ПОСТАНОВА
IМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 вересня 2006 р. м. Сімферополь
Голова суду Автономної Республіки Крим Тютюнник М.С.,
розглянувши скаргу ОСОБА_1 на постанову Керченського міського
суду, -
ВСТАНОВИВ:
Постановою суду ОСОБА_1 було притягнуто до адміністративної
відповідальності за ст. 164-10 КУпАП і піддано стягненню у вигляді
штрафу у розмірі 680 грн з конфіскацією брухту кольорових металів
(2669 кг алюмінію, 1496 кг меді, 290 кг бронзи) за те, що він 24
травня 2006 р. на вул. Госпітальній у м. Керч перевозив брухт
кольорових металів без відповідних документів.
У скарзі ставиться питання про скасування постанови суду за
відсутністю складу правопорушення в діях ОСОБА_1.
Перевіривши доводи скарги, вивчивши матеріали справи,
приходжу до висновку, що вона підлягає задоволенню.
Приймаючи своє рішення, суд першої інстанції виходив з того,
що ОСОБА_1 перевозив брухт кольорових металів, не маючи податкової
накладній та акту прийому-передачі, чим були порушені вимоги
Закону України "Про металобрухт" ( 619-14 ) (619-14)
.
Відповідно до змісту ст. 164-10 КУпАП відповідальність настає
за порушення законодавства, що регулює здійснення операцій з
металобрухтом.
Згідно зі ст.1 Закону України "Про металобрухт" ( 619-14 ) (619-14)
(в
редакції 2006 р.) під операціями з металобрухтом розуміється
заготівля, переробка, металургійна переробка брухту чорних і
кольорових металів.
Таким чином дії особи, яка притягається до адміністративної
відповідальності за ст. 164-10 КУпАП повинні бути кваліфіковані як
операції з металобрухтом.
Між тим, безпосередньо перевіз або переміщення металобрухту,
за що було складено протокол про адміністративне правопорушення
відносно ОСОБА_1, не є операцією з металобрухтом.
Крім того, з матеріалів справи та додатково представлених
документів вбачається, що ОСОБА_1 супроводжував вантаж
металобрухту за довіреністю ПП "Тріар" (а.с.51). Вказане
підприємство має відповідну ліцензію на заготівлю, переробку
металобрухту кольорових металів (а. с. 17,52), а також необхідні
документи для здійснення діяльності у сфері роботи з
металобрухтом. А саме, акт походження металобрухту (а.с.16, 61),
договір купівлі металобрухту (а.с.21), свідоцтво екологічного
контролю (а.с.24, 62), посвідчення про вибухопожеженебезпеку
(а.с.61), результати аналізу на радіаційне зараження (а.с.24, 59),
необхідна товарно-транспортна накладна (а.с.55).
Але судом першої інстанції ці обставини не були перевірені,
їм не дана правова оцінка.
Також вказані вище документи свідчать про належність
конфіскованого у ОСОБА_1 металобрухту ПП "Тріар".
Таким чином, суд першої інстанції, приймаючи рішення
проАжфіскацію металобрухту, порушив вимоги ч.I ст. 29 КУпАП,
згідно якої конігажоЬано може бути лише предмет, який є у
приватній власності порушника.
Справа №33-404
При таких обставинах постанова суду відносно ОСОБА_1 підлягає
скасуванню, а провадження у справі - закриттю за п. 1 ст.247
КУпАП. Керуючись ст.ст. 293, 294 КУпАП, -
ПОСТАНОВИВ:
Скаргу задовольнити.
Постанову Керченського міського від 01 червня 2006 p.
відносно ОСОБА_1 за ст. 164-10 КУпАП скасувати, провадження по
справі закрити за відсутністю складу правопорушення.
Зобов'язати ВДСБЕЗ Керченського МУ ДУ МВС України в АР Крим
повернути конфіскований брухт кольорових металів за належністю.