УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 12.02.2004 № 371

Про призначення державної технічної комісії для прийняття в експлуатацію реконструйованого павільйону літнього кафе під стаціонарне кафе з літнім майданчиком ПФ «Стаккато» по проїзду Садовому, 16-а у Комінтернівському районі

Рішенням IX сесії XXIV скликання Харківської міської ради від 25.12.2002р. ПФ «Стаккато» дозволено розміщення реконструйованого павільйону літнього кафе під стаціонарне кафе з літнім майданчиком по проїзду Садовому, 16-а.

Згідно з положенням «Про порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, не включених до державного замовлення, в Харківській області», затвердженим розпорядженням голови Харківської облдержадміністрації від 05.08.99р. № 650 (зі змінами від 12.06.2000р. № 528) та державними будівельними нормами України (ДБН А.3.1-3-94) «Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів. Основні положення», керуючись ст. 42,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Призначити державну технічну комісію для прийняття в експлуатацію реконструйованого павільйону літнього кафе під стаціонарне кафе з літнім майданчиком ПФ «Стаккато» по проїзду Садовому, 16-а у складі:

Голова комісії:

Агафонова Ю.Ю. - заступник начальника інспекції ДАБК м. Харкова.

Члени комісії:

Чернобай В.Г. - директор ПФ «Стаккато»;

Білодід М.П. - заступник голови Комінтернівської районної ради;

Спасов Ю.А. - ГАП ТОВ фірми «АВУАР»;

Калініна В.Ю. - головний спеціаліст інспекції ДАБК;

Медвідь В.М. - начальник ЗДПО -7 Комінтернівського району;

Прусаков О.Г. - головний державний санітарний лікар СЕС Комінтернівського району;

Храмцов О.М. - державний головний інспектор теруправління «Держнаглядохоронпраці» по Харківській області;

Зіненко А.О. - головний спеціаліст відділу державного управління екології та природних ресурсів по Харківській області;

Котляр О.В. - начальник Харківської обласної державної інспекції з енергозбереження.

2. Термін роботи державної технічної комісії встановити 10 днів з моменту видання цього розпорядження.

Міський голова В. Шумілкін