ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Харків
від 21 квітня 1999р. № 278
Про поліпшення забезпечення
вугіллям споживачів області
Аналіз стану забезпечення комунально-побутових споживачів і
населення області вугіллям свідчить про те, що обсяги його реалізації
обласним комунальним підприємством "Облпаливо" за останні три роки
значно скоротилися.
Це пов'язано, насамперед, з обмеженістю бюджетних коштів на
дотацію та субсидії на вугілля для населення, збільшенням оптових цін
на вугілля, його заміною, як палива, на природний газ.
У зв'язку з труднощами у формуванні доходної частини бюджету
фінансування обласного комунального підприємства "Облпаливо" по
субсидіях впродовж року проводиться нерівномірно і переважно шляхом
взаемозаліків.
Деякі райдержадміністрації, міськрайвиконкоми недостатньо
здійснюють контроль за отриманням населенням вугілля в рахунок
профінансованих субсидій; у ряді випадків використовують бюджетні
кошти на придбання вугілля для бюджетних комунально-побутових
споживачів через комерційні структури інших областей. При цьому
кількість і якість вугілля не контролюється.
З метою подальшого поліпшення стану забезпечення споживачів
області вугіллям, у зв'язку зі зміною системи фінансування видатків на
придбання вугілля для населення у 1999 році (відміною дотації):
1. Рекомендувати райдержадміністраціям, міськрайвиконкомам:
1.1. Забезпечити своєчасне надання обласному комунальному
підприємству "Облпаливо" обсягів щорічної потреби у вугіллі для
комунально-побутових підприємств та населення району (міста) на рік,
що планується (попередні замовлення - до 15 грудня року, що передує
року, на який планується, уточнені замовлення - до 1 березня року, що
планується);
1.2. Починаючи з 1999 року, фінансування витрат на придбання
вугілля для бюджетних комунально-побутових споживачів, а також
субсидій для населення проводити окремими рядками;
1.3. Фінансування субсидій (в т.ч. шляхом взаємозаліків) у
перші
три квартали року здійснювати в обсязі, не менше, як 75% річної суми,
з рівномірною розбивкою по кварталах. При цьому обсяги взаємозаліків,
вексельних розрахунків та бартерних операцій у фінансуванні субсидій,
пільг для ветеранів, а також для бюджетних комунально-побутових
споживачів не повинні перевищувати 50% загального обсягу асигнувань.
1.4. Укладати з обласним комунальним підприємством
"Облпаливо" угоди на забезпечення вугіллям бюджетних комунально-
побутових підприємств та населення району (міста) у межах бюджетного
фінансування в році, що планується;
1.5. У разі постачання вугілля для бюджетних комунально-
побутових споживачів комерційними структурами через склади
обласного комунального підприємства "Облпаливо", передбачити
укладання угод між комерційними структурами і обласним
комунальним підприємством "Облпаливо" на розвантаження, зберігання
та відпуск вугілля споживачам.
1.6. Забезпечити постійний контроль за своєчасним отриманням
населенням вугілля, яке реалізується в рахунок профінансованих
субсидій.
2. Управлінням облдержадміністрації: паливно-енергетичного
комплексу, з питань економіки і власності разом з обласним
комунальним підприємством "Облпаливо" з метою скорочення витрат на
утримання паливних складів і зменшення ціни на вугілля підготувати до
1 квітня 1999 р. пропозиції щодо оптимізації системи паливних складів
на території області шляхом консервації окремих нерентабельних і
дублюючих складів.
3. Фінансовому управлінню облдержадміністрації разом з
управлінням паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, з
питань економіки і власності облдержадміністрації, райдерж-
адміністраціями, міськрайвиконкомами проаналізувати використання в
1998 році бюджетних коштів на придбання вугілля для бюджетних
комунально-побутових підприємств окремих районів (міст) через
комерційні структури та подати відповідні пропозиції
облдержадміністрації.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника
голови облдержадміністрації О.М.Олійника.
Голова обласної державної
адміністрації О. Дьомін