ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням голови обласної
державної адміністрації
21.11.06 № 607
Склад
обласної комісії з організації перевірок обсягів, якості та вартості
наданих житлово-комунальних послуг, розгляду питань погашення
заборгованості за житлово-комунальні послуги, надання допомоги
громадянам в оформленні субсидій, проведення відповідної
роз'яснювальної роботи серед населення
1. Шаповалов Олег Володимирович - заступник голови обласної державної адміністрації, голова комісії
2. Бесараб Андрій Іванович - начальник Головного управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, заступник голови комісії
3. Дуленко Анатолій Леонідович - начальник Головного управління економіки облдержадміністрації, заступник голови комісії
4. Без'язичний Василь Федорович - начальник управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації
5. Лисак Іван Петрович - заступник начальника Головного управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, секретар комісії
6. Овсянніков Сергій Іванович - начальник Головного фінансового управління облдержадміністрації
7. Балута Ігор Миронович - начальник головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації
8. Єремейчук Раїса Арсентіївна - начальник управління Державного казначейства в Харківській області ( за згодою)
9. Кадигроб Сергій Володимирович - в.о.заступника Харківського міського голови - директор Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики (за згодою)
10. Андрєєв Сергій Юрійович - директор КП "Харківські теплові мережі" (за згодою)
11. Колотило Віктор Дмитрович - генеральний директор КП "ВТП "Вода" (за згодою)
12. Корінько Іван Васильович - генеральний директор ДКП "Харківкомуночиствод" (за згодою)
13. Бахтир Олег Павлович - генеральний директор ХОКП "Дирекція розвитку інфраструктури території"
14. Федорчук Євген Данилович - начальник Головного Харківського обласного управління у справах захисту прав споживачів (за згодою)
Керівник апарату
обласної державної адміністрації Л.Лучанінова