Тлумацький районний суд Івано-Франківської області
В И Р О К
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 березня 2010 року м. Тлумач
Справа № 1-7 2010 р.
|
Тлумацький районний суд Івано-Франківської області в складі:
головуючого-судді Гавриша Я.М.
з участю: секретаря Гуцуляк Г.Я.
прокурора Марчук О.В.
захисника-адвоката ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тлумачі справу про обвинувачення ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1 року народження, уродженця та жителя АДРЕСА_1, українця, освіта середня спеціальна, одруженого, міського голови м. Тисмениця Івано-Франківської області, відстороненого від посади за постановою органів досудового слідства від 15.01.2009 року, пенсіонера, не судимого, гр. України, за ст.ст. 364 ч.2, 366 ч.2 КК України, -
в с т а н о в и в :
ОСОБА_2, перебуваючи на посаді міського голови м. Тисмениця Івано-Франківської області, будучи службовою особою, уповноваженою на здійснення функцій представника влади, наділений організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими обов’язками, являючись посадовою особою органу місцевого самоврядування 4 категорії 8 рангу, неналежно виконував свої службові обов’язки, через несумлінне ставлення до них, що заподіяло істотної шкоди охоронюваним законом державним інтересам.
Злочин було вчинено при наступних обставинах:
23-27 липня 2008р. на території Івано-Франківської області, в тому числі у м. Тисмениця, сталося стихійне лихо – повінь, після чого органами державної виконавчої влади вживалися невідкладні заходи по ліквідації стихійного лиха і найбільш постраждалим виділялись бюджетні кошти з резервного фонду державного бюджету, а в подальшому субвенції з державного бюджету. Виконання функцій по формуванню списків потерпілих від повені осіб було покладено на органи місцевого самоврядування.
На виконання Розпорядження Кабінету Міністрів України № 1008-р від 28.07.2008р. "Про виділення коштів для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року" (1008-2008-р)
ОСОБА_2 дав вказівку працівникам міської ради, житлово - комунального господарства, водоканалу, дитячого садочку "Сонечко" скласти списки потерпілих від повені осіб з метою виплати їм грошової допомоги. Такі списки були складені із проставленням в них сум, зазначених в наведеному Розпорядженні, відповідно: власникам житлових будинків які повністю зруйновані 5000 грн.; сім’ям будинки яких потребують капітального ремонту 2500 грн.; сім’ям житлові будинки яких пошкоджені 1000 грн. В процесі складання наведених списків, міський голова м. Тисмениця ОСОБА_2 несумлінно ставлячись до своїх службових обов’язків передбачених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" (280/97-ВР)
, іншими нормативно – правовими актами, належним чином не перевіривши достовірність даних щодо осіб внесених в списки, підписав їх та скріпив печаткою.
Внаслідок неналежного виконання міським головою своїх службових обов’язків через несумлінне ставлення до них в списки громадян, як постраждалих внаслідок стихійного лиха на виплату допомоги в розмірі 2500 грн. безпідставно були включені мешканці м. Тисмениця: ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, як громадяни житло яких підлягає капітальному ремонту, та на виплату допомоги в розмірі 1000 грн. ОСОБА_13 та ОСОБА_14, як громадяни житло яких підлягає поточному ремонту, а також безпідставно внесені мешканці м. Тисмениця: ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, на виплату допомоги в розмірі 2500 грн. та ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21 на виплату допомоги в розмірі 1000 грн. які не є власниками житлових будинків, а лише проживають в одному господарстві з власниками, які також були внесені в списки і отримали грошову допомогу.
Таким чином в списки безпідставно були внесені відомості щодо 12- ти осіб, житло яких не було пошкоджено внаслідок повені, а також щодо 7-ми осіб, що проживають за однією адресою з власниками житлових будинків, що призвело до "подвійної" оплати
На підставі поданих Тисменицькою міською радою списків без вихідного номера та дати, зареєстрованих у журналі вхідної кореспонденції Тисменицькою РДА, відповідно: 01.08.2008р,; 02.08.2008р.; 03.08.2008р.; 06.08.2008р. Тисменицькою РДА були сформовані списки громадян - постраждалих осіб від 01.08.2008р,; 02.08.2008р.; 03.08.2008р.; 06.08.2008р. в які було безпідставно включено мешканців м. Тисмениця: ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_22, ОСОБА_12, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18 для виплати їм грошової допомоги за нібито пошкодження їхнього житла внаслідок стихійного лиха – повені в розмірі 2500 грн. та ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_19, ОСОБА_23, ОСОБА_21, для виплати їм грошової допомоги за нібито пошкодження їхнього житла внаслідок стихійного лиха – повені в розмірі 1000 грн.
На підставі списків Тисменицької РДА, які були сформовані за наданими списками Тисменицької міської ради, підписаними і затвердженими міським головою м. Тисмениця ОСОБА_2, управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації були складені відомості на виплату грошової допомоги особам, які постраждали від стихійного лиха, та перераховано грошові кошти, виділені з резервного фонду державного бюджету на підставі Розпорядження КМУ від 28.07.2008 р. №1008-р (1008-2008-р)
, для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійного лиха, на особові рахунки громадян у Тисменицьке відділення № 7327 ВАТ "Ощадний банк України" та відділення поштового зв’язку. Так, на особовий рахунок ОСОБА_3 було перераховано 2500 грн.; на особовий рахунок ОСОБА_4 – 2500 грн.; ОСОБА_5 – 2500 грн.; ОСОБА_6 – 2500 грн.; ОСОБА_7 – 2500 грн.; ОСОБА_8 – 2500 грн.; ОСОБА_9 – 2500 грн.; ОСОБА_10 – 2500 грн.; ОСОБА_22 – 2500 грн. ОСОБА_12 – 2500 грн.; ОСОБА_15 – 2500 грн.; ОСОБА_16 – 2500 грн.; ОСОБА_19 – 1000 грн; ОСОБА_23 – 1000 грн.; ОСОБА_17 – 2500 грн.; ОСОБА_21 – 1000 грн.; ОСОБА_18 – 2500 грн., а всього внаслідок неналежного виконання міським головою ОСОБА_2 своїх службових обов’язків через несумлінне ставлення до них безпідставно перераховано коштів з резервного фонду державного бюджету на загальну суму 38000 грн.
