УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Із змінами та доповненнями, внесеними

розпорядженням Харківського міського голови

від 18.04.2012 р. № 1683


Від 28.02.2011 № 763

Про затвердження положень про структурні підрозділи відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради

На підставі рішень 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 24.11.2010 р. № 06/10 «Про структуру виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання», від 24.11.2010 р. № 07/10 «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання», розпорядження міського голови від 28.12.2010р. № 3790 «Про затвердження структури Апарату Харківської міської ради та виконавчого комітету», керуючись ст.ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Затвердити положення про структурні підрозділи відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради:

1.1. Положення про сектор розрахунків по заробітній платі та іншим виплатам (додаток №1).

1.2. Положення про сектор планування та аналізу видатків (додаток № 2).

1.3. Положення про сектор по роботі з Державним казначейством (додаток № 3).

1.4. Положення про сектор обліку матеріальних цінностей та інших операцій (додаток № 4).

1.5. Положення про сектор штатних розписів та інших операцій (додаток № 5).

(п. 1 доповнено підпунктом 1.5. згідно із розпорядженням

Харківського міського голови  від 18.04.2012 р. № 1683)

2.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти заступника міського голови - керуючого справами виконавчого комітету міської ради Риженко А.Л.


Міський голова Г.А. Кернес


Додаток № 1

до розпорядження міського голови

від 28.02.2011 № 763

(в редакції  розпорядження Харківського

міського голови  від 18.04.2012 р. № 1683)


ПОЛОЖЕННЯ

про сектор розрахунків по заробітній платі та іншим виплатам відділу бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської ради

І. Загальні положення.

1. Сектор розрахунків по заробітній платі та іншим виплатам відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради (далі сектор) є структурним підрозділом відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради.

2. Сектор підпорядкований начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності - головному бухгалтеру міської ради.

3. У своїй діяльності сектор керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про доступ до публічної інформації», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями міської ради і міськвиконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ бухгалтерського обліку та звітності міської ради, наказами, інструкціями по бухгалтерському обліку. Бюджетним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами фінансового характеру.

4. Діяльність сектору здійснюється на підставі поточних планів роботи, робочих планів та доручень начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради та його заступника.

5. На посаду завідувача та працівників сектору призначаються особи, що мають вищу освіту і необхідний стаж роботи за фахом. Усі працівники призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.


II. Повноваження сектору.

1. У межах своєї компетенції сектор:

- забезпечує облік розрахунків по нарахуванню заробітної плати та іншим нарахуванням;

- веде нарахування заробітної плати, провадить розрахунок оплати листків непрацездатності, щорічних відпусток, матеріальної допомоги та інших видів оплати праці працівникам Харківської міської ради згідно штатного розпису;

- складає заявки на фінансування по заробітній платі;

- нараховує кошти для перерахування податку з доходів фізичних осіб та єдиного соціального внеску;

- складає та подає щомісячні та щоквартальні звіти до обласного статистичного управління;

- складає та подає щомісячні звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органу Пенсійного фонду України;

- складає та подає щоквартальний звіт по коштах на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням;

- складає та подає щоквартальні звіти до податкової інспекції;

- проводить перерахунок податку з доходів працівників міської ради;

- проводить річну звірку з Пенсійним Фондом;

- надає довідки про доходи працівникам міської ради;

- надає довідки працівникам, які досягли пенсійного віку;

- надає довідки на перерахунок пенсій державного службовця працюючим та непрацюючим співробітникам міської ради;

- бере участь у роботі з підвищення кваліфікації працівників підрозділу;

- організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством;

- організовує виконання доручень керівництва відділу;

- забезпечує ведення касових операцій з дотриманням вимог Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні;

- здійснює формування меморіальних ордерів;

- щомісячно здійснює розрахунок дебіторської та кредиторської заборгованості;

- виконує інші повноваження, покладені на сектор відповідно до вимог діючого законодавства.

2. Сектор має право:

- одержувати у встановленому порядку від департаментів, відділів та інших структурних підрозділів міської ради документи, довідки та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на сектор завдань;

- вносити пропозиції щодо організації та покращення роботи відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради;

- отримувати необхідну для здійснення своїх повноважень інформацію від керівників виконавчих органів міської ради, керівників підприємств, установ та організацій комунальної форми власності;

- за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради та його заступника братии участь у нарадах, засіданнях та інших заходах.


