ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
XX сесія XXIII скликання

РІШЕННЯ

від 21.02.2001 р.
М.Харків

Про використання коштів Фонду
соціального захисту громадян
Харківської міської ради
в 2000 році

На підставі ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
відповідно до п.3.6 «Положення про Фонд соціального захисту громадян Харківської
міської ради», прийнятого рішенням II сесії Харківської міської ради XXIII скликання
від 21.05.98 р., керуючись ст.59 зазначеного Закону, Харківська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Інформацію про використання коштів Фонду соціального захисту громадян
Харківської міської ради в 2000 році взяти до відома.

2. Начальнику головного управління бюджету та фінансів Харківської міської
ради Таукешевій Т.Д. розглянути можливість виплати матеріальної
допомоги громадянам, заяви від яких надійшли до Фонду соціального
захисту громадян Харківської міської ради в 2000 році.

Міський голова М.Д.ПИЛИПЧУК

О.М.Дроздов

ІНФОРМАЦІЯ
про використання коштів Фонду соціального захисту громадян
Харківської міської ради в 2000 р.

Доходи Фонду формувалися лише за рахунок відрахувань 20% від коштів, що
надходять до Фонду розвитку міста.

Надходжень з інших джерел не було.

Усього з запланованих 50000 грн. до Фонду надійшло 32484 грн.
(у 1999 р. -100845 грн.). З серпня надходжень коштів до Фонду не було зовсім.

У таблиці 1 показане виконання затвердженого кошторису видатків Фонду.
Самим актуальним питанням у роботі Фонду залишається питання адресної
матеріальної допомоги громадянам, які звернулися за нею до різноманітних
інстанцій. У 2000 році матеріальна допомога надана на загальну суму 26505 грн.
(з них сплачений прибутковий податок

1463 грн.) 1082 громадянам. При цьому матеріальна допомога надана 710 громадянам,
заяви від яких надійшли до Фонду ще в 1999 р., і всього 372 найбільш нужденним
громадянам за заявами 2000 року. Середній розмір допомоги - 23,2 грн.

Усього в 2000 році заяви про матеріальну допомогу надійшли від 2844 громадян
(у 1999 р. усього - 3898 заяв). Зменшення кількості звернень пов'язане по всій
видимості з тим, що громадяни мали інформацію про відсутність коштів для надання
матеріальної допомоги.

Таким чином, рішення про матеріальну допомогу по 2476 заявах не прийняте,
громадяни продовжують сподіватися на допомогу.

Соціальний склад громадян, які звернулися за матеріальною допомогою,
наведений у таблиці 2. У порівнянні з 1999 роком соціальний склад значно не
змінився. Самим болючим питанням для всіх категорій громадян залишається
питання придбання медикаментів для лікування.

Самі низькі доходи члена родини мають багатодітні сім'ї (особливо неповні),
самотні матері, інваліди дитинства без трудового стажу та особи передпенсійного
віку, що втратили роботу.

У таблиці 3 наведені дані про надходження клопотань, заяв про матеріальну
допомогу.

Безпосередньо від депутатів міської ради надійшло тільки 13,6% клопотань.
Основна маса заяв громадян про допомогу надходить на адресу міського голови
(59%), а також переадресується до Фонду іншими структурами міськвиконкому (26%).

У даний час надходжень коштів до Фонду розвитку міста, звідки надходять
кошти до Фонду соціального захисту, практично немає. У зв'язку з цим необхідно
визначити інші джерела надходження коштів до Фонду соціального захисту громадян.

Таблиця 1

 

ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ КОШТОРИСУ
видатків Фонду соціального захисту громадян
за 2000 рік



пп

Заходи

Затверджено
за
кошторисом
(грн.)

Факт.
виконано
(грн.)

1.

Благодійні заходи для дітей пільгових контингентів до:
- Міжнародного дня захисту дітей
- Дня інвалідів
- Нового року

5000
5000
5000

2000

2.

Фінансова допомога громадським організаціям ветеранів і
інвалідів міста (передплата газет):

1000

1005

3.

Шанування громадян міста віком за 100 років

1740

1680

4.

Адресна матеріальна допомога громадянам

31260

26989

4.

Діловодство Фонду

1000

800

ВСЬОГО:

50000

32474


Звіт:

надійшло - 32486 грн.
витрачено - 32474 грн.
залишок 1/1 оп. -12 грн.

Таблиця 2

СОЦІАЛЬНИЙ СКЛАД
громадян, що звернулися за матеріальною допомогою




пп

Категорія

Всього

Серед них:

Осіб

%

Осіб

%

1.

Інваліди війни
- самотні

23

0.8

6

26

2.

Учасники бойових дій
- інваліди
- самотні

94

3.3

18

19

27

29

3.

Пенсіонери за віком

- самотні інваліди
- самотні
- такі, що мають утриманців

1981

69

38

2

312

15.7

19

1

4.

Інваліди, які не досягли пенсійного віку
- самотні
- такі, що мають родину і дітей
- неповні сім'ї
- такі, що мають дітей-інвалідів

488

17

73

15

31

6.3

40

8.2

33

6.6

5.

Самотні матері
- не працюють

54

49

23

42.6

6.

Багатодітні сім'ї
- родина неповна
- батьки або діти-інваліди

44

1.5

11

25

9

20

7.

Сім'ї з дітьми (дієздатні батьки)
- родина неповна
- діти-інваліди
- батьки не працюють

128

4.5

28

22

18

14

36

28

8.

Самотні дієздатні громадяни
- зареєстровані в центрі зайнятості

32

1.1

14

44

ВСЬОГО:

2844



Таблиця З

ДАНІ
про надходження клопотань і заяв про матеріальну допомогу


№ Звідки надійшли

п\п

Кількість

% до
загальної
кількості

1.

3 відділу по роботі зі зверненнями громадян виконкому, всього
3 них:
а) адресовані безпосередньо до' Фонду

б) переадресовані до Фонду:
• управлінням з соціальних питань
• управлінням з охорони здоров'я
• іншими управліннями міськвиконкому
• з особистого прийому громадян керівництвом
міськвиконкому

1650
1194

228
102
28
98

58

42

8.1
3.6
0.9

3.5

2.

Безпосередньо до Фонду, всього
3 них:
- від депутатів міської ради
- безпосередньо від громадян
- з управління з соціальних питань
- з управління з охорони здоров'я
- з райвиконкомів
- від громадських організацій

1194

387
483
165
28
23
108

42

13.6
17
5.3
1.0
0.8
3.8

ВСЬОГО:

2844