Дата підписання:
|
08.07.2019
|
Дата набрання чинності для України:
|
08.07.2019
|
За Партнера:
|
За Комісію:
|
(підпис)
|
(підпис)
|
Степан КУБІВ
|
Йоганнес ГАН
|
Перший віце-прем’єр-міністр України -
Міністр економічного розвитку та торгівлі
|
Член Європейської Комісії
з питань розширення
та Європейської політики сусідства
|
08.07.2019
|
08.07.2019
|
|
(підпис)
|
|
Петер ВАГНЕР
|
|
Директор -
Керівник Групи підтримки України
|
|
Генеральний директорат
у справах сусідства та переговорів
з питань розширення ЄС
|
08.07.2019
|
Додаток I
до Угоди про фінансування
ENI/2017/040-554
"Підтримка ЄС для сходу України"
1. Назва / основний акт / номер у системі CRIS
|
Підтримка ЄС для сходу України
Номер у системі CRIS: ENI/2017/040-554
фінансується в рамках Європейського інструменту сусідства
|
|||
2. Регіон - бенефіціар заходу/ місце реалізації
|
Сусідство Схід, Україна
Місце реалізації заходу: Донецька та Луганська області (підконтрольні уряду території) та Запорізька область.
|
|||
3. Програмний документ
|
Не застосовується (це - спеціальний захід)
|
|||
4. Пріоритетний сектор/ Тематичний напрямок
|
Не застосовується
|
|||
5. Відповідні суми
|
Загальна кошторисна вартість: 60,5 млн євро
Загальна сума внеску з бюджету ЄС: 60 млн євро
Цей захід співфінансується потенційними грантоотримувачами на орієнтовну суму 500000 євро
|
|||
6. Методи надання допомоги та механізми реалізації
|
Проектний метод
• Пряме управління: гранти (конкурс заявок) та закупівля послуг
• Непряме управління з Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН)
• Непряме управління з банком Kreditanstalt fur Wiederaufbau (KfW)
|
|||
7. Код(и) DAC
|
43010 - Багатосекторна допомога
15100 - Уряд та громадянське суспільство
32130 - Розвиток МСП
12200 - Базова охорона здоров’я
11420 - Вища освіта.
|
|||
8. Показники (відповідно до форми DAC у системі CRIS)
|
Загальні стратегічні напрямки
|
Не є метою
|
Важлива мета
|
Основна мета
|
Розвиток з активною участю громадськості / належне урядування
|
x
|
|||
Допомога у сфері охорони навколишнього середовища
|
x
|
|||
Ґендерна рівність (у тому числі участь жінок у розвитку)
|
x
|
|||
Розвиток торгівлі
|
x
|
|||
Охорона репродуктивного здоров’я, здоров’я матері, новонароджених та дітей
|
|
x
|
||
Показники відповідно до конвенцій Ріо-де-Жанейро
|
Не є метою
|
Важлива мета
|
Основна мета
|
|
Біологічне різноманіття
|
x
|
|||
Боротьба з опустелюванням
|
x
|
|||
Пом’якшення наслідків зміни клімату
|
x
|
|||
Адаптація до зміни клімату
|
x
|
|||
9. Глобальні суспільні блага та виклики (GPGC), тематичні програми
|
Людський розвиток
Продовольча та харчова безпека і сталий розвиток сільського та рибного господарства
Міграція та притулок
|
Стислий виклад
У Донецькій та Луганській областях України, які дуже залежать від вугледобувної та інших галузей важкої промисловості, останніми десятиліттями спостерігається стійке погіршення їхнього економічного становища Корупція, відсутність інвестицій в інфраструктуру, деградація навколишнього середовища та слабке врядування - це довготривалі проблеми, які також сприяли створенню умов для маніпуляцій місцевим населенням у 2014 році, коли виник конфлікт. Через активні військові дії, які відбувалися улітку 2014 року та на початку 2015 року, велика кількість людей виїхала з Донецької та Луганської областей в інші регіони України, а ще більша кількість людей перемістилися в межах регіону або перетнули лінію зіткнення з боку непідконтрольних уряду територій (НУТ). Пошкоджена інфраструктура та велика кількість вибухонебезпечних пережитків війни зробили життя багатьох людей небезпечним та непевним з туманними перспективами відновлення. На сьогоднішній день понад 10000 людей загинули, майже 24000 отримали поранення та майже 3,1 млн осіб були переміщені (з них приблизно 1,7 млн всередині країни).
