КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
01025, м.Київ, пров. Рильський, 8 т. (044) 278-46-14
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23.11.2010 № 37/441
Київський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого: Андрієнка В.В.
суддів:
За участю представників:
позивача: Гуртовий М.О., довіреність б/н від 07.09.10р.,
Поярков О.В., довіреність б/н від 07.09.10р.,
відповідача 1: Марченко О.Л., довіреність № 181/10 від 15.07.10р.,
відповідача 2: Панасюк І.В., довіреність № 01/2010 від 28.09.10р.
розглянувши у від- критому судовому засіданні апеляційні скарги
1) Державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом"
2) Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Хартрон-Енерго ЛТД"
на рішення Господарського суду м.Києва від 11.10.2010
у справі № 37/441 ( .....)
за позовом Закритого акціонерного товариства "Науково-виробниче підприємство "Радій"
до 1) Державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом"
2) Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Хартрон-Енерго ЛТД"
про визнання рішення тендерного комітету від 18.08.2010р. та договору № 1116110183 від 03.09.2010р. недійсними
ВСТАНОВИВ :
ЗАТ "Науково-виробниче підприємство "Радій" звернулось до господарського суду міста Києва з позовом до Державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Хартрон-Енерго ЛТД" про:
- визнання недійсним рішення тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом", оформленого протоколом від 18.08.2010 р. за результатами відкритих торгів на закупівлю устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (функціональні блоки УКТС) для ВП ЗАЕС бл. 2, 4, ВП ХАЕС бл. 1 щодо визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Хартрон-Енерго ЛТД",
- визнання недійсним договору на закупівлю устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (функціональні блоки УКТС) для ВП ЗАЕС бл. 2, 4, ВП ХАЕС бл. 1, укладеного між Відокремленим підрозділом "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом" та ТОВ "НВП "Хартрон-Енерго ЛТД" № 1116110183 від 03.09.2010 р.
Рішенням господарського суду міста Києва від 11.10.2010 р. позовні вимоги ЗАТ "Науково-виробниче підприємство "Радій" задоволені повністю.
ДП "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" не погодилось з вказаним рішенням господарського суду м. Києва та подало на нього апеляційну скаргу, в якій просило суд апеляційної інстанції скасувати рішення та прийняти нове рішення, яким відмовити у задоволенні позову.
Свої вимоги апелянт обґрунтовує тим, що рішення місцевого господарського суду прийняте з неповним з’ясуванням обставин, що мають значення для справи, місцевий господарський суд неправильно застосував і порушив норми процесуального та матеріального права.
Зокрема відповідач стверджує про те, що відкриті торги на закупівлю устаткування для керування технологічними процесами був підготовлений та проведений у відповідності до вимог чинного законодавства, а отже відсутні підстави для визнання недійсним рішення тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом", та для визнання недійсним договору, укладеного на виконання вказаного рішення. Крім того апелянт стверджує, що відхилення тендерної пропозиції ЗАТ "Науково-виробниче підприємство "Радій" було здійснено на підставі її невідповідності технічним вимогам.
ТОВ "НВП "Хартрон-Енерго ЛТД" також не погодилось з рішенням господарського суду м. Києва та подало на нього апеляційну скаргу, в якій просило суд апеляційної інстанції скасувати рішення та прийняти нове рішення, яким відмовити у задоволенні позову. В обгрнутування своїх вимог апелянт посилається на підстави, аналогічні тим, що були наведені в апеляційній скарзі ДП "НАЕК "Енергоатом".
Позивач у письмовому відзиві на апеляційну скаргу просив суд рішення залишити без змін з огляду на його законність та обґрунтованість.
Дослідивши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів відзначає наступне.
05.07.2010 в Інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" № 27 (415) опубліковано оголошення № 23042 замовника торгів – Державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" про заплановану закупівлю устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (функціональні блоки УКТС) для ВП ЗАЕС бл. 2, 4, кількістю 2374 од. терміном поставки серпень 2010 р., лютий 2011 р.
Кінцевим строком подання тендерних пропозицій було визначено 19.07.2010 до 11:00.
З метою прийняття участі у процедурі закупівлі позивач отримав тендерну документацію на закупівлю устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (функціональні блоки УКТС) для ВП ЗАЕС, бл. № 2, 4 за процедурою – відкриті торги, затверджену рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 01.07.2010 р.
