УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 13.09.2000 № 1284
Про дозвіл ТОВ «РІО» на проектування та реконструкцію напівпідвальних нежитлових приміщень з влаштуванням окремого входу по вул. Пушкінській, 65 під пункт обміну валют.
Згідно договору купівлі-продажу від 24.05.2000 р. № 2950 нежитлові приміщення № 15; 18; 19 напівподвалу літ. А-5 по вул. Пушкінській, 65 належать товариству з обмеженою відповідальністю «РІО» (зареєстроване Харківським міськвиконкомом 21.10.99р., ідентифікаційний код № 30592608), надалі - ТОВ “РІО».
Розглянувши клопотання ТОВ «РІО» (лист від 21.06.2000 р. вх. № Ж-289/11) про дозвіл на проектування та реконструкцію напівпідвальних нежитлових приміщень з влаштуванням окремого входу по вул. Пушкінській, 65 під пункт обміну валют, враховуючи технічне заключення про можливість реконструкції цих приміщень, виконане інститутом «Харківпроект» у 2000 р., погодження ЗДПО-6, міськСЕС (від 17.07.2000 р. дозвіл № 3.1.-247), управління соціально-економічного розвитку, планування та обліку (лист від 04.08.2000 р. № 1804), виконавчий комітет Харківської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Дозволити ТОВ «РІО» проектування та реконструкцію напівпідвальних нежитлових приміщень з влаштуванням окремого входу по вул. Пушкінській, 65 під пункт обміну валют.
Проектування та реконструкцію виконати до 01.09.2002 р.
2. ТОВ «РІО»:
2.1. Виконати технічні умови управління соціально-економічного розвитку, планування та обліку по пайовій участі у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста (лист від 04.08.2000 р. № 1804).
2.2. До початку реконструкції:
2.2.1. Одержати архітектурно-планувальне завдання на розробку робочого проекту в управлінні містобудування та архітектури.
2.2.2. Розробити та погодити, чинним порядком, робочий проект на реконструкцію об'єкту.
2.2.3. Зареєструвати об'єкт реконструкції в відділі Державного архітектурно-будівельного контролю управління містобудування та архітектури.
2.3. Після закінчення реконструкції об'єкт здати до експлуатації чинним порядком.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради - начальника головного управління міського господарства С.Г. Савенка, по п. 2.1. - на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради - начальника головного управління економіки та комунального майна Є.О. Назарова та на голову Київської райради О.С. Кривцова.
Міський голова М.Д. Пилипчук