Загострення ситуації в регіоні Азовському моря, в тому числі захоплення українських моряків та військово-морських суден у Керченській протоці 25 листопада 2018 року, суттєво позначилося на регіональній безпеці. Постійні обмеження щодо свободи проходу через Керченську протоку ще більше погіршили економічну ситуацію уздовж берегової лінії Азовського моря в Донецькій та Запорізькій областях. Нові можливості для працевлаштування, реструктуризація економіки, а також питання розвитку громад та їхньої безпеки є серед тих пріоритетних завдань, які необхідно вирішувати в Приазов’ї.
Загальний економічний, соціальний та психологічний вплив на громади в Донецькій, Луганській областях, а також в Приазов’ї виявився значним. З середини 2015 року запроваджується широкий спектр заходів із якнайшвидшого відновлення.
Зараз настав час внести якісні зміни у допомогу, яка буде спрямована на забезпечення середньо- та довгострокової підтримки, необхідної Донбасу та Приазов’ю, щоб розпочати реальний процес економічного та соціального відновлення та відродження.
Послідовна програма відновлення з належним висвітленням та фінансуванням може допомогти зменшити загрозу нестабільності, що походить з регіону, і, можливо, одного дня зробить свій внесок у реінтеграцію територій, контрольованих сепаратистами, в Україну через силу позитивного прикладу.
Програма сприятиме підтриманню миру та примирення в Східній Україні через соціальне та економічне відродження, де особлива увага приділятиметься підконтрольним уряду територіям (ПУТ) Донецької та Луганської областей, а також Запорізькій області. Вона складається з декількох взаємопов’язаних компонентів, розподілених за такими чотирма конкретними цілями: 1) Децентралізація та врядування (підтримка навчання та розвитку спроможностей, а також інвестиції в центри надання адміністративних послуг та центри соціальних служб); 2) Економічне відновлення та розвиток ММСП (покращення доступу до фінансування, послуг та ринків за допомогою професійно-технічного навчання); 3) Безпека громад та соціальна згуртованість (зміцнення існуючих груп громадян зі спільними інтересами, які відіграють провідну роль у стимулюванні міцних громадських зв’язків та підтримці комунікації між людьми); 4) Секторальні реформи та структурні зміни (реалізація національної реформи охорони здоров’я в регіоні, національна та місцева спроможність у координації та розробці планів реагування на зруйновану інфраструктуру, відновлення надійних інформаційних потоків). Замість того, щоб намагатися реконструювати те, що було втрачено, після реалізації цього заходу Донецька та Луганська області, а також визначені території уздовж узбережжя Азовського моря отримають вигоду від модернізації всіх аспектів життя, від інфраструктури та економіки до відносин між державою та громадянином та відносин всередині громади.
Окрім вирішення проблем, характерних для Донецької, Луганської та частини Запорізької областей, цей захід також допоможе збільшити публічність допомоги ЄС, яку в регіонах України іноді сприймають як надто зосереджену на Києві.
|
Предмет в загальних рисах, якщо можливо
|
Тип (роботи, товари, послуги)
|
Орієнтовна кількість договорів
|
Орієнтовний триместр запуску процедури
|
Оцінка
|
Послуги
|
2
|
4-й триместр 2020 р.
1-й триместр 2022 р.
|
Аудит
|
Послуги
|
1
|
1-й триместр 2022 р.