В судовому засіданні підсудний ОСОБА_2 вину у вчиненні інкримінованих йому органами досудового слідства злочинів передбачених ст.ст. 364 ч.2, 366 ч.2 КК України не визнав, вину у вчиненні злочину передбаченого ст. 367 ч.1 КК України визнав повністю. Цивільний позов прокурора пред’явлений в інтересах держави в особі управління праці та соціального захисту населення Тисменицької РДА про стягнення з нього 253000 грн. на відшкодування заподіяної шкоди визнав частково, попередньо внісши на рахунок ТУ ДСА в Івано-Франківській області 24500 грн., показав, що в зв’язку із повінню, яка сталася 23-27 липня 2008 року по західному регіону, в тому числі в зоні стихії опинилося місто Тисмениця. Він, як міський голова, терміново викликав всіх працівників на роботу, в зв’язку із надзвичайною ситуацією, що сталася, для надання допомоги жителям міста, будинки яких були затоплені водою.
Проводячи нараду він повідомив, що працювати будуть в посиленому режимі, а також про склад комісії, до якої входили всі працівники, які на той час не були в зоні стихії. Головою комісії був призначений його заступник ОСОБА_66. Розпорядження на той час було усним, так як секретар, що безпосередньо готує та реєструє такі розпорядження на той час був в зоні стихії і на роботу не вийшов.
Після виходу на роботу секретаря міської ради ОСОБА_67, він повідомив його про дане розпорядження і попросив оформити наказ про склад комісії. На той час на наради в адміністрацію ходив голова комісії ОСОБА_66, і повідомляв усні вказівки райдержадміністрації по ліквідації наслідків повені і допомогу постраждалим особам.
Він безпосередньо займався переселенням сімей, житлові будинки яких були знесені стихією, надавав різні допомоги родинам, які опинилися в зоні стихії, через військових, яких на той час було 40 чоловік, та час від часу приходив до міської ради дізнатись, яка ситуація в місті, тому що багато людей телефонували про надання їм допомоги.
26 липня голова комісії ОСОБА_66. приніс зразок нової форми допомоги, яку передала йому із адміністрації ОСОБА_26, що повинна заповнити міська рада. Там повинні були бути вказані прізвище, ім’я по батькові, адреса проживання жителів, які потерпіли від повені.
Дані списки, як повідомив ОСОБА_66. усно, треба якнайскоріше здати в адміністрацію району, для надання допомоги потерпілим. При цьому вимог на обстеження будинків не було, треба було лише подати списки постраждалих осіб на протязі однієї доби.
Часу було обмаль, тому на допомогу працівникам міської ради, він залучив відомчі організації міської ради, а саме: працівників дитячого садочка " Сонечко,, працівників ЖКГ та водоканалу, які рукописним способом вносили дані про потерпілих жителів вулиць в даний зразок форми, що передали із Тисменицької РДА.
Дані списки були написані вручну із земельно-облікових книг, списків виборців та із відомостей оподаткування фізичних осіб та передані в райдержадміністрацію. Про те, чи постраждали дані особи від повені, дізнавались з інформації, яка малась на той час в міській раді та збиралась шляхом усних повідомлень громадян в більшості випадків по телефону, оскільки частина вулиць міста була затоплена і шляху до будинків не було, це були єдині способи збору інформації про постраждалих осіб.
27.07.2008 року писані списки ОСОБА_66. мав передати в райдержадміністрацію.
28 липня голова комісії ОСОБА_66. приніс надруковані списки, він не знає, хто друкував ці списки, оскільки комп’ютером не володіє. ОСОБА_66. сказав, що треба проставити проти кожного прізвища суми відшкодування. Кого затоплено менше 1000 грн., а кого більше 2500 грн. ОСОБА_66. повідомив, що це розпорядження райдержадміністрації.
Як йому стало відомо пізніше, дані компенсації були встановлені на підставі Розпорядження КМУ від 28.07.2008 року. Однак саме Розпорядження міська рада отримала лише 30.07.2008 року. В даному Розпорядженні йдеться лише за суми компенсації в 1000 грн. і 2500 грн. і не передбачено складення актів обстеження постраждалих від повені будівель.
Щоб проставити вказані суми працівники, які складали списки і він користувалися телефонними дзвінками, які надходили до міськради, або була інформація від родичів, які проживали на непотерпілих вулицях. Постраждалим громадянам, будинки яких були залиті водою, але до яких можна було добратись ставилась сума компенсації 1000 грн., а громадянам, що проживали на вулицях, які повністю були затоплені ставили суму 2500 грн.
Чекати доки впаде вода було неможливим, так говорив голова комісії ОСОБА_66., люди можуть залишитися без надання їм допомоги. Підписавши списки із зазначеними сумами 1000 – 2500 грн., один єдиний раз, він передав їх в адміністрацію 28.07.2008 р. З 01.08.2008 року люди почали отримувати гроші. Про це свідчить інформація, надана начальником управління праці та соціального захисту населення Тисменицької районної державної адміністрації п. ОСОБА_68. Причому гроші виплачувались на підставі списків виготовлених і завірених Тисменицькою районною державною адміністрацією.
На початку серпня в райдержадміністрації була нарада за участю голів міст і сіл та голів комісій де повідомили, що є постанова № 689 по ситуації, яка сталася внаслідок стихії та що треба проводити обстеження житлових будинків, що потерпіли внаслідок повені та складати відповідні акти. З текстом самої постанови він був ознайомлений після опублікування її в "Урядовому кур’єрі" 02.08.2008 року.
