УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Від 29.12.2010 № 3833

Про затвердження структури Департаменту праці та соціальної політики

На підставі рішення 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 р. № 06/10 «Про структуру виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання», відповідно до Положення про Департамент праці та соціальної політики Харківської міської ради, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 р. № 07/10 «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання» керуючись ст. ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

1. Затвердити структуру Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради з 01.01.2011 року:

1.1. Апарат Департаменту:

1.1.1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності;

1.1.2. Відділ кадрів;

1.1.3. Відділ моніторингу виконання соціальних програм;

1.1.4. Загальний відділ.

1.1.5. Сектор по соціальному захисту потерпілих від аварії на ЧАЕС.

1.2. Управління праці та соціальних питань:

1.2.1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності;

1.2.2. Планово-економічний відділ;

1.2.2.1. Сектор планування видатків та аналізу їх виконання;

1.2.2.2. Сектор фінансування соціальних установ;

1.2.3. Загальний відділ;

1.2.4. Відділ місцевих соціальних програм;

1.2.5. Відділ додаткових соціальних гарантій;

1.2.6. Відділ розвитку соціальних послуг;

1.2.7. Відділ соціальних закладів;

1.2.8. Відділ соціально-трудових відносин.

1.3.Управління служб у справах дітей:

1.3.1. Апарат управління:

1.3.1.1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності;

1.3.1.2. Відділ з питань дотримання законодавства щодо дітей та підготовки розпорядчих документів;

1.3.2. Служба у справах дітей Дзержинського району;

1.3.2.1. Сектор з питань попередження правопорушень та дотримання законодавства щодо дітей;

1.3.2.2. Сектор з питань захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування;

1.3.3. Служба у справах дітей Київського району;

1.3.3.1. Сектор з питань попередження правопорушень та дотримання законодавства щодо дітей;

1.3.3.2. Сектор з питань захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування;

1.3.4. Служба у справах дітей Комінтернівського району;

1.3.4.1. Сектор з питань попередження правопорушень та дотримання законодавства щодо дітей;

1.3.4.2. Сектор з питань захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування;

1.3.5. Служба у справах дітей Ленінського району;

1.3.5.1. Сектор з питань попередження правопорушень та дотримання законодавства щодо дітей;

1.3.5.2. Сектор з питань захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування;

1.3.6. Служба у справах дітей Московського району;

1.3.6.1. Сектор з питань попередження правопорушень та дотримання законодавства щодо дітей;

1.3.6.2. Сектор опіки та піклування;

1.3.6.3. Сектор соціального захисту дітей;

1.3.7. Служба у справах дітей Жовтневого району;

1.3.7.1. Сектор з питань попередження правопорушень та дотримання законодавства щодо дітей;

1.3.7.2. Сектор з питань захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування;

1.3.8. Служба у справах дітей Орджонікідзевського району;

1.3.8.1. Сектор з питань попередження правопорушень та дотримання законодавства щодо дітей;

1.3.8.2. Сектор з питань захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування;

1.3.9. Служба у справах дітей Фрунзенського району;

1.3.9.1. Сектор з питань попередження правопорушень та дотримання законодавства щодо дітей;

1.3.9.2. Сектор з питань захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування;

1.3.10. Служба у справах дітей Червонозаводського району.

1.3.10.1. Сектор з питань попередження правопорушень та дотримання законодавства щодо дітей;

1.3.10.2. Сектор з питань захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування.

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови з питань охорони здоров'я та соціального захисту населення.


Міський голова Г.А. Кернес