|
|
Внесок ЄС (сума в євро)
|
Орієнтовна сума внеску третьої сторони, в євро
|
2.1.1. -
|
|
|
Компонент 1 Децентралізація та врядування
|
7000000
|
|
Компонент 2 - Результат 2.1 Мережа постачальників послуг
|
4000000
|
|
Компонент 2 - Результат 2.2 Доступ до фінансування (технічна допомога та гранти)
|
7000000
|
|
Компонент 2 - Результат 2.3 Професійно-технічне навчання
|
5000000
|
|
Компонент 3 - Безпека громад та соціальна єдність
|
10000000
|
|
Компонент 4 - Результат 4.1 Охорона здоров’я
|
2000000
|
|
Компонент 4 - Результат 4.2 Переміщені університети та 4.3 Розвиток спроможностей, моніторинг, координація
|
5000000
|
|
2.1.1.1. - Непряме управління з ПРООН
|
40000000
|
0
|
2.1.2. - Компонент 2 - Результат 2.2 Доступ до фінансування (технічна допомога та програма гарантій за кредитами)
|
9500000
|
|
2.1.2.1. - Непряме управління з KfW
|
9500000
|
0
|
2.1.3. - Компонент 4 - Результат 4.2 Переміщені університети
|
10000000
|
|
2.1.3.1. - Конкурс заявок на підтримку переміщених університетів та коледжів з контрольованих сепаратистами територій, які все ще знаходяться в Донецькій та Луганській областях (пряме управління)
|
10000000
|
500000
|
Загальний обсяг за розділом 2.1
|
59500000
|
500000
|
Оцінка, аудит
|
500000
|
Н/Д
|
Комунікація і публічність (включено в пункт 2.1.4)
|
Н/Д
|
Н/Д
|
Непередбачені витрати
|
0
|
Н/Д
|
Всього
|
60000000
|
500000
|
ДОДАТОК 1 -
Стратегія РСГСТ
|
Стратегія розвитку сільського господарства та сільських територій
|
ОТГ
|
Об’єднані територіальні громади (громади)
|
МГРМ
|
Мобілізація громад для розширення можливостей
|
ГО
|
Громадська організація
|
ECH
|
Генеральний Директорат Європейської Комісії з питань цивільного захисту та гуманітарної допомоги
|
ЄС
|
Європейський Союз
|
Представництво ЄС
|
Представництво Європейського Союзу
|
ФАО
|
Продовольча та сільськогосподарська організація
|
ҐОН
|
Ґендерно-обумовлене насильство
|
ВВП
|
Валовий внутрішній продукт
|
GIZ
|
Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit
|
ВРП
|
Валовий регіональний продукт
|
ПУТ
|
Підконтрольна уряду територія
|
НУФ
|
Німецько-Український фонд
|
ВПО
|
Внутрішньо переміщені особи
|
МФІ
|
Міжнародна фінансова інституція
|
KFW
|
Kreditanstalt fur Wiederaufbau
|
ЛГБТ
|
Лесбійки, геї, бісексуали, трансґендери / транссексуали та інтерсексуали.
|
Мінагрополітики
|
Міністерство аграрної політики та продовольства
|
МОН
|
Міністерство освіти і науки
|
НУТ
|
Непідконтрольні уряду території
|
НУО
|
Неурядова організація
|
ОБСЄ
|
Організація з безпеки та співробітництва в Європі
|
ЛЖВ
|
Люди, що живуть з ВІЛ
|
АРР
|
Агентство регіонального розвитку
|
ПРООН
|
Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй
|
ПТО
|
Професійно-технічна освіта
|
ДОДАТОК 2 -
|
Логіка реалізації
|
Показники
|
База включаючи базовий рік)
|
Цілі (включаючи базовий рік)
|
Джерела та засоби перевірки
|
Припущення
|
Загальна ціль: Вплив
|
Сприяння миру та примиренню в Східній Україні через соціальне та економічне відродження, де особлива увага приділятиметься підконтрольним уряду територіям (ПУТ) Донецької та Луганської областей, а також Приазов’ю, що охоплює частини Запорізької області.
|
• Реальний ріс валового регіонального продукту (ВРП), регіональної економіки.
• Рівень безробіття.
• Частка населення, що перебуває за національною межею бідності (за статтю/віком/інвалідністю/ групою населення, включаючи вразливі групи, такі як ВПО, ЛГБТІ та меншини).
|
• 2,1 % у 2016 році, за оцінками 2,0 % у 2017 році
• Національна та регіональна статистика.
• Статистика зайнятості.
|
• % реального зростання з кожним роком до 2025 року.
• % зниження рівня безробіття з кожним роком.
• Зменшення вразливої частки населення на 20 % з 2017 по 2025 р.
|
Національна статистика для східних регіонів/ Донецької, Луганської та Запорізької областей.