Зразки актів обстеження були передані в міську раду із райдержадміністрації. На виконання вказівок райдержадміністрації 29.08.2008 року ним було видане розпорядження за №54 про утворення комісій для обстеження будинків. Приблизно 4-5 серпня 2008 року, коли вода зійшла, комісії по обстеженню почали працювати. Про це свідчать акти обстеження житлових будинків та земельних ділянок.
Але як виявилося, коли комісії ходили вулицями, то люди їм говорили про отримання ними додаткових сум. На підставі чого виплачувались компенсації в розмірі 5000 грн. і більше, йому не відомо, оскільки жодних списків, крім тих, які передбачали виплату відшкодування в розмірі 1000 і 2500 грн. ним і працівниками міської ради за його підписом в управління праці і соціального захисту не подавались.
Коли він зв’язався із ОСОБА_69, начальником управління праці та соціального захисту населення, той повідомив, що адміністрація надала до виплати списки людей із призначеними їм категоріями. Які саме категорії були кому присвоєні йому не було відомо, так як ним більше нічого не підписувалось і не подавалось в РДА.
28 липня при подачі списків на отримання допомоги в розмірі 1000 та 2500 грн., про присвоєння будь-яких категорій і виплату інших сум не йшлося, бо Постанови КМУ про дані компенсації ще не було прийнято. Тому він не має жодного відношення до присвоєння жителям 2 чи 3 категорій, так само і до виплати постраждалим сум компенсації в 5000 грн. і більше.
Акти обстежень житлових будинків, де були вказані наслідки від повені та відповідні категорії підписані головами даних комісій та затверджені рішеннями міської ради. Однак, оскільки виплати фактично вже були проведені за списками райдержадміністрації, до яких він не має відношення, їх ніхто не вимагав, і вони зберігалися в міській раді до початку слідства і можливо знаходяться там і до тепер.
Свідчення, які нібито дали працівники міської ради, що він давав вказівки працівникам внести в списки потерпілих саме: ОСОБА_12, ОСОБА_8, ОСОБА_10, ОСОБА_28 та інших є неправдиві та видумані.
Самі свідки, працівники установ, які складали списки, на той час про присвоєння жителям категорій нічого не знали, оскільки категорії були визначені в постанові КМУ № 688 (688-2008-п)
, якої ще не було на момент складення списків 27-28 липня і ніхто на той час не знав чи будуть людям взагалі виділятись ще якісь кошти, і на підставі чого.
Дані щодо звинувачення його в причетності до присвоєння жителям категорій та надання другої категорії жителям, які за нього голосували є надуманими та абсурдними.
Щиро розкаюється в тому, що він належним чином не перевіривши достовірність даних щодо осіб внесених в списки, підписав їх та скріпив печаткою.
Просить суд закрити кримінальну справу в зв’язку з його дійовим каяттям.
Крім повного визнання вини самим підсудним у вчиненні злочину передбаченого ст. 367 ч.1 КК України, його вина доведена показами свідків, матеріалами справи дослідженими судом.
Показами свідків ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_29, ОСОБА_30, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33, ОСОБА_34, ОСОБА_35, ОСОБА_36, ОСОБА_37, ОСОБА_38, ОСОБА_39, ОСОБА_40, ОСОБА_41, ОСОБА_26, що під час стихії, яка сталася 23-27 липня 2008 р. та в кінці місяця координував роботу по складанню списків громадян, які постраждали внаслідок стихії міський голова ОСОБА_2 Наведені списки ним були підписані та скріплені печаткою.
Показами свідка ОСОБА_42, що 18 серпня 2008р. він брав участь в роботі комісії по обстеженню жилих будинків в м. Тисмениця, які постраждали від повені, яка сталася 23-27 липня 2008р. В ході огляду жилих будинків було встановлено, що ряд будинків не були пошкоджені стихією, в тому числі житло: ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_22, ОСОБА_12 За результатами роботи комісії був складений відповідний акт.
Показами свідка ОСОБА_6, що її житловий будинок по АДРЕСА_2 під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., не був пошкоджений. Протягом деякого часу після повені вона отримала у відділенні поштового зв’язку грошову допомогу в сумі 2500 грн., 17500 грн., 10000 грн.
Показами свідка ОСОБА_43 ., що житловий будинок, який належить її матері ОСОБА_10 і знаходиться по АДРЕСА_3, під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., не був пошкоджений. В кінці серпня 2008р. її мати отримала у відділенні поштового зв’язку грошову допомогу на ліквідацію наслідків стихійного лиха в сумі 20000 грн., а через деякий час вона по довіреності матері одержала 10000 грн.
Показами свідка ОСОБА_4, що її житловий будинок по АДРЕСА_4 під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., не був пошкоджений. В серпні 2008р. вона отримала у відділенні Ощадбанку - 2500 грн. грошової допомоги, у відділенні зв’язку 17500 грн., а у вересні отримала у відділенні в’язку 10000 грн.
Показами свідка ОСОБА_9, що її житловий будинок по АДРЕСА_5 під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., не був пошкоджений. В серпні-вересні 2008р. у відділенні Ощадбанку вона отримала грошову допомогу на ліквідацію наслідків стихійного лиха в розмірі 2500 грн., 17500 грн., 10000 грн.
Показами свідка ОСОБА_44, що житловий будинок по АДРЕСА_6, який належить її невістці ОСОБА_3, під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., не був пошкоджений.
Показами свідка ОСОБА_5, що її житловий будинок по АДРЕСА_7 під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., не був пошкоджений. В серпні 2008р. у відділенні поштового зв’язку і у відділенні Ощадбанку вона отримала грошову допомогу на ліквідацію наслідків стихійного лиха в розмірі 2500 грн., 17500 грн., 10000 грн.
Показами свідка ОСОБА_8, що її житловий будинок по АДРЕСА_8 під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., не був пошкоджений. В серпні - вересні 2008р. у відділенні поштового зв’язку і у відділенні Ощадбанку вона отримала грошову допомогу на ліквідацію наслідків стихійного лиха в розмірі 2500 грн., 17500 грн., 10000 грн.
