ліцензіата та його підрозділу)
за __________________ 20_ року
(місяць)
№ з/п
|
Код послуги
|
Код джерела інформації
|
Інформація про споживача
|
Предмет звернення (лише для звернень споживачів) (З, С, П)
|
Дата початку надання послуги дд.мм.рррр
|
Дата завершення надання послуги дд.мм.рррр
|
Тривалість обґрунтованої затримки виконання послуги
|
Тривалість надання послуги (з вирахуванням часу затримки)
|
Причина затримки (ВС, ФМ)
|
Причина ненадання послуги (ВС, ФМ, ВЛ)
|
Примітки
|
найменування
|
адреса
|
інша інформація
|
кал. днів*
|
роб. днів*
|
кал. днів*
|
роб. днів*
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
__________
* Зазначаються дні тільки тієї колонки (календарних/робочих днів), яка відноситься до встановленого законодавством строку виконання даної послуги.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
12.06.2018 № 374
ЗВІТ
щодо показників надійності (безперервності) передачі електричної енергії
(Форма № 13-НКРЕКП (річна))
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
12.06.2018 № 374
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності № 13-НКРЕКП (річна) "Звіт щодо показників надійності (безперервності) передачі електричної енергії"
Директор Департаменту
стратегічного розвитку
та планування
|
В. Цаплін
|
Додаток 1
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 13-НКРЕКП (річна)
"Звіт щодо показників надійності
(безперервності) передачі
електричної енергії"
ПЕРЕЛІК
джерел інформації, що використовуються для організації моніторингу показників надійності (безперервності) передачі електричної енергії
___________________________________ 20__ рік
(найменування ліцензіата та найменування відокремленого підрозділу)
№ з/п
|
Код джерела інформації
|
Назва джерела інформації
|
Форма ведення джерела інформації
|
Стислий перелік інформації, яку містить зазначене джерело інформації
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Додаток 2
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 13-НКРЕКП (річна)
"Звіт щодо показників надійності
(безперервності) передачі
електричної енергії"
РЕЄСТР
перерв у передачі електричної енергії
Додаток 3
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 13-НКРЕКП (річна)
"Звіт щодо показників надійності
(безперервності) передачі
електричної енергії"
ПРИКЛАД
заповнення форми звітності № 13-НКРЕКП (річна) "Звіт щодо показників надійності (безперервності) передачі електричної енергії"
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
12.06.2018 № 374
ЗВІТ
щодо усунення причин незадовільної якості електричної енергії за скаргами споживачів
(Форма № 14-НКРЕКП (річна))
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
12.06.2018 № 374
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності № 14-НКРЕКП (річна) "Звіт щодо усунення причин незадовільної якості електричної енергії за скаргами споживачів"
1. Загальні положення
1.1. Ця Інструкція поширюється на суб'єктів господарювання, які отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (далі - ліцензіат).
1.2. Ця Інструкція визначає порядок заповнення форми звітності № 14-НКРЕКП (річна) "Звіт щодо усунення причин незадовільної якості електричної енергії за скаргами споживачів" (далі - форма звітності № 14-НКРЕКП) та строки подання її до НКРЕКП.
1.3. Ця Інструкція розроблена відповідно до:
законів України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" (
1540-19)
, "Про ринок електричної енергії" (
2019-19)
;
Кодексу систем розподілу (v0310874-18)
, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310 (далі - Кодекс систем розподілу), Правил роздрібного ринку електричної енергії (v0312874-18)
, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312;
інших нормативно-правових актів, якими регулюється ліцензована діяльність суб'єктів господарської діяльності з розподілу електричної енергії.
2. Порядок та строки надання інформації
2.1. Форма звітності № 14-НКРЕКП подається ліцензіатом у цілому по суб’єкту господарювання.
2.2. Форма звітності № 14-НКРЕКП складається станом на останнє число звітного періоду і подається ліцензіатом до НКРЕКП та її територіального органу за місцезнаходженням ліцензіата не пізніше, ніж через 30 днів після звітного періоду.
