МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2009 N 754

Про затвердження стандартів надання адміністративних послуг

На виконання підпункту 4 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 N 737 (737-2009-п) "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити стандарти надання адміністративних послуг Міністерством аграрної політики України, що додаються:
1.1. Стандарт надання адміністративних послуг, пов'язаних з веденням основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу;
1.2. Стандарт надання адміністративної послуги з проведення атестації працівників, які виконують спеціальні роботи, пов'язані з племінними (генетичними) ресурсами.
2. Керівникам структурних підрозділів, відповідальних за надання адміністративних послуг, розмістити на веб-сайті Міністерства інформацію про стандарти надання адміністративних послуг Міністерством аграрної політики України.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Ю.Я.Лузана.
Міністр
Ю.Ф.Мельник

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики України
26.10.2009  N 754

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги з проведення атестації працівників, які виконують спеціальні роботи, пов'язані з племінними (генетичними) ресурсами

1. Реквізити адміністративного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу.
01011, м. Київ, вул. Панаса Мирного, 28, Державний науково-виробничий концерн "Селекція",
E-mail: gubin@ukrpost.ua, т. (044) 280-41-58.
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення.
Працівники, які виконують спеціальні роботи, пов'язані з веденням офіційного обліку продуктивності тварин, офіційної класифікації (оцінки) за типом (бонітування), отриманням, ідентифікацією, зберіганням сперми, ембріонів, яйцеклітин, трансплантацією ембріонів, штучним осіменінням маток.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги:
заявка працівника, який виконує спеціальні роботи, пов'язані з племінними (генетичними) ресурсами для участі в атестації;
копії документів установленого зразка про одержання спеціальної освіти;
паспорт;
ідентифікаційний код;
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги.
Видача свідоцтва передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
заявка для участі в атестації;
копії документів установленого зразка про одержання спеціальної освіти або підготовки;
відгук-характеристика, що надається до комісії після ознайомлення з нею працівника, але не пізніше, ніж за тиждень до атестації.
для адміністративного органу:
Перевірка спеціальних теоретичних знань працівника, що виконує спеціальні роботи з ведення офіційного обліку продуктивності тварин та офіційної класифікації (оцінки) за типом (бонітування) проводиться атестаційної комісією за допомогою атестаційних тестів.
Перевірка кваліфікації та практичних навичок працівників, що виконують спеціальні роботи з отримання, ідентифікації, зберігання сперми, ембріонів, яйцеклітин, трансплантації ембріонів і штучного осіменіння маток, проводиться комісією за допомогою атестаційних білетів.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги.
Рішення атестаційної комісії доводиться до працівника та роботодавця не пізніше трьох днів після його прийняття.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:
невідповідність наданих документів встановленим вимогам;
невідповідний рівень спеціальних теоретичних знань працівника, його кваліфікації та практичних навичок.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач.
На підставі акта атестаційною комісією видається свідоцтво про атестацію працівника.
У свідоцтві вказуються:
реєстраційний номер;
прізвище, ім'я, по батькові;
ідентифікаційний номер атестованого працівника;
номер і дата акту про проведення атестації працівника;
вид спеціальних робіт, на виконання яких надається дозвіл атестованому працівнику;
дата видачі та дата закінчення терміну дії свідоцтва;
печатка.
8. Інформація про оплату надання адміністративної послуги.
Послуга надається безкоштовно.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації.
Спеціалісти з вищою зоотехнічною або ветеринарною освітою, знанням законодавства України, діловодства, вільним володіння українською мовою.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної та пішохідної доступності.
Послуга надається Державним науково-виробничим концерном "Селекція".
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо.
Впродовж робочого тижня з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00 здійснюється видача свідоцтва про атестацію працівника.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни і умови очікування надання адміністративної послуги.
Послуга надається по мірі надходження заявок.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги.
Можливість одержання інформації про надання адміністративної послуги забезпечена шляхом розміщення інформації на Веб-сайті Мінагрополітики України та в Міністерстві аграрної політики Автономної Республіки Крим, Головних управліннях агропромислового розвитку обласних державних адміністрацій.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам, похилого віку та інвалідам, тощо.
Послуга надається працівникам, які виконують спеціальні роботи, пов'язанні з веденням офіційного обліку продуктивності тварин, офіційної класифікації (оцінки) за типом (бонітування), отриманням, ідентифікацією, зберіганням сперми, ембріонів, яйцеклітин, трансплантацією ембріонів, штучним осіменінням маток, незалежно від віку та інвалідності.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг за недотримання стандарту.
Подача, реєстрація і розгляд скарг за недотримання стандарту здійснюється, відповідно до законодавства.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу.
Перегляд закономірності видачі свідоцтва про атестацію працівника проводиться відповідно до чинного законодавства.
17. Інше.
Перелік нормативно-правових актів з надання адміністративної послуги:
1. Закон України "Про племінну справу у тваринництві" (3691-12) .
2. Положення про порядок проведення атестації працівників, які виконують спеціальні роботи, пов'язані з племінними (генетичними) ресурсами, затверджене наказом Міністерства аграрної політики України від 17.11.2003 р. N 406 (z0018-04) , зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.01.2004 р. за N 18/8617.
Директор Департаменту
ринків тваринництва
з Головною державною
племінною інспекцією
Д.М.Микитюк