Показами свідка ОСОБА_12, що його житловий будинок в АДРЕСА_9 не був пошкоджений під час повені, яка сталася 23-27 липня 2008р. В серпні 2008р. він отримав грошову допомогу як постраждалий від повені в сумі 20000грн.
Показами свідка ОСОБА_45, що проживає в одному житловому будинку в АДРЕСА_10 разом зі своєю дочкою ОСОБА_22 і чоловіком ОСОБА_14, який з квітня 2007р. знаходиться за кордоном. Під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., їх житловий будинок не був пошкоджений. В серпні 2008р. по довіреності чоловіка вона отримала у поштовому відділенні 5000 грн. грошової допомоги для ліквідації наслідків стихійного лиха. Її дочка ОСОБА_22 грошову допомогу не отримала, оскільки в списках постраждалих була помилка в її анкетних даних.
Показами свідка ОСОБА_21, що вона проживає в одному господарстві по АДРЕСА_11 разом зі своєю матір’ю ОСОБА_46 Під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., був пошкоджений їх житловий будинок. В серпні вона отримала у поштовому відділенні 5000 грн. грошової допомоги для ліквідації наслідків стихійного лиха. Грошову допомогу на загальну суму 30000 грн. отримала також її мати.
Показами Свідка ОСОБА_16, що вона проживає в одному житловому будинку в АДРЕСА_11 разом зі своєю матір’ю ОСОБА_47 Під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., був пошкоджений їх житловий будинок. В серпні-вересні 2008р. вона отримала 30000 грн. грошової допомоги як постраждала від повені. Крім того, грошову допомогу на загальну суму 20000грн. отримала її мати.
Показами свідка ОСОБА_48, що під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., був пошкоджений його житловий будинок по АДРЕСА_12. В серпні 2008р. у відділенні поштового зв’язку він отримав 5000 грн. грошової допомоги на ліквідацію наслідків стихійного лиха. Раніше в його будинку був прописаний гр. ОСОБА_17, якого по невідомих йому причинах Тисменицька міська рада внесла в списки постраждалих від повені. З 2002 р. по даний час ОСОБА_17 перебуває за кордоном.
Показами свідка ОСОБА_19 ., що вона проживає в житловому будинку в АДРЕСА_13, який належить ОСОБА_49 Під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., був пошкоджений житловий будинок ОСОБА_49 В серпні 2008р. вона отримала 5000 грн. грошової допомоги для ліквідації наслідків стихійного лиха. Крім того, грошову допомогу за пошкодження будинку отримала ОСОБА_49
Показами свідка ОСОБА_49, яка дала аналогічні показання.
Показами свідка ОСОБА_50, що він проживає в одному господарстві в АДРЕСА_14 разом зі своєю дружиною ОСОБА_15, тестем ОСОБА_51 Під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., був пошкоджений житловий будинок, в якому проживає ОСОБА_51 і літня кухня, в якому проживає він з дружиною. В серпні 2008р. його дружина отримала у поштовому відділенні за кілька разів грошову допомогу для ліквідації наслідків стихійного лиха на загальну суму 30000 грн.
Показами свідка ОСОБА_51 ., що у його власності знаходиться житловий будинок по АДРЕСА_14 Разом з ним в господарстві проживає його дочка ОСОБА_15 з сім’єю. Під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., був пошкоджений його житловий будинок. В серпні-вересні 2008р. він отримав у відділенні поштового зв’язку 30000 грн. грошової допомоги.
Показами свідка ОСОБА_13, що вона проживає в одному господарстві в АДРЕСА_15 разом зі своїм батьком ОСОБА_52, який є власником господарства. Під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., їх житловий будинок не був пошкоджений. Тисменицькою міською радою по невідомій причині в списки постраждалих був включений також гр. ОСОБА_7, який раніше був зареєстрований по АДРЕСА_15, однак тривалий час знаходиться за кордоном. У вересні 2008р. вона отримала у поштовому відділенні 5000 грн. грошової допомоги на ліквідацію наслідків стихійного лиха.
Показами свідка ОСОБА_23, що він проживає в житловому будинку в АДРЕСА_16 разом зі своєю матір’ю ОСОБА_53, яка є власником господарства. Під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., був пошкоджений їх житловий будинок. В серпні 2008р. його мати отримала у поштовому відділенні і у відділенні Ощадбанку грошову допомогу на загальну суму 30000 грн. Крім того, грошову допомогу в сумі 1000 грн. на ліквідацію наслідків стихійного лиха отримав також він.
Показами свідка ОСОБА_54, що вона проживає в одному житловому будинку в АДРЕСА_17 разом зі своєю дочкою ОСОБА_18 Під час повені, що сталася 23-27 липня 2008р., був пошкоджений їх житловий будинок. В серпні 2008р. у поштовому відділенні вона, як постраждала від повені, отримала грошову допомогу на загальну суму 20000 грн. Крім того, грошову допомогу в сумі 10000 грн. для ліквідації наслідків стихійного лиха отримала її дочка ОСОБА_18
Вина ОСОБА_2 у вчиненні злочину передбаченого ст. 367 ч.1 КК України підтверджується письмовими доказами по справі.
Актами обстеження будинків від 18-20 серпня 2008р., проведеного працівниками КРУ в області, відповідно пошкоджень будинків гр. ОСОБА_22, ОСОБА_7, ОСОБА_3, ОСОБА_12, ОСОБА_10, ОСОБА_8, ОСОБА_6, ОСОБА_9, ОСОБА_5, ОСОБА_4 не виявлено ( т. 6 а. с. 152-153, 158-165).
Згідно акту огляду житлових приміщень, проведеного комісією з участю спеціаліста–будівельника, житлові будинки ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_22, ОСОБА_12 внаслідок повені не були пошкоджені( т. 1 а. с. 6-9).
Протоколами огляду місця події від 14-15 серпня 2008р., відповідно до яких житлові будинки ОСОБА_12, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_8 не були пошкоджені під час повені ( т. 1 а. с. 40, 50, 58, 60).
