від 13 вересня 2017 р. № 621-р
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
В.ГРОЙСМАН
|
Інд. 19
|
Додаток
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 13 вересня 2017 р. № 621-р
Кваліфікаційні вимоги
|
||
1.
|
Освіта
|
- вища, ступінь вищої освіти - магістр
|
2.
|
Досвід роботи
|
- загальний стаж роботи - не менше семи років;
- досвід роботи на посадах державної служби категорії "А" (889-19)
чи "Б" (889-19)
або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування чи досвід роботи на керівних посадах у галузі реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, захисту населення від інфекційних хвороб, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження), формування та реалізації державної політики у сфері створення, виробництва, контролю якості та реалізації лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів і медичних виробів, у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу, а також формування державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення - не менше трьох років
|
3.
|
Володіння державною мовою
|
- вільне володіння державною мовою
|
Професійна компетентність
|
||
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
|
1.
|
Лідерство
|
- встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів;
- вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань;
- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;
- сприяння всебічному розвитку особистості;
- делегування та управління результатами;
- створення ефективної організації культури державної служби;
- самоорганізація та саморозвиток
|
2.
|
Прийняття ефективних рішень
|
- навички стратегічного планування та аналізу державної політики;
- наявність необхідних навичок для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних);
- принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень
|
3.
|
Комунікація та взаємодія
|
- вміння здійснювати ефективну комунікацію;
- ведення ділових переговорів;
- вміння проводити публічні виступи, презентувати на аудиторію;
- співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
- відкритість
|
4.
|
Управління змінами
|
- формування плану змін;
- управління змінами та реакцією на них;
- спрямованість на служіння суспільству, захист національних інтересів;
- оцінка ефективності змін
|
5.
|
Управління організацією та персоналом
|
- організація роботи і контроль;
- управління проектами;
- управління якісним обслуговуванням;
- мотивування;
- управління людськими ресурсами
|
6.
|
Стратегічне бачення
|
- бачення загальної картини;
- концептуальне мислення;
- здатність визначити напрям розвитку;
- інноваційне мислення;
- системність;
- неупередженість
|
7.
|
Стресостійкість
|
- управління своїми емоціями;
- самоконтроль;
- конструктивне ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики
|
8.
|
Робота з інформацією
|
- здатність працювати з базами даних законодавства;
- вміння працювати в умовах електронного урядування
|
Професійні знання
|
||
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
|
1.
|
Знання законодавства
|
Знання:
- Конституції України (254к/96-ВР)
;
- Закону України "Про державну службу" (889-19)
;
- Закону України "Про запобігання корупції" (1700-18)
|
2.
|
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного секретаря МОЗ
|
Знання:
- Закону України "Про Кабінет Міністрів України" (794-18)
;
- Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" (3166-17)
;
- Основ законодавства України про охорону здоров'я (2801-12)
;
- Закону України "Про екстрену медичну допомогу" (5081-17)
;
- Закону України "Про протидію захворюванню на туберкульоз" (2586-14)
;
- Закону України "Про психіатричну допомогу" (1489-14)
;
- Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" (1645-14)
;
- інших актів законодавства, що регулюють діяльність МОЗ
|
3.
|
Знання основ державного управління у відповідній галузі
|
- розуміння мети та завдань державної політики у відповідній сфері;
- знання системи управління галуззю
|
4
|
Управління публічними фінансами
|
- знання основ бюджетного законодавства;
- знання системи державного контролю у сфері публічних фінансів
|