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики України
26.10.2009  N 754

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги з ведення основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу

1. Реквізити адміністративного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу
Юридична адреса: 01033, м. Київ, вул. Саксаганського, 1; фактична адреса: 03190, м.Київ, вул. Баумана, 9/12, оф. 6, тел./факс 8 (044) 400-9657, 8 (044) 400-9658.
Сторінка веб-сайту Державного підприємства "Держреєстри України": www.dru.com.ua.
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення
Державні органи у зв'язку із здійсненням ними своїх повноважень, які визначені законодавством України, та фізичні й юридичні особи.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
Відповідно до п.п. 3.3.-3.4. наказу Міністерства аграрної політики України від 11 серпня 2005 року N 374 (z1098-05) "Про затвердження Порядку ведення основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу", для отримання витягу з реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу (далі - Реєстр) в паперовому вигляді особа подає запит, в якому зазначаються наступні відомості:
- відомості про особу, яка звернулась із запитом;
- поточний номер запису;
- серія, номер бланка складського документа;
- перелік відомостей, які бажає отримати особа, що звернулася із запитом.
До запиту також додається документ про внесення плати за видачу витягу.
Для отримання витягу в електронному вигляді подається відповідний електронний запит.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання адміністративної послуги
Видача витягу в паперовому вигляді передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
- звернення до Державного підприємства "Держреєстри України" з метою одержання рахунку для здійснення плати за видачу витягу з Реєстру;
- отримання рахунку для здійснення плати за видачу витягу з Реєстру;
- здійснення плати за видачу витягу з Реєстру;
- подання до Державного підприємства "Держреєстри України" запиту, який містить перелік відомостей, передбачених п. 3.4. Порядку ведення основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 11 серпня 2005 року N 374 (z1098-05) ;
- отримання витягу;
- можливість оскарження рішення Державного підприємства "Держреєстри України" про відмову у наданні витягу у порядку, визначеному Законом України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) , або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
- розгляд запиту та відомостей, які містяться в ньому;
- прийняття рішення про видачу витягу або про відмову в його наданні;
- видача витягу.
Видача витягу в електронному вигляді передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
- подання до Державного підприємства "Держреєстри України" заяви щодо підключення до електронного Реєстру;
- укладення з Державним підприємством "Держреєстри України" договору про надання доступу до електронного Реєстру;
- здійснення плати за підключення до електронного Реєстру;
- отримання логіну та паролю, за допомогою яких здійснюється доступ до електронного Реєстру;
- подання відповідних електронних запитів до електронного Реєстру;
- отримання витягу з Реєстру в електронному вигляді;
- здійснення плати за видачу витягу з Реєстру в електронному вигляді;
- можливість оскарження рішення Державного підприємства "Держреєстри України" про відмову в укладенні договору про надання доступу до електронного Реєстру.
для адміністративного органу:
- розгляд заяви від особи щодо підключення до електронного Реєстру;
- прийняття рішення про укладення договору про надання доступу до електронного Реєстру;
- підключення особи, яка уклала договір про надання доступу до електронного Реєстру та здійснила оплату за підключення до нього, до електронного Реєстру;
- надання особі, яка уклала договір про надання доступу до електронного Реєстру та здійснила оплату за підключення до нього, логіну та паролю.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
Відповідно до п. 3.8. наказу Міністерства аграрної політики України від 11 серпня 2005 року N 374 (z1098-05) "Про затвердження Порядку ведення основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу":
Державне підприємство "Держреєстри України" протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання запиту надає особі, що звернулася із запитом, витяг з Реєстру на паперовому носії та вносить відомості про надання витягу до Реєстру.
Витяги в електронному вигляді надаються одержувачу безпосередньо після надіслання електронного запиту з урахуванням часу, необхідного для обробки інформації в електронному вигляді та її надання.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Підставами для відмови у наданні витягу з Реєстру в паперовому вигляді є:
- особа, що звернулася із запитом, не має права на отримання тих відомостей, які були викладені в її запиті;
- відсутній документ, що підтверджує внесення плати за одержання витягу;
- не внесено плату за отримання витягу з Реєстру;
- у запиті відсутні, неповністю або нечітко визначені відомості, які повинні міститися в ньому;
- не дотримані інші вимоги, передбачені Порядком ведення основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 11 серпня 2005 року N 374 (z1098-05) .
Відмова у наданні витягу в електронному вигляді надається одержувачу в разі неправильного оформлення електронного запиту з надісланням відповідного електронного повідомлення про це.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
Витяг з Реєстру в паперовому вигляді надається на спеціальних бланках єдиного зразка, зразок і опис яких затверджується Міністерством Аграрної політики України.
Бланки витягів є бланками суворої звітності, виготовлення, отримання, доставка, облік, зберігання, видача, списання яких проводяться згідно із законодавством України.
Примірник бланка має номер і серію. Номер складається із шести цифр, а серія - з двох літер.
Бланки витягів виготовляються на спеціально захищеному та високоякісному папері в двох примірниках - оригіналі та копії.