III. Керівництво сектором.

1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

2. Завідувач сектору:

- здійснює керівництво діяльністю сектору;

- несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

- контролює в межах своєї компетенції виконання доручень, наданих начальником відділу бухгалтерського обліку та звітності - головним бухгалтером міської ради або його заступником;

- інформує начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради або його заступника про виконання його доручень та про інші питання, які стосуються діяльності сектору;

- здійснює інші повноваження за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради.

3. Працівники сектору діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.


IV. Заключні положення.

1. Припинення діяльності сектору здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог діючого законодавства України.

2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.


Додаток № 2

до розпорядження міського голови

від 28.02.2011 № 763

(в редакції  розпорядження Харківського

міського голови  від 18.04.2012 р. № 1683)


ПОЛОЖЕННЯ

про сектор планування та аналізу видатків відділу бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської ради


І. Загальні положення.

1. Сектор планування та аналізу видатків відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради (далі сектор) є структурним підрозділом відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради.

2. Сектор підпорядкований начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності - головному бухгалтеру міської ради.

3. У своїй діяльності сектор керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про доступ до публічної інформації», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями міської ради і міськвиконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ бухгалтерського обліку та звітності міської ради, наказами, інструкціями по бухгалтерському обліку. Бюджетним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами фінансового характеру.

4. Діяльність сектору здійснюється на підставі поточних планів роботи, робочих планів та доручень начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради та його заступника.

5. На посаду завідувача та працівників сектору призначаються особи, що мають вищу освіту і необхідний стаж роботи за фахом. Усі працівники призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.


II. Повноваження сектору.

1. У межах своєї компетенції сектор:

- здійснює узагальнення та аналіз господарських потреб для забезпечення діяльності департаментів, відділів та інших структурних підрозділів апарату Харківської міської ради;

- складає розрахунки потреби за кодами економічної та функціональної класифікації видатків в розрізі напрямків витрат до бюджетного запиту;

- складає бюджетний запит Харківської міської ради;

- складає бюджетний запит Харківської міської ради за програмно-цільовим методом;

- складає кошториси видатків по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації видатків;

- складає плани асигнувань загального фонду по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації видатків;

- складає плани спеціального фонду та зведення показників спеціального фонду по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації видатків;

- складає розподіл показників зведених кошторисів, розподіл показників зведених планів асигнувань загального фонду, розподіл показників зведених планів асигнувань спеціального фонду;

- складає довідки та реєстри про зміни до помісячного та річного розпису бюджету (кошторису) по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації видатків;

- здійснює аналітичний облік виконання планових показників по видаткам в розрізі напрямків витрат згідно договорів та затверджених програм по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації видатків;

- щомісячно проводить аналіз виконання кошторису видатків за кодами економічної класифікації в розрізі напрямків витрат по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації;

- здійснює перерозподіл затверджених асигнувань по апарату Харківської міської ради та іншим кодам функціональної класифікації видатків;

- організовує розробку та затвердження паспортів бюджетних програм;

- контролює надання програм та кошторисів згідно затверджених видатків щодо програм міської ради;

- контролює надання планів використання бюджетних коштів одержувачами, які входять до складу мережі Харківської міської ради;

- здійснює аналіз та зведення показників звітності за бюджетними програмами;

- організовує внесення змін до паспортів бюджетних програм протягом бюджетного періоду у разі необхідності шляхом затвердження їх у новій редакції;

- здійснює моніторинг та аналіз виконання бюджетних програм протягом бюджетного періоду.

Сектор має право:

- за дорученням керівництва представляти апарат Харківської міської ради в органах місцевого самоврядування;

- брати участь у здійсненні контролю дотримання законодавства організаціями згідно з чинним законодавством;

- готувати проекти запитів на отримання відповідної статистичної інформації та інших даних від департаментів, відділів та інших структурних підрозділів міської ради, її мережі щодо інформації, необхідної для виконання службових обов'язків;

- одержувати у встановленому порядку від департаментів, відділів та інших структурних підрозділів міської ради документи, довідки та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на сектор завдань;

- вносити пропозиції щодо організації та покращення роботи відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради;

- отримувати необхідну для здійснення своїх повноважень інформацію від керівників виконавчих органів міської ради, керівників підприємств, установ та організацій комунальної форми власності;

- за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності-головного бухгалтера міської ради та його заступника брати участь у нарадах, засіданнях та інших заходах.