З актів обстеження господарств громадян без дати, проведених комісією Тисменицької міської ради, відповідно до яких житлові будинки ОСОБА_12, ОСОБА_4, ОСОБА_10, ОСОБА_9, ОСОБА_22, ОСОБА_6, ОСОБА_52, ОСОБА_8 під час повені не були пошкоджені( т. 1 а. с. 115 -122, т. 7 а. с. 140 ).
Відповідно до акту обстеження господарств громадян від 12.08.2008р., проведеного комісією Тисменицької міської ради, житловий будинок ОСОБА_4 під час повені не був пошкоджений( т. 7 а. с. 140 ).
За списком Тисменицької міської ради про постраждалих від повені осіб, підписаний міським головою ОСОБА_2, мешканці м. Тисмениця: ОСОБА_7, ОСОБА_4, ОСОБА_3, ОСОБА_8, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_10, ОСОБА_22, ОСОБА_9, ОСОБА_12, ОСОБА_15 включені для отримання допомоги в розмірі 2500 грн., а ОСОБА_53, ОСОБА_19, ОСОБА_55, ОСОБА_14, ОСОБА_56, ОСОБА_57, ОСОБА_17, ОСОБА_18 – в розмірі 1000 грн. ( т. 3 а. с. 163-193, т. 7 а.с. 134-142).
Списком Тисменицької міської ради без дати про постраждалих від повені осіб, в який безпідставно включені мешканці м. Тисмениця: ОСОБА_23 і ОСОБА_21 для виплати грошової допомоги на ліквідацію наслідків стихійного лиха в розмірі 1000 грн.( т. 2 а. с. 43-57 ).
Відповідно до списку Тисменицької міської ради датованого вхідним номером Тисменицької РДА від 02.08.2008р . про постраждалих від повені осіб, підписаного міським головою ОСОБА_2, в нього безпідставно включені мешканці м. Тисмениця: ОСОБА_4, ОСОБА_3, ОСОБА_5, ОСОБА_15 і ОСОБА_16 на виплату їм грошової допомоги в розмірі 2500 грн. та ОСОБА_55, ОСОБА_14 на виплату 1000 грн., як особи, житло яких нібито пошкоджено внаслідок повені ( т. 2 а. с. 58-66 ).
За списком Тисменицької міської ради датованого вхідним номером Тисменицької РДА від 03.08.2008р. про постраждалих від повені осіб, підписаним міським головою ОСОБА_2, безпідставно включені мешканці м. Тисмениця: ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_6, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_9, ОСОБА_12, ОСОБА_17, ОСОБА_18 на виплату їм 2500 грн., як особи, житло яких нібито пошкоджено внаслідок повені ( т. 2 а. с. 70-79 ).
В список Тисменицької міської ради датованого вхідним номером Тисменицької РДА від 06.08.2008р . про постраждалих від повені осіб, підписаний міським головою ОСОБА_2, безпідставно включена ОСОБА_19 для виплати їй 1000 грн. як особа, житло якої нібито пошкоджено внаслідок повені ( т. 2 а. с. 67-69 ).
На підставі списків Тисменицької РДА, які були сформовані за наданими списками Тисменицької міської ради, підписаними і затвердженими міським головою м. Тисмениця ОСОБА_2, управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації були складені відомості на виплату грошової допомоги особам, які постраждали від стихійного лиха, та перераховано грошові кошти, виділені з резервного фонду державного бюджету на підставі Розпорядження КМУ від 28.07.2008 р. №1008-р (1008-2008-р)
, для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійного лиха, на особові рахунки громадян у Тисменицьке відділення № 7327 ВАТ "Ощадний банк України" та відділення поштового зв’язку в м. Тисмениця. Так, на особовий рахунок ОСОБА_3 було перераховано 2500 грн.; на особовий рахунок ОСОБА_4 – 2500 грн.; ОСОБА_5 – 2500 грн.; ОСОБА_6 – 2500 грн.; ОСОБА_7 – 2500 грн.; ОСОБА_8 – 2500 грн.; ОСОБА_9 – 2500 грн.; ОСОБА_10 – 2500 грн.; ОСОБА_22 – 2500 грн. ОСОБА_12 – 2500 грн.; ОСОБА_15 – 2500 грн.; ОСОБА_16 – 2500 грн.; ОСОБА_19 – 1000 грн; ОСОБА_23 – 1000 грн.; ОСОБА_17 – 2500 грн.; ОСОБА_21 – 1000 грн.; ОСОБА_18 – 2500 грн., а всього внаслідок неналежного виконання міським головою ОСОБА_2 своїх службових обов’язків через несумлінне ставлення до них безпідставно перераховано коштів з резервного фонду державного бюджету на загальну суму 38000 грн.
Згідно листа Івано-Франківського ОБТІ № 2030 від 26.08.2008р. та інформаційних довідок в ОБТІ зареєстровано право власності на наступні домоволодіння в м. Тисмениця: гр. ОСОБА_12 - по АДРЕСА_9, гр. ОСОБА_8 - по АДРЕСА_8, гр. ОСОБА_6 - по АДРЕСА_2, гр. ОСОБА_52 - по АДРЕСА_15, гр. ОСОБА_58 - по АДРЕСА_11, гр. ОСОБА_51 - по АДРЕСА_14, гр. ОСОБА_10 - по АДРЕСА_3, гр. ОСОБА_5 - по АДРЕСА_7, гр. ОСОБА_59 - по АДРЕСА_4, гр. ОСОБА_3 - по АДРЕСА_6, гр. ОСОБА_22 - по АДРЕСА_10.( т. 1 а. с. 196-200, 205, 208 ).
Відповідно до листа Івано-Франківського ОБТІ № 2695 від 28.10.2008р. та інформаційних довідок в ОБТІ зареєстровано також право власності на наступні домоволодіння в м. Тисмениця: гр. ОСОБА_53 - по АДРЕСА_16, гр. ОСОБА_49 - по АДРЕСА_13, ОСОБА_16 - по АДРЕСА_14.( т. 5 а. с. 192-199 ).
Оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає доведеною вину підсудного ОСОБА_2 у тому, що він, перебуваючи на посаді міського голови м. Тисмениця Івано-Франківської області, будучи службовою особою, уповноваженою на здійснення функцій представника влади, наділений організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими обов’язками, являючись посадовою особою органу місцевого самоврядування 4 категорії 8 рангу, неналежно виконував свої службові обов’язки, через несумлінне ставлення до них, що заподіяло істотної шкоди охоронюваним законом державним інтересам, а тому його дії суд перекваліфіковує з ст.ст. 364 ч.2, 366 ч.2 КК України на ст. 367 ч.1 КК України.
Суд вважає, що органами досудового слідства невірно були кваліфіковані дії ОСОБА_2 ст.ст. 364 ч.2, 366 ч.2 КК України виходячи з наступного:
23-27 липня 2008р. на території Івано-Франківської області, в тому числі у м. Тисмениця, сталося стихійне лихо – повінь. Указом Президента України №682 від 28.07.2008 р. (682/2008)
було оголошено окремі території Івано-Франківської області в тому числі і Тисменицького району зонами надзвичайної екологічної ситуації, що вказує на катастрофічний паводок, що мав місце 23-27 липня 2008 р. 24.07.2008 р. міським головою м. Тисмениця ОСОБА_2 видано розпорядження №47 відповідно до якого було створено комісію по надзвичайних ситуаціях (т.3 а.с.162, т.7 а.с.134-142).
Міський голова м. Тисмениця ОСОБА_2 дав вказівку працівникам міської ради, житлово - комунального господарства, дитячого садочку "Сонечко" скласти списки потерпілих від повені осіб з метою виплати їм грошової допомоги і такі списки складались на підставі даних земельно-облікових книг, списків виборців та із відомостей оподаткування фізичних осіб. Про те, чи постраждали дані особи від повені, бралась інформація, яка малась на той час в міській раді та збиралась шляхом усних повідомлень громадян в більшості випадків з телефонних дзвінків, оскільки частина міста була затоплена і шляху до будинків не було. Дані обставини стверджуються показами свідків ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_29, ОСОБА_30, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33, ОСОБА_34, ОСОБА_35, ОСОБА_36, ОСОБА_37, ОСОБА_38, ОСОБА_39, ОСОБА_40, ОСОБА_41, ОСОБА_26
Факсограмою Кабінету Міністрів України було дано вказівку до 10 год. 28.07.2008 р. надати інформацію за розробленими формами щодо збитків, які сталися внаслідок стихійного лиха 23-27 липня 2008 р.
Розпорядженням Тисменицької РДА №547 від 28.07.2008 р. міським, селищним, сільським головам було доручено невідкладно забезпечити підготовку списків постраждалих осіб для виплати їм матеріальної грошової допомоги. (т.2 а.с.33-34). Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28.07.2008 р. №1008 (1008-2008-р)
– р. "Про виділення коштів для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 р." були встановлені виплати матеріально грошової допомоги з резервного фонду державного бюджету із вказівкою забезпечення їх виплат до 30 липня 2008 року, сім’ям загиблих у розмірі 100000 грн., власникам житлових будинків, які повністю зруйновані – 5000 грн. на сім’ю; сім’ям, які відселені з житлових будинків, що підлягають капітальному ремонту, - по 2500 грн. на сім’ю; сім’ям, житлові будинки яких пошкоджені, - по 1000 грн. на сім’ю.
Вказане розпорядження не містило даних, щодо необхідності проведення актів обстеження житлових будинків чи складання дефектних актів так само як і не містило даних про віднесення громадян до 1, 2 чи 3 категорій постраждалих сімей чи автоматичне віднесення в подальшому громадян включених в ці списки до 1, 2 чи 3 категорій. Вимоги про необхідність подання громадянами будь – яких заяв для включення їх в ці списки передбачено не було.
Як видно з матеріалів справи список Тисменицької міської ради без дати про постраждалих від повені осіб, в який безпідставно включені мешканці м. Тисмениця: ОСОБА_23 і ОСОБА_21 для виплати грошової допомоги на ліквідацію наслідків стихійного лиха в розмірі 1000 грн.( т. 2 а. с. 43-57 ); список Тисменицької міської ради датований вхідним номером Тисменицької РДА 02.08.2008р . про постраждалих від повені осіб, в який безпідставно включені мешканці м. Тисмениця: ОСОБА_4, ОСОБА_3, ОСОБА_5, ОСОБА_15 і ОСОБА_16 на виплату їм грошової допомоги в розмірі 2500 грн. та ОСОБА_55, ОСОБА_14 на виплату 1000 грн., як особам, житло яких нібито пошкоджено внаслідок повені ( т. 2 а. с. 58-66 ); список Тисменицької міської ради датований вхідним номером Тисменицької РДА від 3.08.2008р. про постраждалих від повені осіб, в який безпідставно включені мешканці м. Тисмениця: ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_6, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_9, ОСОБА_12, ОСОБА_17, ОСОБА_18 на виплату їм 2500 грн., як особам, житло яких нібито пошкоджено внаслідок повені ( т. 2 а. с. 70-79 ); список Тисменицької міської ради датований вхідним номером Тисменицької РДА від 6.08.2008р . про постраждалих від повені осіб, в який безпідставно включена ОСОБА_19 для виплати їй 1000 грн. як особа, житло якої нібито пошкоджено внаслідок повені ( т. 2 а. с. 67-69 ) складені за формою та на підставі Розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.07.2008 р. №1008 (1008-2008-р)
– р. Тобто для виплати вказаним громадянам одноразової допомоги у вищезазначених розмірах і не більше.