Відповідно до рішення Тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" від 12.07.2010 р. до тендерної документації були внесені наступні зміни:
- дата розкриття тендерних пропозицій змінена з 19.07.2010 р. о 15:30 на 28.07.2010 р. о 14:45;
- кінцевий термін прийняття тендерних пропозицій – до 11:00 28.07.2010 р.;
- назва предмета закупівлі викладена у такій редакції – устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (функціональні блоки УКТС) для ВП ЗАЕС бл. № 2, 4, ВП ХАЕС бл. 1;
- збільшено розмір тендерного забезпечення з 122 785, 76 грн. до 253 742, 35 грн.
Листом від 13.07.2010 р. № 8691/10 Державне підприємство "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" повідомило учасникам торгів на закупівлю устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (функціональні блоки УКТС) для ВП ЗАЕС бл. 2, 4 (тендер 2250) (оголошення ВДЗ № 23042 (ТЕХ) про зазначені зміни в тендерній документації, дати надання та розкриття тендерних пропозицій.
Судом встановлено, що на участь в оголошеному тендері всього було подано три тендерні пропозиції:
- пропозиція Закритого акціонерного товариства "Науково-виробниче підприємство "Радій" з ціною 10 427 280, 20 грн., у т.ч. ПДВ (умови розрахунків: оплата в 2010-2011 роках, термін поставки: серпень 2010 р., лютий 2011 р.);
- пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Хартрон-Енерго ЛТД" з ціною 12 687 117, 59 грн., у т.ч. ПДВ (умови розрахунків: термін відстрочки до 10 робочих днів, термін поставки: серпень 2010 р., лютий 2011 р.).;
- пропозиції Закритого акціонерного товариства "Сєвєродонецьке науково-виробниче об’єднання "Імпульс" з ціною 16 077 324, 17 грн., у т.ч. ПДВ (умови розрахунків: термін відстрочки 10 робочих днів; термін поставки: серпень 2010 р., лютий 2011 р.).
Як вбачається з додатку № 1 до протоколу розкриття тендерних (ціновий) пропозицій при здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти "Інформація про наявність та правильність оформлення всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією" усіма учасниками торгів на закупівлю устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (функціональні блоки УКТС) для ВП ЗАЕС бл. 2, 4 було подано всі документи, які вимагались.
Згідно з протоколом відхилення тендерних (цінових) пропозицій, який є додатком 1 до протоколу оцінки тендерних (цінових) пропозицій № 2250 від 18.08.2010 р., тендерна пропозиція Закритого акціонерного товариства "Науково-виробниче підприємство "Радій" була відхилена як така, що не відповідає умовам документації.
Зокрема, у даному протоколі було зафіксовано, що пропозиція учасника торгів ЗАТ "НВП "Радій" не відповідає технічним вимогам: устаткування власного виробництва за ТУ відрізняється від передбаченого у тендерній документації.
Відповідно до протоколу оцінки тендерних (цінових) пропозицій № 2250 від 18 серпня 2010 р. тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Хартрон-Енерго ЛТД" на закупівлю устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (функціональні блоки УКТС) для ВП ЗАЕС бл. 2, 4, ВП ХАЕС бл. 1 у результаті оцінки визнана найбільш економічно вигідною.
Листом від 19.08.2010 р. № 10635/10 переможцю торгів направлено повідомлення про акцепт, листом від 19.08.2010 р. № 10638/10 учасникам направлено повідомлення про результати торгів.
За результатом проведеного тендеру між ДП "НАЕК "Енергоатом" в особі директора ВП "Атомкомплект" Василькова В.А. та ТОВ "НВП "Хартрон-Енерго ЛТД" в особі генерального директора Кощея Л.Д. був укладений договір від 03.09.2010 № 77/10-Э (номер ВП "Атомкомплект" 1116110183), за умовами якого постачальник зобов’язується виготовити та поставити функціональні блоки УКТС (кількість та найменування наведено у специфікаціях №№ 1, 2) загальною вартістю 12 687 117, 59 грн. (ВП ЗАЕС – 12 278 576, 38 грн., ВП ХАЕС – 408 541, 21 грн.).
Умовами договору передбачено передоплату в розмірі 30% вартості договору. Терміни поставки: вересень 2010 р., лютий 2011 року. Дію договору встановлено до 30.04.2011 року.
