до рішення XVIIIсесії Харківської міської ради XXIV скликання “Про внесення змін до структури виконавчих органів Харківської міської ради XXIV скликання “
від 24.12.2003р. №____
П О Л О Ж Е Н Н Я
ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ
I.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
1.1.Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (надалі «Управління») створено на підставі рішення XVIII сесії Харківської міської ради XXIV скликання “Про внесення змін до структури виконавчих органів Харківської міської ради XXIV скликання “ від 24.12.2003 № , є виконавчим органом міської ради та правонаступником відділу реєстрації і єдиного міського реєстру Харківської міської ради, створеного рішенням II сесії Харківської міської ради XXIV скликання.
1.2.Управління реалізує делеговані державою повноваження з реєстрації: підприємств, господарських товариств, споживчих товариств, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, установ охорони здоров'я, навчально-виховних, культурно-просвітніх, физкультурно-оздоровчих установ та закладів; місцевих (міських, районних) об'єднань громадян, органів територіальної самоорганізації населення, організацій роботодавців, їх об'єднань, інших неприбуткових і прибуткових організацій-юридичних осіб приватного права, що створюються і діють відповідно до законодавства України, а також фізичних осіб-підприємців, договорів купівлі-продажу державного і комунального майна.
1.3.Управління підзвітне і підконтрольне міській раді, підпорядковано міському голові, виконкому, заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - керуючому справами виконкому міської ради, а також відповідним органам виконавчої влади.
1.4.Управління є юридичною особою, має свою печатку, ескіз якої затверджується заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - керуючим справами виконавчого комітету міської ради, має свій бланк зі своєю назвою.
1.5.У своїй діяльності управління керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», чинним законодавством та цим Положенням.
II,МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ.
2.1.Головною метою управління є реалізація органами місцевого самоврядування делегованих державою функцій з реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців .
2.2.Управління для виконання мети і завдань наділене такими повноваженнями :
· приймає від заявників документи, що подаються для реєстрації, перевіряє їх комплектність, приведені в реєстраційній картці відомості, інформує заявника про зауваження у випадку невідповідності зміста та форми документів вимогам законодавства, або порушення передбаченого законодавством порядку створення суб'єкта господарювання чи об'єднання громадян, перевіряє усунення зазначених недоліків у документах, готує розпорядження міського голови про реєстрацію (у випадку реєстрації суб'єктів на підставі розпорядження голови), реєструє та видає зареєстровані документи та свідоцтва про державну реєстрацію юридичним особам та фізичним особам-підприємцям;
· перевіряє матеріали і здійснює підготовку розпоряджень міського голови про узгодження розміщення представництв, відділень, філій та інших відокремлених підрозділів суб'єктів підприємницької діяльності, а також неприбуткових організацій і установ;
· реєструє зміни до установчих документів вже зареєстрованих юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
· легалізує об'єднання громадян шляхом реєстрації та повідомлення, веде іх облік;
· здійснює підготовку розпоряджень міського голови про реєстрацію договорів купівлі-продажу державного та комунального майна;
· надає мотивовані відмови у випадках не усунення заявниками невідповідності чинному законодавству поданих на реєстрацію документів;
· здійснює підготовку розпоряджень міського голови про скасування державної реєстрації юридичних осіб (зареєстрованих розпорядженнями міського голови), у випадку їх ліквідації або реорганізації;
· здійснює скасування державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності;
· організує і веде реєстр юридичних та фізичних осіб-підприємців, зареєстрованих у встановленому порядку;
· надає відповіді на запити відповідних органів, підприємств і організацій щодо даних реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
· розглядає листи, запити, скарги та інші документи з питань, що відносяться до компетенції управління;
· бере участь у підготовці проектів рішень та інших розпорядчих актів міської ради, виконавчого комітету, міського голови з питань державної реєстрації;
· забезпечує формування та облік реєстраційних і ліквідаційних справ;
· здійснює інші функції, пов'язані з реєстрацією й обліком юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
· представляє інтереси виконкому у судових засіданнях у справах, пов'язаних з реєстрацією юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та її скасуванням, у яких виконком є стороною в справі, здійснює підготовку необхідних матеріалів для розгляду в судах;
· вносить пропозиції міському голові і заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - керуючому справами виконавчого комітету з питань удосконалення роботи, пов'язаної з реєстрацією суб'єктів господарювання.
· управління взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради, правоохоронними і податковими органами для вирішення питань у межах своєї компетенції.
III.СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ.
3.1. До складу управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців входять:
· відділ забезпечення державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
· відділ реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
· відділ документального забезпечення реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
3.2.Діяльність співробітників управління регламентується посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.
3.3.Начальників відділів, що входять до складу управління, призначає на посаду міський голова у порядку, встановленому чинним законодавством, за поданням начальника управління.
IV.КЕРІВНИЦТВО УПРАВЛІННЯМ.
4.1.Управління очолює начальник, що призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за поданням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - керуючого справами виконкому міської ради.
4.2.Начальник управління:
· здійснює керівництво діяльністю управління;
· несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на управління завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни ;
· організує виконання доручень працівниками управління в рамках своєї компетенції;
· підписує свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
· здійснює інші повноваження відповідно до чинного законодавства.
4.3. Під час відсутності начальника управління його заміщає заступник начальника управління-завідувач відділом забезпечення державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
V.ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ.
5.1.Припинення діяльності управління здійснюється за рішенням міської ради або встановлення іншого порядку державної реєстрації відповідно до вимог діючого законодавства України.
5.2.Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради-
керуючий справами виконкому міської ради О. Нечипоренко