Вказані списки були передані з Тисменицької міської ради в Тисменицьку РДА значно раніше, ніж зареєстровані про що прямо вказують два супровідних листи управління праці та соціального захисту населення Тисменецької РДА за №255 від 01.08.2008 р. (т.3 а.с.43, 53) до відомостей на виплату грошової допомоги 769 громадянам м. Тисмениці в розмірах 1000 та 2500 грн., в тому числі гр. гр. ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_15- в розмірі 2500 грн., ОСОБА_21Є в розмірі 1000 грн. (т.3 а.с. 43-63), а також довідка управління праці та соціального захисту населення Тисменицької РДА від 20.01.2009 р. №47/03-5 з якої видно, що 01.08.2008 р. уже проводилась виплата 766 громадянам, які постраждали внаслідок повені в розмірах передбачених Розпорядження КМУ від 28.07.2008 р. №1008 (1008-2008-р)
– р.
Порядком обстеження майна, пошкодженого унаслідок стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 р., затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.07.2008 р. №688 (688-2008-п)
було прямо передбачено, що обстеження житлових будинків проводиться тільки на підставі заяви громадян будинки яких зазнали пошкодження унаслідок стихійного лиха у липні 2008 р. Орган місцевого самоврядування після реєстрації заяви утворює для обстеження житлового будинку відповідну комісію. За результатами обстеження об’єкта комісія складає акт, в якому визначаються технічний стан об’єкта та основні види пошкодження. На основі акта обстеження комісія складає дефектний акт, в якому зазначаються обсяг і види ремонтно – відбудовних робіт. Акт обстеження та дефектний акт затверджуються рішенням органу місцевого самоврядування, копія якого в одноденний строк надсилається заявникові та райдержадміністрації.
Списки громадян на отримання допомоги затверджуються виконавчими органами міських рад з віднесенням конкретних постраждалих громадян відповідно до "Порядку використання у 2008 р. субвенцій з державного бюджету обласним бюджетам Вінницької, Івано – Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, міському бюджету м. Чернівців для ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 р. до 1, 2 чи 3 категорій, що було підставою для виплати їм субвенцій з державного бюджету.
З показів свідків та матеріалів кримінальної справи, досліджених під час судового слідства встановлено, що гр. гр. ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_22, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_19, ОСОБА_23, ОСОБА_17, ОСОБА_21, ОСОБА_18 в Тисменицьку міську раду із заявами про пошкодження їх житла не звертались, такі заяви в міській раді не реєструвались, відповідна комісія по обстеженню їх житла не створювалась, акти обстеження житла та дефектні акти не складалися і не затверджувалися рішенням органу місцевого самоврядування, чи міським головою. Органом місцевого самоврядування чи безпосередньо міським головою ОСОБА_2. вищенаведеним громадянам категорії не присвоювались. Списки з Тисменицької міської ради на виплату їм субвенцій з державного бюджету передбачених Порядком використання у 2008 р. субвенцій з державного бюджету обласним бюджетам Вінницької, Івано – Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, міському бюджету м. Чернівців для ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 р., до Тисменицької районної державної адміністрації не подавались (т.1 а.с.125-126), ( т.5 а.с.231-233, 236,238,239,242, т.7 а.с.171-174), (т.8 а.с.85-159).
Таким чином судом не встановлено вини ОСОБА_2 у віднесенні гр.гр. ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_22, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_19, ОСОБА_23, ОСОБА_17, ОСОБА_21, ОСОБА_18 відповідно до другої і третьої категорії осіб, що постраждали внаслідок стихії та перерахуванні на особові рахунки і виплаті за рахунок субвенцій з державного бюджету ОСОБА_3- 27500 грн., ОСОБА_4 – 27500 грн., ОСОБА_5 – 27500 грн., ОСОБА_6 – 27500 грн, ОСОБА_7 – 17500 грн., ОСОБА_8 – 27500 грн., ОСОБА_9 – 27500 грн., ОСОБА_10 – 27500 грн., ОСОБА_22 – 27500 грн., ОСОБА_12 – 27500 грн., ОСОБА_15 – 27500 грн., ОСОБА_16 – 27500 грн., ОСОБА_19 – 4000 грн., ОСОБА_23 – 4000 грн., ОСОБА_17 – 17500 грн., ОСОБА_21 – 4000 грн., ОСОБА_18 – 17500 грн.
Суд вважає надуманими покази свідків першого заступника голови Тисменицької РДА ОСОБА_68., заступника голови Тисменицької РДА ОСОБА_48., начальника організаційного відділу апарату Тисменицької РДА Заника В.В., в тій частині, що включення постраждалих громадян у списки на виплату їм допомоги в розмірі 1000 грн. та 2500 грн. повинно було здійснюватись на підставі актів обстеження майна пошкодженого внаслідок стихії, а також дефектних актів, про що було наголошено на нараді Тисменицької РДА 30.07.2008 р., оскільки такі покази є помилковими, крім того як видно з інформаційного листа Тисменицької РДА тільки 04.08.2008 р. на нараді РДА селищним, сільським головам було видано згідно реєстру зразки бланків актів для обстеження житлових будинків (т.5 а.с.77-78, 81-89).
З показів свідків ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_16, ОСОБА_19, ОСОБА_23, ОСОБА_21, ОСОБА_43, ОСОБА_44, ОСОБА_45, ОСОБА_48, ОСОБА_49, ОСОБА_50, ОСОБА_51, ОСОБА_54 видно, що гр.гр. ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_22, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_19, ОСОБА_23, ОСОБА_17, ОСОБА_21, ОСОБА_18 в дружніх, близьких чи родинних відносинах з підсудним не перебували, даний факт і не заперечується матеріалами справи. Будь – якого корисливого мотиву судом не встановлено. Покази заступника міського голови м. Тисмениця ОСОБА_24. та секретаря Тисменицької міської ради ОСОБА_25. в тій частині, що підсудний при формуванні списків давав вказівки особам, які їх складали, про включення громадян в списки на виплату їм допомоги в розмірі 1000 грн. чи 2500 грн. виходячи з особистих відносин з цими особами, суд вважає повністю надуманими. Так само як і покази ОСОБА_25., що саме ці особи були внесені в списки за вказівкою ОСОБА_2., а потім декому із них за вказівкою підсудного був змінений розмір допомоги з 1000 грн. на 2500 грн., оскільки як видно із відомостей на виплату грошової допомоги 1101 особам, які постраждали від стихійного лиха, вилучених під час обшуку в Тисменицькій міській раді (т.7 а.с.42-66) в них маються десятки виправлень зроблених невідомо ким.
