ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА

ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ



РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Харків


Від 27.03.2007 № 689/16/152

Про режим роботи та надання дозволу на в'їзд до внутрішнього двору Будинку рад автомашин

Згідно з рішенням обласної ради від 26 жовтня 2006 року № 82-V «Про упорядкування питань управління майном, що є у спільній власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області», з метою упорядкування режиму роботи та надання дозволу на в'їзд до внутрішнього двору Будинку рад автомашин встановити:

1. Початок роботи Харківської обласної ради, обласної державної адміністрації та міської ради, відділів міськвиконкому - з 9 години. Перерва на обід - з 13.00 до 13.45. Кінець робочого дня о 18 годині. У п'ятницю робочий день закінчується о 16 годині 45 хвилин, в передсвяткові дні - на годину раніше встановленого графіку роботи.

2. Вхід до Будинку рад працівників обласної ради, обласної державної адміністрації, міської ради, міськвиконкому, обласних рад ветеранів, працівників міських, районних, сільських, селищних рад, райдержадміністрацій, депутатів Верховної Ради України і рад усіх рівнів здійснюється тільки за посвідченнями з центрального входу.

3. Відвідувачі до міської ради, відділів міськвиконкому, обласних рад ветеранів входять до Будинку рад з вул. Іванова кожного дня з 9-ї до 18-ї години, по п'ятницях - з 09.00 до 16.45. Вхідні двері від ліфта на 1,2,3 поверхи зачиняти на замки з 09.00 до 18.00. Також зачиняти двері на 4,5 та 6 поверхи на сходах південної сторони (ключі від дверей зберігати у чергового на центральному вході);

- прийом громадян головою обласної ради забезпечується відділом з організаційної роботи та зв'язків з органами місцевого самоврядування в каб. № 102;

- прийом громадян керівництвом облдержадміністрації забезпечується відділом по роботі із зверненнями громадян вхід з вул. Іванова через громадську приймальну (окремий вхід).

4. Працівникам обласної ради та облдержадміністрації (її структурних підрозділів) при проведенні зустрічей, нарад, прес-конференцій та засідань постійних комісій (як в робочий час, так і в вихідні дні) складати списки запрошених та передавати їх черговому на центральному вході.

В списках обов'язково вказувати час та місце проведення наради.

5. Індивідуальні зустрічі відповідальних працівників управлінь та відділів облради, облдержадміністрації, райдержадміністрацій, рад різних рівнів, керівників державних установ, підприємств, організацій та інших з керівництвом обласної ради та облдержадміністрації як в робочий, так і в неробочий час відбуваються за ініціативою останніх або за попередньою домовленістю через помічників керівників.

Списки запрошених, таким чином, на зустріч передавати черговому на центральному вході та секретарю приймальні.

6. Надати дозвіл на в'їзд до внутрішнього двору Будинку рад автомашинам, які обслуговують голів обласної ради, облдержадміністрації, міської ради, а також їх заступників, згідно з додатками.

7. Встановити, що чергові внутрішньої охорони несуть охорону на 5 постах:

- пост 1 - центральний вхід (цілодобово);

- пост 2 - вхід для відвідувачів з вул. Іванова( з 09.00 до 18.00);

- пост 3 - громадська приймальня (з 09.00 до 18.00);

- пост 4 - IV поверх на центральному вході ( з 09.00 до 18.00).

8. Черговим охорони:

- не допускати у приміщення Будинку рад осіб в нетверезому стані, з великими пакетами, валізами, чемоданами, у верхньому одязі;

- не брати на зберігання або для передачі працівникам обласної ради, облдержадміністрації, міської ради речі і предмети;

- надавати допомогу та реагувати на усі звернення співробітників Будинку рад стосовно забезпечення громадського порядку;

- пропускати на територію внутрішнього двору Будинку рад автомашини тільки по затвердженому списку або з дозволу коменданта будинку;

- не дозволяти виносити із Будинку рад матеріальні цінності, майно без перепустки, підписаної начальниками господарських відділів або комендантом будинку.

9. Встановити наступний порядок роботи ліфтового господарства:

- ліфт біля входу з вул. Іванова обслуговує тільки 4, 5 та 6 поверхи;

- центральні ліфти працюють на підйом (2 шт.), біля центрального входу з 3-го поверху - вниз (1 шт.);

- ліфт біля північного входу працює в нормальному режимі.

10. Працівникам обласної ради, облдержадміністрації, міської ради суворо дотримуватися виконання внутрішнього трудового розпорядку, не залишати службові приміщення без нагляду або не зачиненими на замок.