Спір у даній справі виник у зв’язку із тим, що на думку ЗАТ "НВП "Радій" дії Державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" щодо відхилення його тендерної пропозиції та визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Хартрон-Енерго ЛТД" не відповідають вимогам чинного законодавства, оскільки тендерна пропозиція ЗАТ "НВП "Радій" була найкращою серед усіх учасників процедури закупівлі. Відповідачі проти цього заперечують.
Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об’єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд вважає, що позовні вимоги ЗАТ "НВП "Радій" підлягають задоволенню з наступних підстав.
Згідно з пунктами 12, 13 статті 1 Закону України "Про здійснення державних закупівель" кваліфікаційна документація - документація, що розробляється, затверджується, оприлюднюється для вільного доступу та безоплатно надається замовником під час проведення попередньої кваліфікації учасників фізичним/юридичним особам; кваліфікаційна пропозиція - пропозиція, яка подається учасником попередньої кваліфікації замовнику відповідно до вимог кваліфікаційної документації.
У відповідності до частини 5 статті 2 Закону України "Про здійснення державних закупівель" забороняється укладання договорів, які передбачають витрачання державних коштів, та/або оплата замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Відповідно до статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням (аналогічні принципи були передбачені пунктом 8 Положення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 921 від 17.10.2008 р. (921-2008-п)
).
Згідно зі статтею 20 Закону України "Про здійснення державних закупівель" відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції конкурсних торгів мають право подавати всі зацікавлені особи.
Згідно з частинами 3-5 статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель" визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників або учасників попередньої кваліфікації про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації конкурсних торгів або кваліфікаційній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника).
Документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників попередньої кваліфікації - фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника).
Усі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційні пропозиції, які відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим частиною другою цієї статті, та за відсутності інших, передбачених цим Законом (2289-17)
, підстав для їх відхилення, допускаються до оцінки
Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України "Про здійснення державних закупівель" замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону; не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки; не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 цього Закону; 3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.
Згідно з частиною 1 статті 31 Закону України "Про здійснення державних закупівель" у день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Як вказано вище, тендерна пропозиція Закритого акціонерного товариства "Науково-виробниче підприємство "Радій" була відхилена тендерним комітетом Державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" як така, що не відповідає умовам документації.
У протоколі відхилення тендерних (цінових) пропозицій, який є додатком 1 до протоколу оцінки тендерних (цінових) пропозицій № 2250 від 18.08.2010 р., було зафіксовано, що пропозиція учасника торгів ЗАТ "НВП "Радій" не відповідає технічним вимогам: устаткування власного виробництва за ТУ відрізняється від передбаченого у тендерній документації. Устаткування виготовлено за ТУ У 30.0-14312430-040-2001А та несумісне за інтерфейсом із системою діагностики СКІД УКТС, що створена та експлуатується на ВП ХАЕС згідно з технічним рішенням ВП ХАЕС № 0.ЦА.0014 ТР-HV, погодженим ДКЯРУ 17.10.2005, а на ВП ЗАЕС бл. 4 згідно з технічним рішенням 34ТА.НТ.Тр.1283 від 18.09.2003.
Проте, відповідно до вимог тендерної документації було передбачено придбання устаткування, яке відповідає технічним умовам – ТУ У 33.2-30034641-005-02 або еквівалент.
Наказом Мінпаливенерго від 05.11.2009 № 586 затверджено перелік товарів, робіт і послуг, які закуповуються для продовження строку експлуатації та виконання заходів з підвищення безпеки діючих енергоблоків атомних електростанцій, а також їх виробників (далі - Перелік). Учасників зазначених торгів: ЗАТ "НВП "Радій", ТОВ "НВП "Хартрон-Енерго ЛТД" та ЗАТ "Сєвєродонецьке НВО "Імпульс" внесено до Переліку, як безпосередніх виробників автоматичних систем управління технологічними процесами. Тобто, всі учасники торгів є виробниками аналогічного обладнання, що відповідає вимогам тендерної документації.
Як вбачається з матеріалів справи, на запит ГоловКРУ від 07.09.2010 № 31-14/839 ВАТ "Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут "Енергопроект" повідомив, що функціональні блоки УКТС, які відповідають запитуваним технічним вимогам (передбаченим тендерною документацією), виробляються ТОВ "НВП "Хартрон-Енерго ЛТД". Блоки УКТС з аналогічними технічними вимогами по відповідним ТУ виробляють також ЗАТ "НВП "Радій" та ЗАТ "Сєвєродонецьке НВО "Імпульс".
