|
Додаток № 2 до рішення 10 сесії Харківської міської ради 5 скликання “Про затвердження “Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м.Харкова на 2007-2010 роки” від ___________ № _____/06 |
витрат на виконання “Програми сприяння безпечній життєдіяльності
у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2007 рік”
за рахунок коштів міського бюджету
№ пункт програ- ми |
Зміст |
К-ть оди ниць |
Загальна сума (грн.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
Розділ 5. Формування громадської думки та розповсюдження соціальної інформації шляхом проведення загальноміських заходів |
|||
5.1. |
Проведення загальноміських заходів до: |
|
|
5.1.1. |
Річниці зняття Блокади Ленінграду: - проведення благодійного обіду 120 чол. х 70 грн. = 8400 грн. - придбання квіткової продукції для покладання до пам’ятника загиблим – 600 грн. |
120 |
9000 |
5.1.2 |
Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав: - проведення благодійного обіду для членів сімей загиблих в Афганістані 100 чол. х 70 грн. = 7000 грн. - проведення благодійного обіду для учасників бойових дій в Афганістані 100 чол. х 70 грн. = 7000 грн. - вручення нагород активістам “афганського руху” – 1250 грн. - організація та проведення концертної програми, присвяченої 17 річниці виводу радянських військ з Афганістану – 15000 грн. - придбання квіткової продукції для покладання до пам’ятника загиблих – 1500 грн. - видання друкованої продукції (запрошення на проведення заходів) – 550 грн. |
100
100 |
32300 |
5.1.3. |
“Дня захисника Вітчизни”: - проведення благодійного обіду для 250 чол.(польова кухня) – 7500 грн. - вручення нагород учасникам бойових дій та активістам “афганського руху” 20 чол. х 100 грн. = 2000 грн. - придбання квіткової продукції для покладання до пам’ятника загиблим – 500 грн. |
|
10000 |
5.1.4. |
“Міжнародного жіночого дня”: - проведення благодійного обіду для жінок – членів сімей загиблих в Афганістані – 100 чол. х 70 грн. = 7000 грн. - вручення нагород сім’ям загиблих та померлих у мирний час воїнів-інтернаціоналістів – 15 чол. х 100 грн. = 1500 грн. - проведення щорічного свята “Супербабуся” та “Супердідусь, чи супермен похилого віку” силами клубу “Супербабуся” – 25000 грн. - придбання квіткової продукції – 1500 грн. |
100
15 |
35000 |
5.1.5. |
“21-ї річниці Чорнобильської катастрофи”: |
|
20000 |
|
- проведення благодійного обіду для громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 100 чол. х 70 грн. =7000 грн. - проведення конкурсу малюнків та творів на тему: “Мій біль Чорнобиль” – 5000 грн. - організація відвідування театру для дітей, які мають статус дитини, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи 400 чол. х 15 грн. = 6000 грн. - придбання квіткової продукції для покладання до поховань – 2000 грн. |
|
|
5.1.6. |
“Дня Перемоги”: |
|
13000 |
|
- проведення благодійних обідів:а/ для Героїв Радянського Союзу, Кавалерів 3-х орденів Слави, осіб, нагороджених 4-ма медалями «За Відвагу» 17 чол. х 100 грн. = 1700 грн. б/ для активістів ветеранського руху 100 чол. х 70 грн. = 7000 грн. |
17
100 |
|
|
- придбання подарунків для Героїв Радянського Союзу, Кавалерів 3-х орденів Слави, осіб, нагороджених 4-ма медалями «За Відвагу» 17 чол. х 100 грн. = 1700 грн. |
17 |
|
|
- зустріч та супроводження ветеранських делегацій – 1600 грн. |
|
|
|
- придбання квіткової продукції для покладання до поховань – 1000 грн. |
|
|
5.1.7. |
«Дня визволення м. Харкова від фашистських загарбників»: |
|
35000 |
|
- проведення благодійних обідів:а/ для Героїв Радянського Союзу, Кавалерів 3-х орденів Слави, осіб, нагороджених 4-ма медалями «За Відвагу» 17 чол. х 100 грн. = 1700 грн. |
17 |
|
|
- зустріч та супроводження ветеранських іногородніх делегацій – 8000 грн. |
|
|
|
- придбання квіткової продукції для покладання до поховань – 1300 грн. |
|
|
|
- проведення щорічного фестивалю “Солдати миру 21 століття” (організація та проведення концертної програми) – 24000 грн. |
|
|
5.1.9. |
“Дня працівника соціальної сфери” |
|
25000 |
5.110. |
“Дня інвалідів” |
|
5000 |
5.1.11. |
Новорічних та різдвяних свят |
|
60000 |
Розділ 6. Розвиток громадського суспільства через партнерські відносини з громадськими організаціями |
|||
6.1. |