III. Керівництво сектором.

1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

2. Завідувач сектору:

- здійснює керівництво діяльністю сектору;

- несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

- контролює в межах своєї компетенції виконання доручень, наданих начальником відділу бухгалтерського обліку та звітності - головним бухгалтером міської ради або його заступником;

- інформує начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради або його заступника про виконання його доручень та про інші питання, які стосуються діяльності сектору;

- здійснює інші повноваження за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради.

3. Працівники сектору діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.


IV. Заключні положення.

1. Припинення діяльності сектору здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог діючого законодавства України.

2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.


Додаток № 3

до розпорядженням міського голови

від 28.02.2011 р. № 763


ПОЛОЖЕННЯ

про сектор по роботі з Державним казначейством

відділу бухгалтерського обліку та звітності

Харківської міської ради


І. Загальні положення

1. Сектор по роботі з Державним казначейством відділу бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської ради (далі сектор) є структурним підрозділом відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради.

2. Сектор підпорядкований начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності - головному бухгалтеру Харківської міської ради.

3. У своїй діяльності сектор керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про боротьбу з корупцією», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, постановами та наказами Державного казначейства України, рішеннями міської ради і міськвиконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської ради, наказами, інструкцією по бухгалтерському обліку, Бюджетним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами фінансового характеру.

4. Діяльність сектору здійснюється на підставі поточних планів роботи, робочих планів та доручень начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера Харківської міської ради та його заступника.

5. На посаду завідувача та працівників Сектору призначаються особи, що мають вищу освіту і необхідний стаж роботи за фахом. Усі працівники призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.


II. Повноваження сектору

1. У межах своєї компетенції сектор:

- забезпечує виконання Порядку обліку зобов'язань бюджетних коштів в органах Державного казначейства України;

- готує заявки до органів Державного казначейства на відкриття та закриття реєстраційних, особових та інших рахунків;

- готує картки зразків підписів;

- здійснює платіжні та фінансові операції по руху коштів в органах Державного казначейства;

- здійснює замовлення коштів на фінансування видатків;

- формує розподіли виділених бюджетних асигнувань з особових рахунків на реєстраційні рахунки за всіма затвердженими КТКВ та по мережі;

- формує реєстри юридичних зобов'язань згідно із укладеними угодами та тендерними звітами;

- контролює порядок оформлення первинних документів, наданих для здійснення розрахунків з постачальниками;

- здійснює контроль за наданням первинних документів для своєчасної оплати згідно укладених договорів з постачальниками та виконавцями робіт;

- формує реєстри фінансових зобов'язань згідно наданих первинних документів;

- надає дані про суми профінансованих та неоплачених видатків;

- готує платіжні доручення на перерахування коштів за всіма КТКВ ;

- здійснює аналіз залишків на рахунках, аналіз касових видатків, юридичних зобов'язань;

- складає меморіальні ордери по певній дільниці бухгалтерського обліку;

- формує та надає документи до органу Державного казначейства;

- організовує збереження певних бухгалтерських документів;

- організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством;

- виконує інші повноваження, покладені на сектор відповідно до вимог діючого законодавства.

2. Сектор має право:

- одержувати у встановленому порядку від департаментів, відділів Харківської міської ради документи, довідки та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на сектор завдань;

- вносити пропозиції щодо організації та покращення роботи відділу бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської' ради;

- отримувати необхідну для здійснення своїх повноважень інформацію від керівників виконавчих органів Харківської міської ради, керівників підприємств, установ та організацій комунальної форми власності;

- за дорученням начальника або заступника начальника відділу брати участь у нарадах, засіданнях та інших заходах.


ІІІ. Керівництво сектором

1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

2. Завідувач сектору:

- здійснює, керівництво діяльністю сектору;

- несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

- контролює в межах своєї компетенції виконання доручень, наданих начальником відділу бухгалтерського обліку та звітності - головним бухгалтером Харківської міської ради або його заступником;

- інформує начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності -головного бухгалтера Харківської міської ради або його заступника про виконання доручень та інших питань, які стосуються діяльності сектору.

