КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 13 вересня 2017 р. № 621-р
Київ

Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державного секретаря Міністерства охорони здоров’я

Відповідно до частини другої статті 23 Закону України "Про державну службу" (889-19) оголосити конкурс на зайняття вакантної посади державного секретаря Міністерства охорони здоров’я з визначенням умов проведення конкурсу згідно з додатком.
Прем'єр-міністр України
В.ГРОЙСМАН
Інд. 19
Додаток
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 13 вересня 2017 р. № 621-р

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного секретаря Міністерства охорони здоров’я

Загальні умови
1. Посадові обов’язки державного секретаря МОЗ:
1) організовує роботу апарату МОЗ;
2) забезпечує підготовку пропозицій щодо виконання завдань МОЗ та подає їх на розгляд;
3) організовує та контролює виконання апаратом МОЗ Конституції (254к/96-ВР) та законів України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, наказів МОЗ та доручень Міністра охорони здоров’я, його першого заступника та заступників, звітує про їх виконання;
4) готує та подає Міністрові охорони здоров’я для затвердження плани роботи МОЗ, звітує про їх виконання;
5) за погодженням із Мінфіном затверджує штатний розпис та кошторис МОЗ;
6) призначає на посаду та звільняє з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців апарату МОЗ, присвоює їм ранги державних службовців, приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
7) приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників апарату МОЗ, приймає рішення щодо їх заохочення, притягнення до дисциплінарної відповідальності;
8) призначає на посаду та звільняє з посади керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління МОЗ, притягує їх до дисциплінарної відповідальності;
9) забезпечує в установленому порядку організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців та інших працівників МОЗ;
10) представляє МОЗ як юридичну особу в цивільно-правових відносинах;
11) видає з питань, що належать до його повноважень, накази організаційно-розпорядчого характеру та контролює їх виконання;
12) здійснює інші повноваження, визначені законом.
2. Умови оплати праці:
1) посадовий оклад - 13000 гривень;
2) надбавка до посадового окладу за ранг - відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 (15-2017-п) "Питання оплати праці працівників державних органів" (Офіційний вісник України, 2017 р., № 9, ст. 284);
3) інші надбавки, доплати та премії відповідно до статті 52 Закону України "Про державну службу" (889-19) ;
4) додаткові стимулюючі виплати у вигляді надбавки за інтенсивність праці та надбавки за виконання особливо важливої роботи відповідно до Положення про застосування стимулюючих виплат державним службовцям (15-2017-п) , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15.
3. Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду - призначення на посаду строком на п’ять років, якщо інше не передбачено законом, з правом повторного призначення на ще один строк або подальшого переведення за пропозицією Комісії з питань вищого корпусу державної служби на рівнозначну або нижчу посаду до іншого державного органу.
4. Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби (246-2016-п) , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 28, ст. 1116), до якої додається резюме у довільній формі;
3) заява про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби (246-2016-п) , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (подається у разі потреби особою, яка має інвалідність);
4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 (1682-18) Закону України "Про очищення влади" (1682-18) , та дає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
5) копія (копії) документа (документів) про освіту;
6) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
7) заповнена особова картка встановленого зразка;
8) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції);
9) документи приймаються до 18 години 3 жовтня 2017 року.
5. Місце, час та дата початку проведення конкурсу - м. Київ, вул. Прорізна, 15, 10 година, 10 жовтня 2017 року.
6. Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу, - Велієва Олеся Валеріївна (256-00-01, e-mail: velieva@nads.gov.ua).
Кваліфікаційні вимоги
1.
Освіта
- вища, ступінь вищої освіти - магістр
2.
Досвід роботи
- загальний стаж роботи - не менше семи років;
- досвід роботи на посадах державної служби категорії "А" (889-19)
чи "Б" (889-19)
або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування чи досвід роботи на керівних посадах у галузі реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, захисту населення від інфекційних хвороб, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження), формування та реалізації державної політики у сфері створення, виробництва, контролю якості та реалізації лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів і медичних виробів, у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу, а також формування державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення - не менше трьох років
3.
Володіння державною мовою
- вільне володіння державною мовою
Професійна компетентність
Вимога
Компоненти вимоги
1.
Лідерство
- встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів;
- вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань;
- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;
- сприяння всебічному розвитку особистості;
- делегування та управління результатами;
- створення ефективної організації культури державної служби;
- самоорганізація та саморозвиток
2.
Прийняття ефективних рішень
- навички стратегічного планування та аналізу державної політики;
- наявність необхідних навичок для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних);
- принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень
3.
Комунікація та взаємодія
- вміння здійснювати ефективну комунікацію;
- ведення ділових переговорів;
- вміння проводити публічні виступи, презентувати на аудиторію;
- співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
- відкритість
4.
Управління змінами
- формування плану змін;
- управління змінами та реакцією на них;
- спрямованість на служіння суспільству, захист національних інтересів;
- оцінка ефективності змін
5.
Управління організацією та персоналом
- організація роботи і контроль;
- управління проектами;
- управління якісним обслуговуванням;
- мотивування;
- управління людськими ресурсами
6.
Стратегічне бачення
- бачення загальної картини;
- концептуальне мислення;
- здатність визначити напрям розвитку;
- інноваційне мислення;
- системність;
- неупередженість
7.
Стресостійкість
- управління своїми емоціями;
- самоконтроль;
- конструктивне ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики
8.
Робота з інформацією
- здатність працювати з базами даних законодавства;
- вміння працювати в умовах електронного урядування
Професійні знання
Вимога
Компоненти вимоги
1.
Знання законодавства
Знання:
- Конституції України (254к/96-ВР)
;
- Закону України "Про державну службу" (889-19)
;
- Закону України "Про запобігання корупції" (1700-18)
2.
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного секретаря МОЗ
Знання:
- Закону України "Про Кабінет Міністрів України" (794-18)
;
- Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" (3166-17)
;
- Основ законодавства України про охорону здоров'я (2801-12)
;
- Закону України "Про екстрену медичну допомогу" (5081-17)
;
- Закону України "Про протидію захворюванню на туберкульоз" (2586-14)
;
- Закону України "Про психіатричну допомогу" (1489-14)
;
- Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" (1645-14)
;
- інших актів законодавства, що регулюють діяльність МОЗ
3.
Знання основ державного управління у відповідній галузі
- розуміння мети та завдань державної політики у відповідній сфері;
- знання системи управління галуззю
4
Управління публічними фінансами
- знання основ бюджетного законодавства;
- знання системи державного контролю у сфері публічних фінансів