2.3. Звітним періодом є рік.
2.4. Звіт направляється ліцензіатом до НКРЕКП поштою на паперових носіях та в електронному вигляді на адресу: sqr@nerc.gov.ua, за якою можна отримати електронну форму звіту, а також до її територіального органу за місцезнаходженням ліцензіата.
2.5. Звіт підписується керівником ліцензіата або іншою уповноваженою особою. У звіті зазначаються прізвище та ініціали особи, яка підписала звіт, прізвище виконавця, номер телефону (із зазначенням коду міжміського зв'язку), факсу та адреса електронної пошти.
2.6. У разі внесення змін до звіту після відправлення ліцензіат зобов’язаний терміново надіслати до НКРЕКП та її територіального органу за місцезнаходженням ліцензіата виправлений звіт в електронному вигляді та на паперових носіях з підписом керівника ліцензіата або іншої уповноваженої особи, а також лист із зазначенням причини внесення змін.
3. Порядок формування загальної інформації, пов’язаної з заповненням форми звітності № 14-НКРЕКП
3.1. Кожний підрозділ ліцензіата повинен забезпечити ведення реєстру скарг (претензій) щодо незадовільної якості електричної енергії.
3.2. Реєстр скарг (претензій) щодо незадовільної якості електричної енергії формується згідно з додатком до цієї Інструкції:
графа 1 - № з/п - номер за порядком;
графа 2 - прізвище, ім’я, по батькові (найменування) споживача, що подав скаргу (претензію);
графа 3 - адреса точки розподілу, в якій не дотримуються показники якості електричної енергії відповідно до скарги (претензії);
графа 4 - ІЕС-код;
графа 5 - короткий зміст скарги (претензії). Указується короткий зміст скарги (претензії), зокрема параметри якості електричної енергії, значення яких, на думку скаржника, не відповідають установленим Кодексом систем розподілу (v0310874-18)
показникам якості електричної енергії;
графа 6 - дата отримання скарги (претензії). Датою отримання скарги є дата реєстрації скарги ліцензіатом;
графа 7 - дата надання письмової відповіді на скаргу/звернення/претензію. Датою надання письмової відповіді на скаргу/звернення/претензію є дата реєстрації листа-відповіді на скаргу/звернення/претензію споживача або групи споживачів (колективну скаргу/звернення/претензію);
графа 8 - строк надання письмової відповіді - кількість календарних днів від дня отримання скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) до дня надання відповіді;
графа 9 - дата встановлення вимірювального засобу;
графа 10 - дата зняття вимірювального засобу;
графа 11 - тривалість вимірювання - різниця часу у календарних днях між датою встановлення та датою зняття вимірювального засобу.
Вимірювання параметрів якості електричної енергії за скаргою/зверненням/претензією споживача або групи споживачів (колективною скаргою/зверненням/претензією) відповідно до вимог пункту 13.2.4 глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу (v0310874-18)
проводиться протягом 7 календарних днів, за виключенням часу тривалості перерв в електропостачанні;
графа 12 - показники відповідають нормативним значенням (так/ні). Указується "так", якщо за результатами вимірювання параметри якості електричної енергії відповідають показникам, визначеним Кодексом систем розподілу (v0310874-18)
, та "ні" - в іншому випадку;
графа 13 - короткий опис результатів аналізу/вимірювання. Указується стисла інформація про результати аналізу можливих причин недотримання показників якості електричної енергії за результатами огляду в точці розподілу, модель вимірювального засобу, значення показників якості електричної енергії за результатами вимірювання, якщо такі проводились, тощо;
графа 14-17 - обґрунтованість скарги (претензії). Указується "х" у графі 14, якщо визнається факт недотримання параметрів якості електричної енергії, та у графах 15-17 відповідно до причини відхилення скарги, якщо скарга (претензія) визнана такою, що не підлягає задоволенню;
графа 18 - документи, які підтверджують визнання скарги/звернення/претензії такою, що не підлягає задоволенню. Указуються факти, на основі яких скарга визнана такою, що не підлягає задоволенню (документи, що підтверджують порушення споживачем вимог Кодексу систем розподілу, зокрема якщо установки чи прилади споживача не відповідають стандартам або технічним умовам приєднання, що їх встановили державні органи влади або ОСР, та нормативно-технічним документам, внаслідок чого параметри якості електричної енергії в точці розподілу споживачу не відповідають параметрам, визначеним Кодексом систем розподілу; результати вимірювань параметрів якості електричної енергії, що підтверджують дотримання ліцензіатом нормативних показників якості електричної енергії, які проведені відповідно до вимог пунктів 6.2.1-6.2.5 глави 6.2 та пункту 13.2.10 глави 13.2 розділу XIII Кодексу систем розподілу (v0310874-18)