Судова колегія відзначає, що доказів, які б спростовували вказаний висновок, матеріали справи не містять.
Як вбачається з матеріалів справи, у період з 26.08.2010 р. по 08.09.2010 р. Головним контрольно-ревізійним управлінням України було проведено перевірку з окремих питань дотримання вимог чинного законодавства при здійсненні ДП "НАЕК "Енергоатом" у 2010 р. закупівлі устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (функціональні блоки УКТС) для ВП ЗАЕС, бл. № 2, 4 та устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (програмно-технічний комплекс каналу керуючої системи безпеки) для ВП ЗАЕС бл. № 2.
08.09.2010 р. за наслідками вказаної перевірки Головним контрольно-ревізійним управлінням України було складено акт.
У даному акті встановлено, що комітетом з конкурсних торгів ДП "НАЕК "Енергоатом" було безпідставно прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ЗАТ "НВП "Радій" у зв’язку із тим, що вона не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Згідно із висновком, викладеним в пункті 2 Висновку на заперечення від 21.09.2010 р. № 12086/01 до акта перевірки з окремих питань дотримання вимог чинного законодавства при здійснені Державним підприємством "Національним атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" у 2010 році закупівлі устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (програмно-технічний комплекс каналу керуючої системи безпеки для ВП ЗАЕС бл. № 2, затвердженого заступником Голови ГоловКРУ України 04.10.2010 р., внаслідок допущених порушень відповідно до ст. 22 Цивільного кодексу України та ст. ст. 224, 225 Господарського кодексу України, ДП "НАЕК "Енергоатом" буде завдано матеріальної шкоди (збитків) у загальній сумі 2 259 837, 39 грн. (12 687 117, 59 грн. – 10 427 280, 20 грн.) за умови виконання договору поставки.
Також слід відзначити, що вимогами п. 5.1. "Критерії оцінки тендерних пропозицій" та 5.2. "Методика оцінки тендерних пропозицій" тендерної документації на закупівлю устаткування для керування технологічними процесами автоматизованого (програмно-технічного комплексу каналу керуючої системи безпеки) для ВП ЗАЕС, бл. № 2 (далі – тендерна документація) встановлено, що оцінка проводиться лише за ціновим критерієм (питома вага критерію – 100 балів).
Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації, відповідно до протоколу розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 19.07.2010 р. № 2251 Комітетом з конкурсних торгів ДП "НАЕК "Енергоатом" при проведенні оцінки та визначенні найбільш економічно вигідної пропозиції було зменшено питому вагу цінового критерію зі 100 балів до 80 та застосовано другий критерій оцінки – умови розрахунків (питома вага критерію – 20 балів).
Заперечення, викладені Державним підприємством "НАЕК "Енергоатом" у зауваженнях на акт перевірки з окремих питань дотримання вимог чинного законодавства при здійснені Державним підприємством "Національним атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" у 2010 році закупівлі устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (програмно-технічний комплекс каналу керуючої системи безпеки для ВП ЗАЕС бл. № 2, лише підтвердили факт зменшення питомої ваги цінового критерію з 100 балів до 80, та застосування другого критерію оцінки – умови розрахунків (питома вага критерію - 20).
Відповідно до ст. 2 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" державний фінансовий контроль реалізується державною контрольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового аудита, перевірки державних закупівель та інспектування.
Перевірка державних закупівель полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання підконтрольними установами законодавства про державні закупівлі та проводиться органами державної контрольно-ревізійної служби на всіх стадіях державних закупівель. Результати перевірки державних закупівель викладаються в акті.
В силу п. 3 ч. 1 Порядку проведення перевірок державних закупівель органами державної контрольно-ревізійної служби, затвердженого наказом Головного контрольно-ревізійного управління України від 26 червня 2007 р. N 136 (z0808-07)
, акт перевірки - документ, який складається особою (особами), що проводила перевірку державних закупівель, фіксує факт її проведення та результати. Заперечення, зауваження до акта перевірки (за їх наявності) та висновки на них є його невід'ємною частиною; акт перевірки з окремих питань - документ, який складається особою (особами), що проводить перевірку державних закупівель, фіксує окремі результати її проведення на будь-якій стадії державних закупівель до закінчення всієї процедури закупівлі; стадія державної закупівлі - будь-який момент державної закупівлі протягом всього періоду її тривалості, починаючи з планування та оприлюднення інформації про державну закупівлю і до повного виконання зобов'язань за договором, укладеним за її результатами.