Голова обласної ради В. Салигін

Голова обласної державної адміністрації А. Аваков

Харківський міський голова М. Добкін


Додаток № 1

до розпорядження

від 27.03.2007 року № 689/16/152


Номера службових автомашин,

які мають дозвіл на в'їзд до внутрішнього двору Будинку рад

(вул. Сумська, 64)

Салигін В.В. АХ 0080 АА

Чернов С.І. АХ 0044 АО

Вишневська М.К. АХ 1002 КХ

Чуб Л.М. АХ 0037 АО

Клюєв О.М. АХ 7708 АО

Заковоротний В.Г. 039-85 ХВ

Клименко С.В. 100-95 ХА, 100-76 ХВ

Токарев О.Б. 287-13 ХВ

чергові 40-29 ХІА, 40-34 ХІА

Самусєв В.Є. ІІ-0047 МІ

Тітов М.І. 000-61 КА

Лукашова В.Л. 202-56 ХВ

Автомобілі спеціальні:

457-52 ХК Mercedes-Benz V-280

579-55 КК Mercedes-Benz V-280

74-17 ХІА Hyundai - H 100

74-18 ХІА Hyundai - H 100

331-17ХК РАФ-2203

252-87 ХВ ГАЗ-2171-5104 «Соболь»

30-43 ХАО ЛАЗ-699Р

30-50 ХАО КАМАЗ-5320

429-82 ХА ГАЗ-2705-415


Голова обласної ради В. Салигін


Додаток № 2

до розпорядження

від 27.03.2007 року № 689/16/152


Номера службових автомашин,

які мають дозвіл на в'їзд до внутрішнього двору Будинку рад

(вул. Сумська, 64)


Облдержадміністрація

Аваков А.Б. 084, 012-76 ОО

Бабаєв В.М. 100-43 ХА, АХ 00-89 АН

Терехова І.О. 100-91 ХА

Лучанінова Л.О. 100-60 ХА

Ющенко Я.П. АХ 28-92 ХЕ

Звєрєв В.О. 100-56 ХА

Стороженко С.М. 100-21 ХА

Жадан А.Г. 777-42 ХК

Бєлова Л.О. 100-44 ХА

Вдовиченко І.М. 100-82 ХА

Шаповалов О.В. 100-47 ХВ

чергові 06-53, 00-85, 100-97, 40-33 ХІА


Установи:

Обласна прокуратура - АХ 00-07 МІ, 777-38 ХК, АХ 00-70 АН

УМВС - 01-00 МІ, 01-01 МІ, АХ 00-01 АН

УСБУ - 948-88 ХА, АХ 76-75 АС


Автомашини спеціальні:

579-79 ХК - їдальня

150-65 ХА - Укрпошта

Волга 100-41 ХК (ф)*

457-52 ХК Мерседес

ВАЗ 182-50 ХА - пошта

ВАЗ АХ 12-90 МІ (ф)

579-55 ХК Мерседес

ВАЗ 258-61 ХА - пошта

АХ 12-92 МІ (ф)

331-17 ХК РАФ

АХ 77-70 АР, АХ 77-70 АЕ

АХ 12-91 МІ (ф)

429-82 ХА Газель


ГАЗ АХ 12-89 М (ф)

74-17, 74018 ХІА Хюндай


Шкода 035-67 ХВ, 00-18 (ф)

* - фельд'єгерська служба


Голова обласної державної адміністрації А. Аваков


Додаток № 3

до розпорядження

від 27.03.2007 року № 689/16/152


Номера службових автомашин,

які мають дозвіл на в'їзд до внутрішнього двору Будинку рад

(вул. Сумська, 64)


№ з/п

П.І.Б.

Посада

Номер автомашини

1.

Добкін М.М.

Харківський міський голова

АХ 1488 АЕ

2.

Кернес Г.А.

Секретар Харківської міської ради

00-02 ХК

3.

Кривцов О.С.

Перший заступник Харківського міського голови

АХ 1100 АК

4.

Мєдвєдєв О.О.

Керуючий справами виконавчого комітету Харківської міської ради

100-78 ХА

5.

Шурма І.М.

Директор Департаменту здоров'я та соціального захисту

100-49 ХА

6.

Ландсман В.А.

Директор Департаменту з гуманітарних питань

100-66 ХР

Автомобілі спеціальні:

7.

Бардаков О.В.

Департамент адміністративно-господарської діяльності

900-04 ХК


Харківський міський голова М. Добкін



СПИСОК

осіб, які завізували розпорядження


Про режим роботи та надання дозволу на в'їзд до внутрішнього

двору Будинку рад автомашин

від 27 березня 2007 р. № 16/152/689


№№ пп

Прізвище та ініціали

Посада

Дата візи

Підпис

1

Чернов С.І.

заступник Голови Харківської обласної ради

21.03


2

Кернес Г.А.

секретар Харківської міської ради

23.03


3

Лучанінова Л.О.

заступник голови - керівник апарату Харківської обласної державної адміністрації

22.03


4

Клименко С.В.

керуючий справами виконавчого апарату Харківської обласної ради

21.03


5

Давидова І.Г.

начальник управління з питань документального забезпечення та господарської діяльності виконавчого апарату обласної ради

21.03


6

Мєдвєдєв О.О.

керуючий справами виконавчого комітету Харківської міської ради

23.03


7

Бабенко О.Ф.

начальник юридичного відділу виконавчого апарату Харківської обласної ради

21.03


8

Даугуль В.Я.

начальник юридичного відділу апарату Харківської обласної державної адміністрації

22.03


9

Чегодар М.В.

начальник відділу господарського забезпечення апарату Харківської обласної державної адміністрації

22.03


10

Залевська І.А.

головний спеціаліст відділу документального забезпечення та контролю управління з питань документального забезпечення та господарської діяльності виконавчого апарату обласної ради

21.03