протягом не менше 7 календарних днів, за виключенням часу тривалості перерв в електропостачанні);
графа 19 - дата підтвердження факту недотримання показників якості електричної енергії. Указується дата, коли ліцензіату став відомий факт недотримання показників якості електричної енергії внаслідок візиту до споживача або за результатами проведення вимірювання, або з дня отримання скарги (претензії) споживача у випадку, якщо ліцензіату уже були відомі причини недотримання показників якості електричної енергії;
графа 20 - вид робіт, необхідних для усунення причин незадовільної якості електричної енергії (прості/складні). Вказується вид робіт "прості" або "складні".
Простими можуть бути роботи з: регулювання рівня напруги на трансформаторних підстанціях; заміни комутаційних та захисних апаратів на трансформаторних підстанціях, профілактичні роботи; заміни проводу відгалуження від опори повітряної лінії електропередач до вводу в будинок споживача та/або заміни проводу на ділянці повітряної лінії електропередач у межах одного прогону, комутаційних та захисних апаратів у кінцевого споживача; розподілу пофазного струму навантаження; ремонту кабельних і повітряних ліній без заміни існуючих елементів; перевірки монтажу повторних заземлень ПЛ-0,4 кВ, заземлення трансформаторної підстанції та нейтралі трансформатора відповідно до вимог Правил улаштування електроустановок, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 21 липня 2017 року № 476; перевірки технічного стану контактних з’єднань проводів на вводах до будівель тощо.
Складними можуть бути роботи з: будівництва нових ліній електропередачі, ділянок ліній, трансформаторних підстанцій; заміни силового трансформатора на трансформаторній підстанції; ремонту кабельних і повітряних ліній із заміною існуючих елементів;
До простих належать роботи з усунення причин недотримання показників якості електричної енергії, які можливо здійснити оперативними діями персоналу ліцензіата. Такими можуть бути регулювання рівня напруги на трансформаторних підстанціях; заміна комутаційних та захисних апаратів на трансформаторних підстанціях, профілактичні роботи; заміна відгалуження, комутаційних та захисних апаратів у кінцевого споживача; ремонт кабельних і повітряних ліній без заміни існуючих елементів тощо.
До складних належать роботи з усунення причин недотримання показників якості електричної енергії у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів електричної мережі. Такими можуть бути: будівництво нових ліній електропередачі, ділянок ліній, трансформаторних підстанцій; заміна силового трансформатора на трансформаторній підстанції; ремонт кабельних і повітряних ліній із заміною існуючих елементів;
графа 21 - дата усунення причин незадовільної якості електричної енергії відповідно до законодавства. Указується визначена відповідно до пункту 13.2.11 глави 13.2 розділу ХІІІ Кодексу систем розподілу (v0310874-18)
дата усунення причин недотримання показників якості електричної енергії з урахуванням строку 30 днів у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу ліцензіата та 180 днів у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів електричної мережі з дня, наступного за днем підтвердження факту недотримання показників якості електричної енергії;
графа 22 - фактична дата усунення причин незадовільної якості електричної енергії. Зафіксована дата приведення параметрів якості електричної енергії у відповідність до визначених Кодексом систем розподілу (v0310874-18)
показників;
графа 23 - тривалість усунення причин незадовільної якості електричної енергії - різниця часу у календарних днях між фактичною датою усунення причин незадовільної якості електричної енергії та датою, наступною за датою підтвердження факту недотримання показників якості електричної енергії;
графа 24 - інформація про виконані роботи. Указується стисла інформація про проведені роботи щодо усунення причин незадовільної якості електричної енергії;
графа 25 - дата надання інформації споживачу про проведені роботи - дата реєстрації листа споживачу з інформуванням про усунення причин незадовільної якості електричної енергії та проведені роботи;
графа 26 - скарга (претензія) вирішена (так/ні). Указується "так", якщо станом на кінець звітного року скарга (претензія) визнана такою, що не підлягає задоволенню, або усунені причини незадовільної якості електричної енергії з інформуванням про це споживача.