Таким чином, судом встановлено, що спеціально уповноваженим державним органом - Головним контрольно-ревізійним управлінням України, в межах визначеної законом компетенції було здійснено перевірку з окремих питань дотримання вимог чинного законодавства при здійсненні ДП "НАЕК "Енергоатом" у 2010 р. закупівлі устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (функціональні блоки УКТС) для ВП ЗАЕС, бл. № 2, 4 та устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (програмно-технічний комплекс каналу керуючої системи безпеки) для ВП ЗАЕС бл. № 2, за результатами якої складено акт від 08.09.2010 р. та надані висновки на заперечення від 21.09.2010 р. № 12086/01, затверджені заступником Голови ГоловКРУ України 04.10.2010 р. Згідно із вказаними актом та висновками на заперечення, тендерна пропозиція ЗАТ "НВП "Радій" відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути допущена до оцінки, що тендерним комітетом ДП "НАЕК "Енергоатом" зроблено не було. Також перевіркою встановлено, що прийняття тендерним комітетом рішення про відхилення тендерної пропозиції ЗАТ "НВП "Радій" не обгрнутоване.
Відповідно до п. 2 ч. 3 Порядку проведення перевірок державних закупівель органами державної контрольно-ревізійної служби (z0808-07)
результати перевірки державних закупівель, проведеної органами ДКРС, можуть бути оскаржені об'єктом контролю, що перевірявся, в порядку, передбаченому статтею 13 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні".
Колегія суддів відзначає, що матеріали справи не містять доказів оскарження ДП "НАЕК "Енергоатом" результатів проведеної перевірки та прийняття відповідного рішення за результатами такого оскарження.
Враховуючи вказане, у господарського суду відсутні достатні правові підстави для неприйняття до уваги проведеної спеціально уповноваженим державним органом - Головним контрольно-ревізійним управлінням України - результатів перевірки дотримання вимог чинного законодавства при здійсненні ДП "НАЕК "Енергоатом" у 2010 р. закупівлі устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (функціональні блоки УКТС) для ВП ЗАЕС, бл. № 2, 4 та устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (програмно-технічний комплекс каналу керуючої системи безпеки) для ВП ЗАЕС бл. № 2.
За таких обставин господарський суд дійшов висновку про те, що оскільки при проведенні процедури закупівлі Державним підприємством "НАЕК "Енергоатом" були допущені порушення законодавства України, безпідставно було відхилено пропозицію позивача, позовна вимога про визнання недійсним рішення тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом", оформленого протоколом від 18.08.2010 р. за результатами відкритих торгів на закупівлю устаткування для керування технологічними процесами автоматизоване (функціональні блоки УКТС) для ВП ЗАЕС бл. 2, 4, ВП ХАЕС бл. 1 щодо визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Хартрон-Енерго ЛТД", підлягає задоволенню.
Зважаючи на те, що тендерним комітетом ДП "НАЕК "Енергоатом" незаконно було відхилено тендерну пропозицію ЗАТ "НВП "Радій" та визнано переможцем ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Хартрон-Енерго ЛТД", укладений за результатами вказаних торгів договір про закупівлі від 03.09.2010 р. № 77/10-э (номер ВП "Атомкомплект" 1116110183) також підлягає визнанню недійсним.
З урахуванням викладеного судова колегія вважає, що рішення господарського суду м. Києва від 11.10.2010 року у справі № 37/441 прийнято з повним і достовірним встановленням всіх фактичних обставин, які мають значення для вирішення даного спору.
У зв’язку з цим, Київський апеляційний господарський суд не вбачає підстав для скасування рішення господарського суду м. Києва від 11.10.2010 року у справі № 37/441.
Керуючись ст. ст. 99, 101, 103, 105 Господарського процесуального кодексу України, Київський апеляційний господарський суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Рішення господарського суду м. Києва від 11.10.2010 року у справі № 37/441 залишити без змін, а апеляційні скарги Державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Хартрон-Енерго ЛТД"- без задоволення.
Головуючий суддя
Судді
30.11.10 (відправлено)