МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про експертну комісію Мінагрополітики України з перегляду грифів "Для службового користування" матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію
Відповідно до вимог пунктів 1, 44 Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію (
1893-98-п)
, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року № 1893, НАКАЗУЮ:
1. Утворити експертну комісію Мінагрополітики України з перегляду грифів "Для службового користування", матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, у складі згідно з додатком.
2. Затвердити Положення про експертну комісію Мінагрополітики України з перегляду грифів "Для службового користування", матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, що додається.
3. Голові експертної комісії організувати її роботу та забезпечити для цього необхідні умови.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Лапу В.І.
Додаток
до наказу
Міністерства аграрної політики
та продовольства України
03.08.2015 № 311
(у редакції наказу Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
від 26.02.2016 № 65 ( v0065730-16 ))
СКЛАД
експертної комісії Міністерства аграрної політики та продовольства України з перегляду грифів "Для службового користування" матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію
Гребенюк
Інна Ігорівна
|
-
|
заступник Міністра - керівник апарату, голова експертної комісії
|
Павлюк
Віктор Ігорович
|
-
|
директор Департаменту електронного документообігу та контролю апарату, заступник голови комісії
|
Боженко
Валентина Миколаївна
|
-
|
головний спеціаліст відділу опрацювання кореспонденції Департаменту електронного документообігу та контролю апарату, секретар експертної комісії
|
Члени експертної комісії:
|
|
|
Романовський
Олександр Володимирович
|
-
|
директор Департаменту міжнародного співробітництва
|
Компанцев
Віктор Петрович
|
-
|
начальник Оперативно-режимного управління
|
Савелій
Петро Миколайович
|
-
|
начальник відділу опрацювання кореспонденції Департаменту електронного документообігу та контролю апарату
|
Аверкіна
Анастасія Олександрівна
|
-
|
начальник відділу правової роботи Департаменту правової та законопроектної роботи
|
Хомяк
Людмила Петрівна
|
-
|
завідувач сектору архіву Департаменту електронного документообігу та контролю апарату
|
Ведмідь
Лариса Миколаївна
|
-
|
заступник начальника відділу моніторингу, економічного аналізу та аграрної статистики Департаменту стратегії та економічного розвитку.
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства аграрної політики
та продовольства України
03.08.2015 № 311
ПОЛОЖЕННЯ
про експертну комісію Мінагрополітики України з перегляду грифів "Для службового користування" матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію
1. Відповідно до Інструкції про порядок обліку зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію (
1893-98-п)
(далі - Інструкція), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року № 1893, Міністерство аграрної політики та продовольства України (далі - Мінагрополітики України) створює експертну комісію Мінагрополітики України з перегляду грифів "Для службового користування" матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію (далі - експертна комісія) для роботи з документами, що містять службову інформацію з грифом "Для службового користування".
2. Експертна комісія Мінагрополітики України є постійно діючою.
3. Експертна комісія у своїй діяльності керується Конституцією України (
254к/96-ВР)
, актами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Президента України, законами України "Про інформацію" (
2657-12)
, "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
, Інструкцією про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію (
1893-98-п)
, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року № 1893.
4. До складу експертної комісії входять: працівники структурних підрозділів Мінагрополітики України, в тому числі представник режимно-секретного відділу Оперативно - режимного управління та Департаменту електронного документообігу та контролю апарату Мінагрополітики України.
Головою експертної комісії призначається заступник Міністра, заступником голови експертної комісії - заступник директора Департаменту електронного документообігу та контролю апарату.
5. Секретар експертної комісії за рішенням голови забезпечує скликання засідань експертної комісії, складає протоколи, акти, про що доводить до відома структурних підрозділів Мінагрополітики України та окремих осіб, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію експертної комісії і забезпечує її збереження.
6. Завданням експертної комісії є організація та проведення перегляду документів постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання з грифом "Для службового користування" з метою можливого зняття цього грифа.
7. Рішення експертної комісії оформляється актом, що складається за довільною формою, та затверджується головою експертної комісії. В акті перелічуються заголовки та номери за описом справ, з яких знімається гриф "Для службового користування".
8. На обкладинках справ гриф "Для службового користування" погашається штампом або записом від руки із зазначенням дати і номера акта, що став підставою для зняття грифа.
Аналогічні відмітки вносяться до опису і номенклатури справ.
9. Один примірник акта разом із справами передається до архівного підрозділу організації, а справи постійного зберігання - до відповідної державної архівної установи.
10. Справи з грифом "Для службового користування", які передаються до державних архівних установ, використовуються на правах документів обмеженого користування відповідно до вимог Інструкції.
11. Про зняття грифа обмеження доступу повідомляються всі організації, яким надсилався цей документ.
12. Для виконання покладених на експертну комісію завдань їй надається право одержувати інформацію від структурних підрозділів Мінагрополітики України, державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності та їх посадових осіб, необхідну для проведення експертизи цінності документів.
13. Засідання експертної комісії проводяться за необхідністю, але не рідше ніж один раз на рік, і вважаються правомочними, якщо на них присутні не менш як дві третини складу її членів.
14. Рішення експертної комісії приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова (у разі відсутності - заступник голови) і секретар експертної комісії.
Заступник директора
Департаменту електронного
документообігу
та контролю апарату -
начальник відділу
контролю виконання
документів органів влади
|
І.І. Шаповал
|
( Текст взято з сайту Мінагрополітики України http://www.minagro.gov.ua )