Доказів, які б вказували, що ОСОБА_2. працюючи міським головою м. Тисмениця в період з 28 липня – 06 серпня 2008 року вчинив умисні дії, які виразились у зловживанні владою та службовим становищем в особистих інтересах та інтересах третіх осіб, всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам та в службовому підробленні, тобто внесенні службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, складанні і видачі завідомо неправдивих документів, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам, судом не здобуто.
Призначаючи покарання підсудному, суд враховує, що злочин передбачений ст. 367 ч.1 КК України відноситься до злочинів невеликої тяжкості, підсудний вперше притягується до кримінальної відповідальності, за характеристикою виданою 23.01.2009 р. за підписом секретаря Тисменицької міської ради П. Сендецького, який з цього часу здійснює повноваження міського голови та заступника міського голови ОСОБА_24, підсудний за час роботи зарекомендував себе посереднім керівником. Разом з тим, як видно із змісту самої характеристики, Указом Президента України №196 від 23.03.2001 р. (196/2001)
йому присвоєно почесне звання "Заслужений працівник культури України", скарг від жителів міста Тисмениця на ОСОБА_2 в міську раду не поступало. З часу вчинення злочину, під час досудового та судового слідства будь – яких проступків з його боку чи аморальних дій за ним не спостерігалося, що вказує на його бездоганну поведінку та відношення до праці. Міра запобіжного заходу відносно нього не обиралася. З 04.10.2009 р. ОСОБА_2 є особою пенсійного віку, хворіє.
Як пом’якшуючі покарання обставини, суд враховує, щире каяття підсудного, добровільне відшкодування шкоди в розмірі 24500 грн. Обтяжуючих покарання обставин судом не встановлено. Виходячи з принципу, що покарання повинно бути призначене необхідне і достатнє для виправлення підсудного, суд вважає, що йому слід призначити покарання у межах санкції статті Кримінального кодексу України (2341-14)
, що передбачає відповідальність за вчинений злочин у виді штрафу з позбавленням права займати посади, пов’язані з виконанням постійно чи тимчасово адміністративно - господарських та організаційно-розпорядчих функцій в органах влади і місцевого самоврядування, пов’язані з виконанням функцій представника влади, а також позбавлення права обіймати на підприємствах установах та організаціях усіх форм власності посади пов`язані з виконанням постійно чи тимчасово адміністративно - господарських та організаційно-розпорядчих функцій та на підставі ч.4 ст. 74 КК України звільнити його від призначеного основного і додаткового покарання, оскільки судом встановлено, що підстав вважати ОСОБА_2 суспільно небезпечним не має.
Постанову старшого слідчого СВ прокуратури Івано – Франківської області Поп’юка В.Д. санкціоновану прокурором Івано – Франківської області М. Гошовським від 15 січня 2009 року про відсторонення ОСОБА_2 від займаної ним посади міського голови м. Тисмениця та голови виконавчого комітету Тисменицької міської ради слід скасувати.
Цивільний позов прокурора пред’явлений в інтересах держави в особі – управління праці та соціального захисту населення Тисменицької районної державної адміністрації до ОСОБА_2 про стягнення заподіяної шкоди слід задовольнити частково та стягнути з нього шляхом списання, внесених ним на рахунок ТУ ДСА в Івано-Франківській області 24500 на рахунок резервного фонду державного бюджету України.
Питання речових доказів, суд вирішує відповідно до ст. 81 КПК України.
На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 323, 324 КПК України, суд, -
З А С У Д И В :
ОСОБА_2 визнати винним за ст. 367 ч.1 КК України та призначити покарання 2500 (дві тисячі п’ятсот) грн. штрафу, з позбавленням права займати посади, пов’язані з виконанням постійно чи тимчасово адміністративно - господарських та організаційно-розпорядчих функцій в органах влади і місцевого самоврядування, пов’язані з виконанням функцій представника влади, а також позбавлення права обіймати на підприємствах установах та організаціях усіх форм власності посади пов`язані з виконанням постійно чи тимчасово адміністративно - господарських та організаційно-розпорядчих функцій строком на 1 (рік) 6 місяців.
На підставі ст. 74 ч.4 КК України звільнити засудженого ОСОБА_2 від призначеного йому основного і додаткового покарання.
Скасувати постанову старшого слідчого СВ прокуратури Івано – Франківської області Поп’юка В.Д. санкціоновану прокурором Івано – Франківської області М. Гошовським від 15 січня 2009 року про відсторонення ОСОБА_2 від займаної ним посади міського голови м. Тисмениця та голови виконавчого комітету Тисменицької міської ради.
Речові докази по справі: Журнал вхідної кореспонденції Тисменицької районної державної адміністрації, який знаходиться при кримінальній справі, після набрання вироком законної сили, повернути Тисменицькій районній державній адміністрації.
Цивільний позов прокурора пред’явлений в інтересах держави в особі – управління праці та соціального захисту населення Тисменицької районної державної адміністрації до ОСОБА_2 про стягнення заподіяної шкоди – задовольнити частково.
Стягнути з ОСОБА_2 шляхом списання, після набрання вироком суду законної сили, внесених ОСОБА_2 на рахунок ТУ ДСА в Івано-Франківській області 24500 ( двадцять чотири тисячі п’ятсот) грн. з рахунку ТУ ДСА в Івано-Франківській області код 26289647 ГУДК в Івано-Франківській області МФО 836014, р/р.37316005000355 на рахунок резервного фонду державного бюджету України.
На вирок може бути подана апеляція до Апеляційного суду Івано-Франківської області протягом п’ятнадцяти діб з моменту проголошення через Тлумацький районний суд.
З оригіналом вірно
Суддя Тлумацького
районного суду Я.М. Гавриш