3. Працівники сектору діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.


IV. Заключні положення

1. Припинення діяльності сектору здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог діючого законодавства України.

2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.


Додаток № 4

до розпорядженням міського голови

від 28.02.2011 р. № 763


ПОЛОЖЕННЯ

про сектор обліку матеріальних цінностей та інших операцій

відділу бухгалтерського обліку та звітності

Харківської міської ради


І. Загальні положення

1. Сектор обліку матеріальних цінностей та інших операцій (далі сектор) є структурним підрозділом відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради.

2. Сектор підпорядкований начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності-головному бухгалтеру міської ради.

3. У своїй діяльності сектор керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про боротьбу з корупцією», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями міської ради і міськвиконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ бухгалтерського обліку та звітності міської ради, наказами, інструкціями по бухгалтерському обліку. Бюджетним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами фінансового характеру.

4. Діяльність сектору здійснюється на підставі поточних планів роботи, робочих планів та доручень начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності-головного бухгалтера та заступника начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності-головного бухгалтера міської ради.

5. На посаду завідувача та працівників сектору призначаються особи, що мають вищу освіту і необхідний стаж роботи за фахом. Усі працівники призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.


II. Повноваження сектору

1. У межах своєї компетенції сектор:

- забезпечує облік розрахунків з постачальниками за отримані товари, роботи, послуги, веде меморіальний ордер № 6;

- здійснює облік вибуття та переміщення в інші організації або до інших матеріально-відповідальних осіб необоротних активів, веде меморіальний ордер № 9;

- здійснює облік операцій по витрачанню малоцінних швидкозношуваних предметів, веде меморіальний ордер № 10;

- здійснює облік цінностей на позабалансових рахунках, веде меморіальний ордер № 16;

- розраховує знос основних засобів та інших необоротних активів;

- здійснює контроль щодо оформлення договорів на поставку товарів, а також договорів на відшкодування експлуатаційних та комунальних послуг;

- веде інвентарні картки по основним засобам;

- складає статистичні звіти за формою № 11-03 «Звіт про наявність і рух основних засобів, амортизацію», № 2-інвестиції (річна), № 2-інвестиції (квартальна);

- здійснює облік фактичних видатків по енергоносіям;

- складає оперативні дані по розрахунках за енергоносії;

- складає звіти по заборгованості бюджетних установ (форми № 7д, 7м);

- здійснює розрахунок сум відшкодування експлуатаційних та комунальних послуг з утримання адміністративних будівель Харківської міської ради, здійснює контроль щодо своєчасності відшкодування, веде меморіальний ордер № 4;

- виконує роботу по веденню бухгалтерського обліку у відповідності з вимогами законодавства в частині, що стосується оприбуткування та списання матеріалів та запасів;

- відображає операції по обліку матеріалів, веде меморіальний ордер № 13;

- забезпечує своєчасне списання основних засобів, необоротних малоцінних предметів та запасів з балансу;

- здійснює приймання та контроль первинної документації щодо обліку основних засобів, малоцінних необоротних активів та запасів, готує їх до розрахункової обробки, оформлює у відповідності зі встановленим порядком;

- здійснює аналітичний облік залишків основних засобів, необоротних малоцінних предметів та запасів у розрізі кодів економічної класифікації видатків;

- готує дані для складання звітності у частині обліку основних засобів, необоротних малоцінних предметів та запасів;

- складає до квартальної та річної звітності форми «Довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість за операціями, які не відображаються у формі № 7д, № 7м «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» (додаток №27), «Довідка про дебіторську заборгованість» (додаток №30)

- складає до річної звітності форми «Звіт про рух матеріалів і продуктів харчування» (форма № 6) та «Звіт про рух необоротних активів» (форма № 5)

2. Сектор має право:

- одержувати у встановленому порядку від департаментів, відділів міської ради документи, довідки та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на сектор завдань;

- вносити пропозиції щодо організації та покращення роботи відділу бухгалтерського обліку та звітності;

- отримувати необхідну для здійснення своїх повноважень інформацію від керівників виконавчих органів міської ради, керівників підприємств, установ та організацій комунальної форми власності;

- за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності-головного бухгалтера та заступника начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності-головного бухгалтера міської ради брати участь у нарадах, засіданнях та інших заходах.


