ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

Від 24.07.1996724

Про стан розгляду звернень громадян, службових листів та виконання рішень міськвиконкому у 1-му півріччі 1996 року

Розглянувши доповідну записку головного управління кадрів та загальних питань «Про стан розгляду звернень громадян, службових листів та виконання рішень міськвиконкому у 1 півріччі 1996 року», виконавчий комітет відзначає, що його головними управліннями, відділами та службами, райвиконкомами приймалися заходи по вдосконаленню роботи зі зверненнями громадян, службовими листами та контролю за виконанням рішень міськвиконкому.

З метою скорочення письмових звернень громадян з квітня 1996 року у приймальній міськвиконкому функціонує пункт безкоштовної правової допомоги населенню.

У порівнянні з 1 півріччям 1995 року поліпшилась виконавча дисципліна.

Разом з тим, окремі структурні підрозділи міськвиконкому, райвиконкоми не домоглись загального підвищення персональної відповідальності працівників за стан розгляду звернень громадян, службових листів та виконання рішень. Мають місце випадки зволікання, формального відношення до розгляду обґрунтованих скарг та заяв.

Не завжди дотримуються вимоги про терміни розгляду звернень та службових листів, рішень міськвиконкому.

Виконком Харківської міської Ради народних депутатів

ВИРІШИВ:

1. Доповідну записку головного управління кадрів та загальних питань «Про стан розгляду звернень громадян, службових листів та виконання рішень міськвиконкому у 1 півріччі 1996 року» прийняти до уваги та направити головним управлінням, відділам та службам міськвиконкому, райвиконкомам для усунення недоліків.

2. Головним управлінням, відділам та службам міськвиконкому, райвиконкомам проаналізувати стан робиш зі зверненнями громадян, службовими документами та по виконанню рішень вищих органів і своїх власних за 1 півріччя 1996 року та результати розглянути на засіданнях виконкомів і апаратних нарадах у липні-серпні 1996 року. Визначити практичні заходи щодо вдосконалення цієї роботи, про що інформувати міськвиконком до 25.12.96 р.

3. Звернути увагу начальників головних управлінь, відділів та служб міськвиконкому, райвиконкомів на персональну відповідальність за своєчасний і якісний розгляд звернень громадян, службових листів, а також організацію особистого прийому громадян.

4. Головному управлінню кадрів га загальних питань:

4.1. Щотижнево аналізувати стан виконавчої дисципліни у підрозділах міськвиконкому та райвиконкомах і інформувати керівництво міської Ради народних депутатів про існуючі тенденції і вносити пропозиції по покращенню положення справ.

4.2. У ІV кварталі 1996 року провести семінар з посадовими особами головних управлінь, відділів та служб міськвиконкому, райвиконкомів, відповідальними за контроль виконання та діловодство, по вивченню Закону України «Про звернення громадян».

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керівника секретаріату - секретаря виконкому міської Ради народних депутатів В.І. Зорченко.

 

Голова міської Ради Є.П.Кушнарьов