У витязі з Реєстру містяться відомості з Реєстру про один складський документ.
Витяг з Реєстру, який надається Державним підприємством "Держреєстри України" як в електронному, так і в паперовому вигляді, містить таке:
- відомості про особу - отримувача витягу;
- дату внесення запису до Реєстру;
- поточний номер запису у Реєстрі;
- вид складського документа;
- серію, номер бланка складського документа;
- найменування та місцезнаходження зернового складу, що прийняв зерно на зберігання і видав складський документ;
- відомості про особу - держателя складського документа;
- найменування та залікову вагу зерна, прийнятого на зберігання за даним складським документом;
- відомості про наявність або відсутність обтяження на зерно;
- строк зберігання зерна, якщо такий строк встановлюється, або вказівку, що зерно прийняте на зберігання до запитання, у межах дії сертифіката на відповідність послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки, виданого зерновому складу.
8. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
За отримання витягу з Реєстру в паперовому вигляді справляється плата, що визначається Міністерством аграрної політики України та становить 2 (два) неоподаткованих мінімуми доходів громадян.
За отримання витягу з Реєстру в електронному вигляді справляється плата, що визначається Міністерством аграрної політики України та становить 1,5 (півтора) неоподаткованого мінімуму доходів громадян.
За підключення до електронного Реєстру справляється плата, що визначається Міністерством аграрної політики України та становить 150,00 грн. (сто пятдесят гривень 00 копійок).
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Особи з вищою освітою, знанням законодавства України у вказаній сфері, діловодства, вільним володінням українською мовою.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
Прийом запитів і видача витягів в паперовому вигляді здійснюється за фактичною адресою Державного підприємства "Держреєстри України" або шляхом прийняття та надсилання зазначених документів поштовим зв'язком.
Прийом запитів і видача витягів в електронному вигляді здійснюється в електронній формі шляхом надіслання та отримання відповідних документів з електронного Реєстру, доступ до якого здійснюється за допомогою введення отриманих від Державного підприємства "Держреєстр України" логіну та паролю.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо
Прийом документів та видача витягів здійснюється:
- понеділок-четвер з з 9:00 до 17:00
- п'ятниця з 9:00 до 15:45.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
Витяги в паперовому вигляді надаються по мірі надходження запитів та відповідних документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги
На веб-сайті Державного підприємства "Держреєстри України" розміщуються дані щодо діяльності підприємства, зокрема, інформація про законодавчу базу в даній сфері, в тому числі нормативні акти, які регулюють порядок надання витягів, координатора діяльності підприємства, а також зворотній зв'язок та інша корисна інформація.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
В першочерговому порядку здійснюється прийом запитів про видачу витягів в паперовому вигляді від осіб похилого віку та інвалідів.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту
Скарга на недотримання стандарту може адресуватись директору Державного підприємства "Держреєстри України" або його першому заступнику і розглядається в терміни, передбачені ст. 20 Законом України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) . Скарга подається поштовим переказом до Державного підприємства "Держреєстри України" на адресу: 03190, м. Київ, вул. Баумана, 9/12, оф. 6, або на особистому прийомі керівника підприємства, або його першого заступника. Реєстрація скарг проводиться згідно з Законом України "Про звернення громадян".
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу
В разі необхідності заміни витягів Державне підприємство "Держреєстри України" керується вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 19 квітня 1993 року N 283 (283-93-п) "Про встановлення порядку виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку", наказу Міністерства фінансів України, Служби безпеки України, Міністерства внутрішніх справ України 25 листопада 1993 року N 98/118/740 (z0008-94) "Про затвердження Правил виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку" та наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства фінансів України від 9 січня 2001 року N 1/3 (z0058-01) "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виготовлення бланків цінних паперів, документів суворої звітності".
17. Інше
Перелік нормативно правових актів з питань надання витягів:
1. Закон України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) .
2. Закон України "Про зерно та ринок зерна в Україні" (37-15) .
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 року N 1569 (1569-2004-п) "Про забезпечення реалізації деяких положень Закону України "Про зерно та ринок зерна в Україні".
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 квітня 1993 року N 283 (283-93-п) "Про встановлення порядку виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку".
5. Наказ Міністерства фінансів України, Служби безпеки України, Міністерства внутрішніх справ України 25 листопада 1993 року N 98/118/740 (z0008-94) "Про затвердження Правил виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку".
6. Наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства фінансів України від 9 січня 2001 року N 1/3 (z0058-01) "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виготовлення бланків цінних паперів, документів суворої звітності".
7. Наказ Міністерства аграрної політики України "Про затвердження Порядку ведення основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу" від 11 серпня 2005 року N 374 (z1098-05) .
Голова Державної інспекції
з контролю якості
сільськогосподарської продукції
та моніторингу її ринку
В.В.Мельник