ІІІ. Керівництво сектором

1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

2. Завідувач сектору:

- здійснює керівництво діяльністю сектору;

- несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

- контролює в межах своєї компетенції виконання доручень, наданих начальником відділу бухгалтерського обліку та звітності-головним бухгалтером міської ради або його заступником;

- інформує начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності-головного бухгалтера міської ради або його заступника про виконання його доручень та про інші питання, які стосуються діяльності сектору;

- здійснює інші повноваження за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності-головного бухгалтера міської ради.

3. Працівники сектору діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.


IV. Заключні положення

1. Припинення діяльності сектору здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог діючого законодавства України.

2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.


Додаток № 5

до розпорядження міського голови

від 28.02.2011 № 763

(затверджено розпорядженням Харківського

міського голови  від 18.04.2012р. № 1683)


ПОЛОЖЕННЯ

про сектор штатних розписів та інших операцій відділу бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської ради


І. Загальні положення

1. Сектор штатних розписів та інших операцій відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради (далі сектор) є структурним підрозділом відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради.

2. Сектор підпорядкований начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності - головному бухгалтеру міської ради.

3. У своїх діяльності сектор керується Конституцією і Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про доступ до публічної інформації», іншими законами України, постановами Верховної ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету міністрів України, актами Президента України, рішеннями міської ради і міськвиконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ бухгалтерського обліку та звітності міської ради, наказами, інструкціями з бухгалтерського обліку, Бюджетним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами фінансового характеру.

4. Діяльність сектору здійснюється на підставі поточних планів роботи, робочих планів та доручень начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради.

5. На посаду завідувача та працівників сектору призначаються особи, що мають вищу освіту і необхідний стаж роботи за фахом. Усі працівники призначаються на посади і звільняються з посад міським головою.


II. Повноваження сектору

1. У межах своєї компетенції сектор:

- забезпечує складання розрахунку потреби по фонду заробітної плати апарату Харківської міської ради;

- забезпечує складання розрахунків до бюджетного запиту Харківської міської ради в частині видатків на заробітну плату та нарахувань на заробітну плату;

- забезпечує складання розрахунків до кошторису видатків в частині видатків на заробітну плату та нарахування на заробітну плату по апарату Харківської міської ради;

- забезпечує складання штатного розпису Харківської міської ради;

- забезпечує складання переліку змін до штатного розпису Харківської міської ради відповідно до розпоряджень міського голови;

- забезпечує ведення оперативного обліку змін до штатного розпису, які впливають на фонд заробітної плати міської ради протягом року;

- забезпечує здійснення оперативного обліку надбавок за високі досягнення у праці, за ранг посадової особи місцевого самоврядування та вислугу років працівників міської ради, встановлених протягом року;

- забезпечує здійснення щомісячного аналізу виконання планових показників по фонду заробітної плати апарату Харківської міської ради;

- організовує виконання доручень керівництва відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради.

2. Сектор має право:

- одержувати у встановленому порядку від департаментів, відділів та інших структурних підрозділів міської ради документи, довідки та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на сектор завдань;

- вносити пропозиції щодо організації та покращення роботи відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради;

- отримувати необхідну для здійснення свої повноважень інформацію від керівників виконавчих органів міської ради, керівників підприємств, установ та організацій комунальної форми власності;

- за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера та його заступника брати участь у нарадах, засіданням та інших заходах.


III. Керівництво сектором

1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

2. Завідувач сектору:

- здійснює керівництво діяльністю сектору;

- несе персональну відповідальність на невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

- контролює в межах своєї компетенції виконання доручень, наданих начальником відділу бухгалтерського обліку та звітності - головним бухгалтером міської ради або його заступником;

- інформує начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради та його заступника про виконання доручень та про інші питання, які стосуються діяльності сектору;

- здійснює інші повноваження за дорученням начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності - головного бухгалтера міської ради.

3. Працівники сектору діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.


IV. Заключні положення

1. Припинення діяльності сектору здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог діючого законодавства України.

2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.