3.3. При отриманні скарги/звернення/претензії групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії):
у графах 1-5 вказуються дані споживача, який є адресатом скарги/звернення/претензії щодо якості електричної енергії, із зазначенням того, що ця скарга/звернення/претензія є колективною;
у графі 9 "Дата встановлення вимірювальних засобів" вказується дата встановлення вимірювальних засобів на початку лінії у першого споживача та у найвіддаленішого споживача в кінці лінії, які встановлюються одночасно, а у разі відсутності такої можливості дані про виміри вносяться до графи 13 "короткий опис результатів огляду/вимірювання";
у графі 10 "Дата зняття вимірювальних засобів" вказується дата зняття вимірювальних засобів на початку лінії у першого споживача та у найвіддаленішого споживача в кінці лінії, які знімаються одночасно, а у разі відсутності такої можливості дані про виміри вносяться до графи 13 "короткий опис результатів огляду/вимірювання".
У разі наявності відгалуження ліній електропередачі або при колективній скарзі від споживачів, що підключені до різних ліній електропередачі, обов’язково описуються етапи (дати встановлення/зняття) та процес (точки розподілу, у яких проводилися вимірювання тощо) усіх вимірювань параметрів якості електричної енергії у графі 13 "короткий опис результатів огляду/вимірювання".
Графа 15 не застосовується при розгляді скарги/звернення/претензії групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії).
3.4. При відмові споживача від поданої скарги/звернення/претензії після її реєстрації у графі 7 додатка до цієї Інструкції вказується дата надання письмової відповіді на скаргу/звернення/претензію із зазначенням, у тому числі, інформації про відмову споживача від її розгляду. У графі 17 ставиться відмітка про відмову споживача від скарги/звернення/претензії.
3.5. Скарги (претензії), що на кінець звітного року залишаються невирішеними, дублюються у реєстрі скарг (претензій) щодо незадовільної якості електричної енергії наступного року.
3.6. Реєстри скарг (претензій) щодо незадовільної якості електричної енергії подаються в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: sqr@nerc.gov.ua щомісяця накопичувальним підсумком не пізніше 30 днів після завершення звітного місяця.
4. Пояснення щодо заповнення форми звітності № 14-НКРЕКП
4.1. Інформація для заповнення форми звітності № 14-НКРЕКП формується на підставі даних додатка до цієї Інструкції.
4.2. Зв'язок рядків і граф форми звітності № 14-НКРЕКП визначається відповідно до таблиці 1.
Позначення: ф. г - графа форми звітності, ф. р - рядок форми звітності, д1. г - графа додатка 1.
Таблиця 1
Зв’язок
рядків і граф форми звітності № 14-НКРЕКП
Директор Департаменту
стратегічного розвитку
та планування
|
В. Цаплін
|
Додаток
до Інструкції щодо заповнення форми
звітності № 14-НКРЕКП (річна)
"Звіт щодо усунення причин
незадовільної якості електричної
енергії за скаргами споживачів"
РЕЄСТР
скарг (претензій) щодо незадовільної якості електричної енергії