Проект

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                Правлінням акціонерного товариства
                                __________________________________
                                __________________________________
                                Протокол N _____ від _____________


                            ПОЛОЖЕННЯ
               про претензійно-позовну роботу в АТ


     Це Положення  розроблено  відповідно  до Статуту АТ та діючої
нормативної  бази  щодо  ведення  претензійно-позовної  роботи   і
визначає  дії  служб і підрозділів АТ при надходженні претензій та
позовів сторонніх організацій.

                    I. Дії служб і підрозділів
              при надходженні на адресу АТ претензій
                 і позовів сторонніх організацій

     1. Претензії  і  позови,  що  надійшли  в  АТ,   реєструються
канцелярією  і в той самий день надсилаються Голові Правління (або
керівнику структурного підрозділу) для ознайомлення  і  накладення
резолюції.

     2. Юридичний відділ у тижневий термін встановлює причину,  що
викликала надходження претензій і позовів.

     3. Виробництва та служби зобов'язані в 3-денний термін подати
в  юридичний  відділ  службову  записку  з поясненням причин,  які
викликали  претензію  чи   позов   (за   підписом   відповідальних
керівників служб і виробництв).

     4. Свої    пояснення    служби    підтверджують    первинними
документами,  а саме: договором, товарно-транспортними накладними,
платіжними документами тощо.

     5. Фактичні  збитки,  пов'язані  з  задоволенням  позовів або
претензій,  вважаються виробничим упущенням і відносяться на  фонд
оплати праці.

     6. Зрив термінів подання документів,  необхідних для юридично
обгрунтованого розгляду позовів  чи  претензій,  або  неякісна  їх
підготовка вважаються виробничими упущеннями.

     7. За  результатами  претензійно-позовної  роботи в АТ і його
структурних підрозділах  видається  щомісячна  довідка  юридичного
відділу.

           II. Порядок направлення претензій і позовів
                      стороннім організаціям

     При порушенні  сторонніми  організаціями   взятих   на   себе
зобов'язань,   а   також   в   інших  випадках,  коли  АТ  завдано
матеріального збитку,  працівники зацікавлених служб (підрозділів)
зобов'язані:

     1. У   3-денний   термін  з  моменту  виявлення  направити  в
юридичний  відділ  необхідні  документи  для  захисту  економічних
інтересів АТ у двох примірниках:
     а) службову  записку   за   підписом   керівника   підрозділу
(відділу) з викладенням усіх обставин справ;
     б) службову записку з обгрунтуванням вимог, що заявляються;
     в) копію договору;
     г) товарно-транспортні накладні;
     д) платіжні документи;
     е) інші документи, необхідні для обгрунтування претензії.

     2. Давати усні пояснення, конкретизуючи обставини справи.

     3. Повідомляти про усі нові факти,  що  мають  відношення  до
розгляду.

     4. Юридичний відділ АТ  обгрунтовує  претензії  і  позови  АТ
стороннім організаціям і в установленому порядку надсилає їх.

 Євтушевський В.А. "Основи корпоративного управління",
 Київ: Знання-Прес, 2002