УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
               УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ПАСАЖИРІВ
                НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

                        01.10.1998  N 122

                                      Зареєстровано в Київському
                                      міському управлінні юстиції
                                      20 жовтня 1998 р.
                                      за N 48/119

 ( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Українського центру
          по обслуговуванню пасажирів на залізничному транспорті
   N УЦОП-5/104 ( v_104384-05 ) від 28.08.2005 )

           Про встановлення переліку платних послуг по
          обслуговуванню пасажирів в Українському центрі
           по обслуговуванню пасажирів на залізничному
                        транспорті України



     Відповідно до   пункту   101   Статуту   залізниць   України,
затвердженого постановою  Кабінету  Міністрів від 6 квітня 1998 р.
N 457 ( 457-98-п ),  пункту  29  Порядку  обслуговування  громадян
залізничним   транспортом,   затвердженого   постановою   Кабінету
Міністрів України від 19 березня 1997 р.  N 252 ( 252-97-п  ),  та
наказу Міністерства  транспорту N 364 ( z0597-98 ) від 16.09.98 р.
Н А К А З У Ю:

     1. Встановити  такий  перелік  основних  платних  послуг   по
обслуговуванню  пасажирів  в Українському центрі по обслуговуванню
пасажирів на залізничному транспорті України, розміри плати на які
затверджуються керівником підприємства відповідно до ст. 23 Закону
України "Про підприємства в Україні" ( 887-12 ):
     - попередній продаж квитка за межами залізничної  станції  (в
районах  міста,  на підприємствах,  в установах,  в пансіонатах та
інше) за 45 - 0 діб до відправлення поїзда в напрямку "туди";
     - продаж квитка в пункті відправлення пасажира  на  зворотний
шлях;
     - продаж квитка в пункті відправлення пасажира  на  проїзд  з
пункту пересадки;
     - попередній продаж квитка за межами  залізничної  станції  у
міжнародному сполученні в напрямку "туди" за 45 - 0 діб;
     - те ж в зворотньому напрямку;
     - попереднє  приймання від організацій та установ колективних
заявок на резервування місць в поїздах;
     - продаж квитка,  замовленого пасажиром раніше,  в тому числі
по телефону;
     - продаж  в  спеціалізованій  касі броні квитка,  замовленого
пасажиром раніше, в тому числі по телефону;
     - доставка квитка за місцем проживання,  роботи, відпочинку в
межах міста;
     - те ж саме за межами міста;
     - повернення плати за невикористаний квиток;
     - видача  складних  довідок (складання маршрутів з пересадкою
вартості проїзду в міждержавному і міжнародному сполученні тощо);
     - видача    письмових    довідок   на   прохання   пасажирів,
організацій;
     - надання  інших  послуг,  які  може організувати та виконати
підприємство.

     2. Встановити, що:

     2.1. Розмір  плати  за  послуги  встановлюється  на  підставі
розрахунків  собівартості  кожної  послуги та обгрунтованого рівня
рентабельності за одне місце, квиток, довідку та інше.

     2.2. При  встановленні  ціни  за  послуги,  що  пов'язані   з
перевезенням   пасажирів,   на   які   не   поширюється   державне
регулювання,  керуватися  Законами  України  "Про  підприємства  в
Україні" ( 887-12 ),  "Про ціни і ціноутворення" ( 507-12 ),  "Про
обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у
підприємницькій діяльності"  (  2132-12  )  та  Статутом залізниць
України ( 457-98-п ).

     3. Даний наказ підлягає реєстрації в управлінні юстиції у  м.
Києві у відповідності до чинного законодавства України.

     4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 Начальник                                          О.М.Кривопишин