ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Л И С Т
08.06.2004 N 25/2-11-25/7227-ЕП
Начальникам регіональних
митниць,
начальникам митниць прямого
підпорядкування
Про роботу зі зверненнями громадян
З метою узагальнення Держмитслужбою України стану роботи
митних органів щодо виконання п. 4 розділу 8 "Окремі доручення"
протоколу N 14 засідання Кабінету Міністрів України від 28.03.2004
й забезпечення підготовки відповідної інформації до Кабінету
Міністрів України прошу подати до Управління документального
забезпечення відомості про результати проведених у травні - червні
поточного року перевірок підпорядкованих митних органів щодо
питання виконання вимог Указу Президента України від 14.04.2004
N 434/2004 ( 434/2004 ) "Про невідкладні заходи з удосконалення
організації прийому громадян органами державної влади, органами
місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих
органів".
У відповідній довідці обов'язково зазначити:
- результати вжитих організаційних заходів, спрямованих на
виконання вищезазначеного Указу Президента України й рішення
колегії Держмитслужби України від 29.04.2004 щодо роботи зі
зверненнями громадян;
- видані митницями розпорядчі документи, спрямовані на
вдосконалення особистого прийому громадян;
- стан інформаційної й роз'яснювальної роботи,
результативність її впливу на вдосконалення особистого прийому (що
зроблено, забезпечення оперативності й дохідливості цієї роботи,
проблемні питання);
- виявлені недоліки, проблемні питання в роботі з виконання
вимог указів Президента України від 13.08.2002 N 700 ( 700/2002 )
"Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами
конституційного права на звернення" й від 14.04.2004 N 434/2004
( 434/2004 ) "Про невідкладні заходи з удосконалення організації
прийому громадян органами державної влади, органами місцевого
самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів"
щодо організації особистого прийому громадян, причини цих
недоліків;
- заходи, які було вжито під час перевірок для усунення
недоліків, і ті, яких потрібно вжити додатково в подальшому;
- дані про облаштування в митницях регіону приміщень для
прийому громадян (перелік митниць, у яких відсутні спеціальні
приміщення для прийому громадян і митниці, у яких ці приміщення
неналежно облаштовані);
- резерви організаційно-управлінської роботи митних органів,
за рахунок яких може бути досягнуто поліпшення організації прийому
громадян.
Довідки подати до Управління документального забезпечення
разом з актами про проведені на виконання доручення Голови Служби
від 30.04.2004 N 9657/4-3.1 перевірки з відповідними матеріалами.
Термін - до 19.06.2004.
Перший заступник
Голови Служби М.М.Іванюк
НПО "Поверхность"
(www.mdoffice.com.ua)