УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Від 29.12.2010 № 3832

Про затвердження структури Адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради

На підставі рішення 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 № 06/10 «Про структуру виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання», відповідно до Положення про Адміністрацію Фрунзенського району Харківської міської ради, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 № 07/10 «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання», керуючись ст. ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

1. Затвердити структуру Адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради з 1 січня 2011 року:

1.1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності.

1.2. Відділ ведення Державного реєстру виборців.

1.3. Управління з організаційної роботи і загальних питань:

1.3.1. Відділ організаційної та кадрової роботи.

1.3.1.1. Сектор кадрової роботи.

1.3.1.2. Сектор по роботі з органами самоорганізації населення.

1.3.2. Загальний відділ.

1.3.2.1. Сектор діловодства та контролю за виконанням доручень.

1.3.2.2. Сектор звернень і прийому громадян.

1.3.2.3. Адміністративно-господарчий сектор.

1.4. Сектор економічного розвитку.

1.5. Сектор підприємництва і споживчого ринку.

1.6. Управління житлового господарства.

1.7. Управління комунального господарства.

1.8. Управління праці та соціального захисту населення:

1.8.1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності.

1.8.2. Загальний відділ.

1.8.3. Відділ державних соціальних інспекторів.

1.8.4. Відділ соціальних допомог.

1.8.4.1. Сектор прийняття заяв та документів.

1.8.4.2. Сектор опрацювання заяв та прийняття рішень.

1.8.5. Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці.

1.8.6. Відділ праці та зайнятості населення.

1.8.6.1. Сектор з охорони праці та невиробничого травматизму.

1.8.7. Відділ соціального захисту населення, постраждалого від аварії на ЧАЕС.

1.8.8. Відділ програмного забезпечення, моніторингу та аналізу.

1.8.9. Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг.

1.8.9.1. Сектор державних пільг та гарантій.

1.8.9.2. Сектор по роботі з Єдиним державним автоматизованим реєстром пільг (ЄДАРП).

1.9. Управління освіти.

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на голову Адміністрації Фрунзенського району Харківської міської ради Топчій Т.В.


Міський голова Г.А. Кернес