Додаток №7

 

до рішення  XVIIIсесії Харківської міської ради XXIV скликання “Про внесення змін до структури виконавчих органів  Харківської міської    ради XXIV скликання “

від 24.12.2003р. №____

 

 

                                        П О Л О Ж Е Н Н Я

 

ПРО УПРАВЛІННЯ  ДЕРЖАВНОЇ  РЕЄСТРАЦІЇ

ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ

 

 

I.ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ.

 

1.1.Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (надалі  «Управління») створено на підставі рішення   XVIII сесії Харківської міської ради XXIV скликання “Про внесення змін до структури виконавчих органів  Харківської міської ради XXIV скликання “      від   24.12.2003 № , є виконавчим органом міської ради та правонаступником відділу реєстрації і єдиного міського реєстру Харківської міської ради, створеного рішенням II сесії Харківської міської ради XXIV скликання.

1.2.Управління реалізує делеговані державою повноваження з реєстрації: підприємств, господарських товариств, споживчих товариств, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, установ охорони здоров'я, навчально-виховних, культурно-просвітніх, физкультурно-оздоровчих установ та закладів; місцевих (міських, районних) об'єднань громадян, органів територіальної самоорганізації населення, організацій роботодавців, їх об'єднань, інших  неприбуткових і прибуткових організацій-юридичних осіб приватного права,  що створюються і діють відповідно до законодавства України, а також фізичних осіб-підприємців,  договорів купівлі-продажу державного і комунального майна.

1.3.Управління підзвітне      і підконтрольне міській раді, підпорядковано міському голові, виконкому,  заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - керуючому справами виконкому міської ради, а також відповідним органам виконавчої влади.

1.4.Управління є юридичною особою, має свою печатку, ескіз якої затверджується заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - керуючим справами виконавчого комітету міської ради, має свій бланк зі своєю назвою.

1.5.У своїй діяльності управління керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», чинним законодавством та цим Положенням.

 

II,МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ.

 

2.1.Головною метою управління є реалізація органами місцевого самоврядування делегованих державою функцій з реєстрації  юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців .

2.2.Управління для виконання мети і завдань наділене такими повноваженнями :

·     приймає від заявників документи, що подаються для реєстрації, перевіряє їх комплектність, приведені в реєстраційній картці відомості,   інформує заявника про зауваження у випадку невідповідності зміста та форми документів  вимогам законодавства, або порушення передбаченого законодавством порядку створення суб'єкта  господарювання чи об'єднання громадян, перевіряє усунення зазначених недоліків у документах, готує розпорядження міського голови про реєстрацію (у випадку реєстрації суб'єктів на підставі розпорядження голови), реєструє та видає зареєстровані документи та свідоцтва про державну реєстрацію юридичним  особам та фізичним особам-підприємцям;

·        перевіряє матеріали і здійснює підготовку розпоряджень міського голови про узгодження розміщення представництв, відділень, філій та інших відокремлених підрозділів суб'єктів підприємницької діяльності, а також неприбуткових організацій і установ;

·        реєструє зміни до установчих документів вже зареєстрованих юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·        легалізує об'єднання громадян шляхом реєстрації та повідомлення, веде іх облік;

·        здійснює підготовку розпоряджень міського голови про реєстрацію договорів купівлі-продажу державного та комунального майна;

·        надає мотивовані відмови у випадках не усунення заявниками невідповідності чинному законодавству поданих на реєстрацію документів;

·        здійснює підготовку розпоряджень міського  голови про скасування державної реєстрації юридичних осіб (зареєстрованих розпорядженнями міського голови), у випадку їх ліквідації або реорганізації;

·        здійснює скасування державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності;

·        організує і веде  реєстр юридичних  та фізичних осіб-підприємців, зареєстрованих у встановленому порядку;

·        надає відповіді на запити відповідних органів, підприємств і організацій щодо даних  реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·        розглядає листи, запити, скарги та інші документи з питань, що відносяться до компетенції управління;

·        бере участь у підготовці проектів рішень та інших розпорядчих актів міської ради, виконавчого комітету, міського голови з питань державної реєстрації;

·        забезпечує формування та облік реєстраційних і ліквідаційних справ;

·        здійснює інші функції, пов'язані з реєстрацією й обліком юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·        представляє інтереси виконкому у судових засіданнях у справах, пов'язаних з реєстрацією юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та її скасуванням, у яких виконком є стороною в справі, здійснює підготовку необхідних матеріалів для розгляду  в судах;

·        вносить пропозиції міському голові і заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - керуючому справами виконавчого комітету з питань удосконалення  роботи, пов'язаної з реєстрацією суб'єктів господарювання.

·        управління взаємодіє з іншими виконавчими органами  міської ради, правоохоронними і податковими органами для вирішення питань у межах своєї компетенції.

 

 

 

 

 

 

III.СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ.

 

3.1. До складу управління  державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців  входять:

·        відділ забезпечення державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·        відділ реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·        відділ документального забезпечення реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

3.2.Діяльність співробітників управління регламентується посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.

3.3.Начальників відділів, що входять до складу управління, призначає на посаду міський голова у порядку, встановленому чинним законодавством, за поданням начальника управління.

 

IV.КЕРІВНИЦТВО  УПРАВЛІННЯМ.

 

4.1.Управління очолює начальник, що призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за поданням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - керуючого справами виконкому міської ради.

4.2.Начальник управління:

·        здійснює керівництво діяльністю управління;

·        несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на управління завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни ;

·        організує виконання доручень працівниками управління в рамках своєї компетенції;

·        підписує свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·        здійснює інші повноваження відповідно до чинного законодавства.

4.3. Під час відсутності начальника управління його заміщає заступник начальника управління-завідувач відділом забезпечення державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

 

V.ПРИКІНЦЕВІ  ПОЛОЖЕННЯ.

 

5.1.Припинення діяльності управління  здійснюється за рішенням міської  ради або встановлення іншого порядку державної реєстрації  відповідно до вимог діючого законодавства України.

5.2.Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

 

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради-

керуючий справами виконкому міської ради           О. Нечипоренко