УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 28.03.2001 № 549
Про дозвіл ПФ "Смальта" па проектування
та реконструкцію існуючого художнього
салону-майстерні по вул.Університетській,9.
Згідно свідоцтва про право власності (від 22.12.1999 р. №9) приватній фірмі "Смальта" (свідоцтво від 03.02.1998 р. № 2206, видане виконавчим комітетом Дзержинської райради.ідентифікаційний код 22720781) , надалі - ПФ "Смальта" належить нежитлова будівля літ. А-5 , загальною площею 86,6 кв.м. по вул.Університетській,9.
Розглянувши клопотання ПФ "Смальта" (лист від 27.03.2001 р. №02482/3) про дозвіл на проектування та реконструкцію нежилих приміщень по вул. Університетській,9 враховуючи, довідку ЗДПО, дозвіл міськСЕС , виконавчий комітет Харківської міської ради
ВИРІШИВ:
І. Дозволити ПФ "Смальта" проектування та реконструкцію нежилих приміщень, загальною площею, 86,6 кв.м. по вул. Університетській,9 яке здійстнити до 01.03.2003 р.
2. ПФ "Смальта" :
2.1. Одержати та виконати технічні умови управління соціально-економічного розвитку, планування та обліку по пайовій участі у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста .
2.2. До початку реконструкції:
2.2.1. Одержати архітектурно-планувальне завдання на розробку робочого проекту в управлінні містобудування та архітектури.
2.2.2. Розробити та погодити, чинним порядком, робочий проект на реконструкцію приміщень.
2.2.3. Зареєструвати об'єкт реконструкції в відділі Державного архітектурно-будівельного контролю управління містобудування та архітектури.
2.3. Після закінчення реконструкції об'єкт здати до експлуатації чинним порядком. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради - начальника головного управління міського господарства С.Г.Савенка, на голову Дзержинської райради Ю.Ю.Літвіненка, та по п. 2.1. - начальника управління соціально-економічного розвитку, планування та обліку М.І.Фатеєва.
Перший заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів ради
В.М.Бабаєв