ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
24.09.2002 N 6303/6/15-3416
ДПАУ розглянула лист про порядок обчислення і сплати податку
з реклами і повідомляє.
Відповідно до ст. 11 Декрету КМУ від 20.05.93 р. N 56-93
( 56-93 ) "Про місцеві податки і збори" об'єктом податку з реклами
(далі - ПЗР) є вартість послуг за встановлення та розміщення
реклами. Платниками ПЗР є юридичні особи та громадяни. ПЗР
сплачується з усіх видів оголошень і повідомлень, які передають
інформацію з комерційною метою за допомогою засобів масової
інформації, преси, телебачення, афіш, плакатів, рекламних щитів,
інших технічних засобів, майна та одягу; на вулицях, магістралях,
майданах, будинках, транспорті та в інших місцях.
Граничний розмір ПЗР не повинен перевищувати 0,1% вартості
послуг за розміщення одноразової реклами та 0,5% за розміщення
реклами на тривалий час. ПЗР сплачується під час оплати послуг за
встановлення та розміщення реклами.
У разі, якщо рекламні агентства здійснюють рекламні операції
з рекламодавцями чи з виробниками реклами або їх співвиконавцями
на підставі договорів підряду на виконання рекламних робіт
(послуг), то рекламні агентства нараховують та виділяють в
документах рекламодавцям ПЗР з загальної вартості реклами. При
цьому сплата до місцевого бюджету ПЗР рекламними агентствами за
такими договорами проводиться з різниці між сумою ПЗР, нарахованою
і виділеною рекламодавцю в актах (звітах) чи платіжних документах,
та сумою ПЗР, фактично сплаченою підрядчикам (виробникам або їх
співвиконавцям) за отриману від них рекламу.
Обов'язковою умовою цього є виділення підрядчиками
(виробниками реклами або їх співвиконавцями) рекламним агентствам
в первинних документах суми ПЗР окремим рядком. У разі якщо в
первинних документах підрядчика відсутні виділені суми ПЗР, то
рекламні агентства сплачують ПЗР з усього об'єму реклами,
виконаної для рекламодавця.
Заступник Голови Г.Оперенко
Надруковано:
"Невідоме про відомі податки",
2005 р.