УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 02.10.2006 № 2420
Про внесення змін до розпорядження міського голови від 13.09.2006 р. № 2243 «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 04.08.2006 р. № 1900 «Про впровадження системи електронного документообігу Харківської міської ради та її виконавчих органів»
З метою найбільш повного впровадження системи електронного документообігу у Харківській міській раді та її виконавчих органах, керуючись ст.42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 13.09.2006 р. № 2243 «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 04.08.2006 р. № 1900 «Про впровадження системи електронного документообігу Харківської міської ради та її виконавчих органів» та викласти додаток 1 (План-графік впровадження системи електронного документообігу Харківської міської ради та її виконавчих органів) в новій редакції (додається).
2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на секретаря Харківської міської ради.
Міський голова М.М. Добкін
Додаток 1
до розпорядження міського голови
від 02.10.2006 року № 2420
План-графік
впровадження системи електронного документообігу
Харківської міської ради та її виконавчих органів
Підрозділи |
Відповідальні |
Термін виконання |
Результат | ||
Початок |
Закінчення |
Кількість календарних днів | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Департамент діловодства |
Директор Департаменту діловодства, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
09.10.2006 р. |
30.10.2006 р. |
22 |
Прийнято до експлуатації 22 Робочих місця |
Департамент організаційної роботи |
Директор Департаменту організаційної роботи, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
Прийнято до експлуатації 12 Робочих місць | |||
Контрольна інспекція |
Директор Департаменту організаційної роботи, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
Прийнято до експлуатації 2 Робочих місця | |||
Харківський міський голова |
Керуючий справами виконкому, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
31.10.2006 р. |
15.11.2006 р. |
16 |
Прийнято до експлуатації 1 Робоче місце |
Секретар Харківської міської ради |
Керуючий справами виконкому, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
Прийнято до експлуатації 1 Робоче місце | |||
Перший заступник міського голови |
Керуючий справами виконкому, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
Прийнято до експлуатації 1 Робоче місце | |||
Радники міського голови |
Керуючий справами виконкому, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
Прийнято до експлуатації 4 Робочих місця | |||
Служба помічників |
Керуючий справами виконкому, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
Прийнято до експлуатації 3 Робочих місця | |||
Керуючий справами виконкому |
Керуючий справами виконкому, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
Прийнято до експлуатації 1 Робоче місце | |||
Юридичний департамент |
Директор Юридичного департаменту, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
31.10.2006 р. |
15.11.2006 р. |
16 |
Прийнято до експлуатації 10 робочих місць |
Громадські приймальні |
Директор Департаменту діловодства, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 10 робочих місць | |||
Заступники міського голови - директора Департаментів |
Заступники міського голови - директора Департаментів, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 6 робочих місць | |||
Департамент житлово-комунального господарства та енергетики |
Заступник міського голови - директор Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
16.11.2006 р. |
01.12.2006 р. |
16 |
Прийнято до експлуатації 4 робочих місця |
Департамент економіки та комунального майна |
Заступник міського голови - директор Департаменту економіки та комунального майна, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 3 робочих місця | |||
Департамент бюджету та фінансів |
Заступник міського голови - директор Департаменту бюджету та фінансів, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 2 робочих місця | |||
Департамент з гуманітарних питань |
Заступник міського голови - директор Департаменту з гуманітарних питань, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
Прийнято до експлуатації 4 робочих місця | |||
Департамент з охорони здоров'я та соціальних питань |
Заступник міського голови - директор Департаменту з охорони здоров'я та соціальних питань, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
Прийнято до експлуатації 3 робочих місця | |||
Департамент містобудування, архітектури та земельних відносин |
Заступник міського голови - директор Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
Прийнято до експлуатації 5 робочих місць | |||
Департамент транспорту і зв'язку |
Директор Департаменту транспорту і зв'язку, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
16.11.2006 р. |
01.12.2006 р. |
16 |
Прийнято до експлуатації 2 робочих місця |
Департамент державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців |
Директор Департаменту державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
Прийнято до експлуатації 1 робоче місце | |||
Управління містобудування та архітектури |
Начальник управління містобудування та архітектури, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
04.12.2006 р. |
22.12.2006 р. |
19 |
Прийнято до експлуатації 3 робочих місця |
Управління земельних відносин |
Начальник управління земельних відносин, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 3 робочих місця | |||
Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю м. Харкова |
Начальник інспекції державного архітектурно-будівельного контролю м. Харкова, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 3 робочих місця | |||
Управління будівництва, ремонту та реконструкції |
Начальник управління будівництва, ремонту та реконструкції, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
Прийнято до експлуатації 3 робочих місця | |||
Управління житлового господарства |
Начальник управління житлового господарства, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 6 робочих місць | |||
Управління з питань інженерної інфраструктури та енергозабезпечення міста |
Начальник управління з питань інженерної інфраструктури та енергозабезпечення міста, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 2 робочих місця |
Керуючий справами виконкому
Харківської міської ради О.О. Мєдвєдєв