Фінансування громадських організацій – переможців конкурсу соціальних проектів |
|
400000 |
6.2. |
Фінансування витрат на проведення учбових семінарів, тематичних конференцій та круглих столів |
|
10000 |
6.5. |
Фінансування витрат на проведення благодійних акцій |
|
5000 |
6.6. |
Фінансування витрат на проведення 4-го зльоту волонтерів |
|
20000 |
6.8. |
Фінансування витрат на видання “Соціального паспорту м. Харкова” |
|
25000 |
Розділ 7. Розвиток ринку соціальних послуг |
|||
7.2. |
Організація забезпечення роботи соціальних офісів: |
|
|
7.2.1. |
Фінансування технічного обслуговування електронних інформаційних офісів |
|
22000 |
7.2.2. |
Фінансування витрат на послуги Інтернет |
|
27000 |
7.2.3. |
Фінансування витрат на придбання канцелярського приладдя |
|
36000 |
7.2.4. |
Фінансування витрат на придбання затратних матеріалів до комп’ютерної техніки |
|
3000 |
7.3. |
Організація роботи спеціалізованого автотранспорту: |
|
|
7.3.1. |
Фінансування послуг автотранспорту. видатків, пов’язаних з оплатою, згідно з чинним законодавством, для утримання та обслуговування мікроавтобусів за договорами |
|
250000 |
Розділ 8. Підтримка соціально послаблених верств населення |
|||
8.1. |
Надання одноразової адресної грошової допомоги за індивідуальними зверненнями громадян: |
|
|
8.1.1. |
Одноразова адресна грошова допомога малозабезпеченим громадянам міста і сім’ям з дітьми (за зверненнями громадян до міського голови та депутатів міської ради у розмірі 100-200 грн.) |
|
330000 |
8.1.2. |
Одноразова адресна грошова допомога громадянам, які потрапили в екстремальну ситуацію (пожежа, критичний стан здоров’я та інше) |
|
449700 |
8.2. |
Надання адресної грошової допомоги громадянам пільгових категорій згідно списків громадських організацій: |
|
|
8.2.1. |
Адресна грошова допомога Героям Радянського Союзу, Кавалерам 3-х орденів Слави, особам, нагородженим 4-ма медалями “За Відвагу” (готівкою): - до “Дня перемоги” 17 чол. х 200 грн. = 3400 грн. - до “Дня визволення м. Харкова від фашистських загарбників” 17 чол. х 200 грн. = 3400 грн. |
17 |
6800 |
8.2.2. |
Одноразова адресна грошова допомога інвалідам 1 гр. - учасникам бойових дій в Афганістані 14 чол. х 200 грн. = 2800 грн. |
14 |
2800 |
8.2.3. |
Одноразова адресна грошова допомога жінкам - членам сімей загиблих в Афганістані - 45 чол. х 100 грн. = 4500 грн. |
|
4500 |
8.2.4. |
Одноразова адресна грошова допомога активістам ветеранського руху: - до “Дня перемоги” 150 чол. х 100 грн. = 15000 грн. - до “Дня визволення м. Харкова від фашистських загарбників” 150 чол. х 100 грн. = 15000 грн. |
150 150 |
30000 |
8.2.5. |
Одноразова адресна грошова допомога: - головам первинних ветеранських організацій до “Дня перемоги” 150 чол. х 100 грн. = 15000 грн. - представникам первинних ветеранських організацій до “Дня визволення м. Харкова від фашистських загарбників” 150 чол. х 100 грн. = 15000 грн. |
150
150 |
30000 |
8.2.6. |
Одноразова адресна грошова допомога сім’ям загиблих при проходженні строкової військової служби, які виконували загальний військовий обов’язок у мирний час (до “Дня захисника Вітчизни”) 123 чол. х 100 грн. = 12300 грн. |
125 |
12300 |
8.2.7. |
Одноразова адресна грошова допомога колишнім в’язням концтаборів – активістам Обласної Ради організації борців антифашистського опору 65 чол. х 100 грн. = 6500 чол. |
65 |
6500 |
8.2.8. |
Одноразова адресна грошова допомога ветеранам партизанського руху (до “Дня партизанської слави”) 50 чол. х 100 грн. = 5000 грн. |
50 |
5000 |
8.2.9. |
Одноразова адресна грошова допомога сім’ям дітей-інвалідів, прикутих до ліжка 160 чол. х 100 грн. = 16000 грн. |
160 |
16000 |
8.2.10. |
Одноразова адресна грошова допомога активістам громадського руху 100 чол. х 100 грн. = 10000 грн. |
100 |
10000 |
8.3 |
Надання адресної грошової допомоги громадянам окремих соціальних категорій згідно списків виконкомів районних рад: |
|
|
8.3.1. |
Одноразова адресна грошова допомога інвалідам-чорнобильцям, сім’ям, які виховують дітей, захворювання яких пов’язано з наслідками аварії на ЧАЕС, удовам чорнобильців 500 чол. х 100 грн. = 50000 грн. |
500 |
50000 |
8.3.2. |
Одноразова адресна грошова допомога родинам з неповнолітніми дітьми, що втратили годувальника, котрий мав статус учасника ЛНА на ЧАЕС, смерть якого наступила внаслідок нещасного випадку чи суїциду 50 чол. х 100 грн. = 5000 грн. |
