УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Від 24.12.2008 р. № 2886

Про затвердження переліку питань для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

На підставі ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», керуючись Загальним порядком проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженим наказом Головдержслужби України та Національної академії державного управління при Президентові України від 10.05.2002р. №30/94, керуючись ст.ст.42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Затвердити перелік питань на перевірку претендентами на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань прийому громадян Департаменту діловодства міської ради знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень (4,5 питання білету):

1. Дайте пояснення терміну «звернення громадян».

2. Дайте пояснення терміну «пропозиція (зауваження)».

3. Дайте пояснення терміну «заява (клопотання)».

4. Дайте пояснення терміну «скарга».

5. Які рішення, дії (бездіяльність) можуть бути оскаржені?

6. Які вимоги, передбачені Законом України «Про звернення громадян» до звернення?

7. На якій мові можуть подаватись звернення та даватися відповіді на них?

8. Які звернення не підлягають розгляду та вирішенню?

9. Що треба робити, якщо питання, порушені у зверненні до органу місцевого самоврядування не входять до його повноважень?

10. Що треба робити, якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення органом місцевого самоврядування чи посадовою особою?

11. Який порядок розгляду пропозицій (зауважень) громадян?

12. Який порядок розгляду заяв (клопотань)?

13. Хто надає відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань)?

14. Який порядок розгляду скарг громадян?

15. Хто може надати скаргу в інтересах громадян?

16. Які права громадянина при розгляді поданої ним заяви чи скарги?

17. Які обов'язки органів місцевого самоврядування та їх керівників щодо розгляду заяв чи скарг громадян?

18. Що передбачає Закон України «Про звернення громадян» щодо організації особистого прийому громадян?

19. Який порядок розгляду звернень, наданих на особистому прийомі?

20. В які терміни розглядаються звернення громадян?

21. Хто здійснює контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян?

22. Чи передбачена Законом України «Про звернення громадян» заборона переслідування громадян за надання звернень і примушування до їх подання?

23. Які вимоги Закону України «Про звернення громадян» щодо заборони розголошення відомостей, що містяться у зверненнях.

24. Які основні вимоги Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування Конституційного права на звернення до державної влади та органів місцевого самоврядування».

25. Хто проводить прийом громадян у виконавчому комітеті Харківської міської ради?

26. Які департаменти входять до складу виконавчих органів Харківської міської ради?

27. Які підрозділи входять до складу Департаменту діловодства Харківської міської ради?

28. Який порядок підготовки особистого прийому громадян міським головою, секретарем Харківської міської ради?

29. Які права надані Конституцією України громадянам щодо подачі звернень?

30. Які повноваження закріплені за виконавчим комітетом міської ради щодо звернень громадян згідно з вимогами Закону України «Про місцеве самоврядування»?

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покладаю на секретаря міської ради.


Міський голова М.М. Добкін