УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

Від 09.08.2000 № 1115

 

Про надання ТОВ «СТАТУС» дозволу на проектування та реконструкцію нежилих приміщень з улаштуванням окремого входу по вул. Фрунзе, 1 для організації офісу.

 

Згідно договору оренди від 11.04.2000 р. б/н товариство з обмеженою відповідальністю «СТАТУС» (свідоцтво № 04059243Ю0016404 видане Харківським міськвиконкомом 03.12.99 р., ідентифікаційний код 30655856), надалі - ТОВ «СТАТУС», орендує приміщення, площею 60,7 кв.м. по вул. строком до 31.12.2005 р. Рішенням міськвиконкому від 24.05.2000 р. № 656 ці приміщення було переведе­но до нежилих.

Розглянувши клопотання ТОВ «СТАТУС» про дозвіл на проектування та реконструкцію  нежилих приміщень з улаштуванням окремого входу по вул. Фрунзе, 1 для організації офісу (лист віл 07.07.2000 № 2), враховуючи згоду Управління комунального майна та приватизації (лист від 05.07.2000 № 5599), ек­спертне заключення ОДПО-6 (лист від 11.04.2000 р. № 52), дозвіл міськСЕС (лист від 09.062000 р. № 186 3.1), згоду власника квартири , що орендується ТОВ «СТАТУС» (лист від 17.07.2000 р. № 2620), згода обласного обєднання «Союз Чорнобиль України» (лист від 31.03.2000 р. № 84) та технічне заключення, що вико­пала фірма «ЗОДЧИЙ» у 1999 р., виконавчий комітет Харківської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Дозволити ТОВ «СТАТУС» проектування та реконструкцію нежилих приміщень з улаштуванням окремого входу по вул. Фрунзе, 1 для організації офісу, яку здійснити до 01.12.2001 р.

2. ТОВ «СТАТУС»:

2.1. Виконати технічні умови управління соціально-економічного розвитку, планування та обліку по пайовій участі у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста (лист від 21.06 2000 р. № 1427).

2.2 До початку реконструкції:

2.2.1. В управлінні містобудування та архітектури одержати архітектурно-планувальне завдання на розробку робочого проекту.

2.2.2. Розробити та погодити, чинним порядком, робочий проект на реконструкцію приміщення.

2.2.3. Зареєструвати об'єкт реконструкції в відділі Державного архітектурно-будівельного контролю управління містобудування та архітектури.

2.3. Після закінчення реконструкції об'єкт здати до експлуатації чинним порядком.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради - начальника головного управління міського господарства С.Г. Савенка, по п. 2.1. - на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради - начальника головного управління економіки та комунального майна Є.О.Назарова та на голову Київської райради О.С. Кривцова.

 

 

Міський голова                                                                       М.Д. Пилипчук