50 |
5000 |
8.3.3. |
Одноразова адресна грошова допомога родинам, які мають неповнолітніх дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язано з Чорнобильською катастрофою 100 чол. х 100 грн. = 10000 грн. |
100 |
10000 |
8.3.4. |
Одноразова адресна грошова допомога дітям – учням загальноосвітніх шкіл (дітям-сиротам, напівсиротам та дітям з малозабезпечених сімей), які мають статус дитини, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи (дотація на харчування) 300 чол. х 150 грн. = 45000 грн. |
300 |
45000 |
8.3.5. |
Одноразова адресна грошова допомога дітям – учням загальноосвітніх шкіл (дітям-сиротам, напівсиротам та дітям з малозабезпечених сімей), які мають статус дитини, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи на безкоштовний проїзд у міському електротранспорті 700 чол. х 100 грн. = 70000 грн. |
700 |
70000 |
8.3.6. |
Одноразова адресна грошова допомога мешканцям міста, яким у 2007 р. виповнилося 100 і більше років (у розмірі 300 грн.) 50 чол. х 300 грн. = 15000 грн. |
50 |
15000 |
8.3.7. |
Одноразова адресна грошова допомога дітям-сиротам – випускникам 11 класів середніх загальноосвітніх навчальних закладів (у розмірі 300 грн.) 84 чол. х 300 грн. = 25200 грн. |
84 |
25200 |
8.3.8. |
Одноразова адресна грошова допомога студентам-сиротам, які навчаються у приватних вищих навчальних закладах до “Дня студента” 100 чол. х 500 грн. = 50000 грн. |
|
50000 |
8.4. |
Послуги банку за готівкове обслуговування |
|
300 |
8.5. |
Поштовий збір та ПДВ на поштовий збір – 73000 грн. - придбання конвертів – 10000 грн. |
|
83000 |
8.6. |
Надання натуральної допомоги малозабезпеченим верствам населення: |
|
|
8.6.1. |
Забезпечення роботи пункту безкоштовного харчування для осіб без постійного місця проживання 2300 обід. на міс. х 5 грн. х 7 міс. = 80500 грн. - тиражування талонів на харчування – 100 грн. |
|
80600 |
Розділ 9. Додаткові соціальні гарантії окремим категоріям громадян міста |
|||
9.1. |
Надання додаткових соціальних гарантій окремим категоріям громадян, шляхом перерахування грошових коштів (грошової компенсації) підприємствам – надавачам послуг за надані послуги з: - теплопостачання (та підігрів холодної води); - водопостачання; - водовідведення; - утримання будинків і споруд та прибудинкових територій |
|
13029600 |
9.2. |
Надання додаткових соціальних гарантій шляхом перерахування грошових коштів (грошової компенсації) підприємствам – надавачам житлово-комунальних послуг, а саме: |
|
|
9.2.1. |
Фінансування у розмірі 50 % оплати без врахування діючих нормативів і норм споживання): |
|
|
|
- сім’ям учасників бойових дій, загиблих в Афганістані та інших локальних війнах |
|
230000 |
9.2.2. |
Фінансування у розмірі 50 % оплати з урахування діючих нормативів і норм споживання: |
|
|
|
- сім’ям загиблих (рядовий склад) при проходженні строкової військової служби, які виконували службовий обов’язок у мирний час; |
|
155000 |
9.2.3. |
Фінансування у розмірі 25 % оплати комунальних послуг з урахуванням діючих нормативів і норм споживання та 50% оплати послуг на утримання будинків і прибудинкових територій з урахуванням діючих нормативів і норм споживання: |
|
|
|
- реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами, і мають право на пільги згідно зі ст.1 Закону України “Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні” |
|
10000 |
|
- реабілітованим громадянам згідно зі ст.3 Закону України “Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні” |
|
190000 |
9.3. |
Надання додаткових соціальних гарантій шляхом перерахування грошових коштів (грошової компенсації) підприємствам – надавачам послуг зв’язку у розмірі 50 оплати абонентної плати, згідно діючих “Граничних тарифів”: |
|
|
|
- інвалідам 1 та 2 групи по зору |
|
115000 |
9.5. |
Погашення кредиторської заборгованості підприємствам міста за надані місцеві пільги окремим соціальним категоріям громадян у 2006 році |
|
1270400 |
|
В С Ь О Г О: |
|
17380000 |
Заступник директора Департаменту -
начальник управління праці
та соціального захисту населення С.О.Горбунова-Рубан
Начальник планово-економічного
відділу І.В.Левченко
Начальник відділу місцевих
соціальних програм І.О.Черняєва