Звіти від МВФ, СБ
|
|
Конкретна ціль (цілі): Результат(и)
|
1. Розвинуті спроможності на місцевому рівні для ґендерно-чутливих реформ децентралізації та адміністративної реформи з метою покращення врядування, місцевого розвитку та надання послуг.
|
1.1. Частка населення, яка виражає задоволення якістю та результатами реформи децентралізації (за статтю/ віком/інвалідністю / групою населення).
|
1.1. 0 % людей [2017 р.]
|
1.1. 50 % людей (принаймні 50 % жінок)
|
Звіти, плани та програми органів державної влади і обласних державних адміністрацій
Статистичні дані
Соціологічні дослідження
Звіти за проектом
Звіти ЗМІ
Дослідження сприйняття
|
• Регіон залишається політично стабільним, поточна (травень 2017 р.) "лінія зіткнення" залишається незмінною, а угода про припинення вогню в цілому виконується.
• Уряд України продовжує втілювати реформи для вдосконалення урядування та створення сприятливого середовища для бізнесу.
• Макроекономічна стабільність.
• Ціни, включаючи ціни на сільськогосподарську продукцію скориговані з урахуванням незвичних сезонних коливань цін
• До 2019 року забезпечено функціонування інституційної та нормативно-правової бази для сільськогосподарської продукції згідно з вимогами до географічних зазначень.
• Уряд України демонструє готовність до об’єднання
• Гендерна рівність, національні/ регіональні/місцеві пріоритетів у рамках впровадження реформи.
|
1.2. Частка населення, яка вважає, що процес прийняття рішень є інклюзивним та адаптивним (за статтю/віком/ інвалідністю та групою населення).
|
1.2. Потребує уточнення
|
1.2. Потребує уточнення
|
||||
2. Стимулювання зайнятості та економічного зростання шляхом надання допомоги для розвитку мікро-, малих та середніх підприємств (ММСП) за допомогою послуг з розвитку бізнесу та професійного навчання на основі попиту.
|
2.1. Частка населення, що працює в ММСП (за статтю/віком/інвалідністю/
групою населення)
• у Донецькій області
• у Луганській області
• у Запорізькій області
|
2.1.
• 7,2 % людей у Донецькій області [2017 р.]
• 7,3 % людей у Луганській області [2017 р.]
• 11,9 людей у Запорізькій області [2017 р.]
|
2.1.
• 13 % людей у Донецькій області (за статтю та віком)
• 13 % людей у Луганській області (за статтю та віком)
• 17 % людей у Запорізькій області (за статтю та віком)
|
|||
2.2. Внесок ММСП в місцеву економіку (додана вартість)
|
2.2. Потребує підтвердження [2017 р.]
|
2.2. Потребує підтвердження
|
||||
2.3. Частка сільського господарства у ВРП
|
2.3. Потребує підтвердження [2017 р.]
|
2.3. Потребує підтвердження
|
||||
3. Зміцнення соціальної єдності та примирення через заохочення громадських ініціатив.
|
3.1. Кількість громадських організацій (ГО), об’єднаних в мережу груп громадян, які демонструють задовільну соціальну єдність та сталий соціально-економічний розвиток.
|
3.1. 0 ГО [2017 р.]
|
3.1. 120 ГО [2022 р.]
|
|||
3.2. Частка населення (за статтю/віком/ інвалідністю/ групою населення), яке відчуває себе в безпеці, прогулюючись по району, в якому вони проживають.
|
3.2. Потребує підтвердження [2018 р.]
|
3.2. Потребує підтвердження [2022 р.]
|
||||
4. Підтримка секторальних реформ та структурних змін у сфері охорони здоров’я, освіти та критичної інфраструктури для пом’якшення безпосередніх наслідків конфлікту.
|
4.1. Рівень впровадження реформ в галузі охорони здоров’я, що забезпечив надання населенню, яке постраждало від конфлікту, медичних послуг вищої якості (шкала від 0 до 4): 1 - Низький, 2 - Дуже частково, 3 - Частково, 4 - Повністю)
• у Донецькій області
• у Луганській області
|
4.1.
• 0 у Донецькій області [2017 р.]
• 0 у Луганській області [2017 р.]
|
4.1.
• 4 у Донецькій області [2022 р.]
• 4 у Луганській області [2022 р.]
|
|||
КОМПОНЕНТ 1 - ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ТА ВРЯДУВАННЯ
|
||||||
Результат 1.1
|
Загальнонаціональний процес реформи децентралізації повністю впроваджується у новостворених об’єднаних територіальних громадах (ОТГ) на підконтрольних уряду територіях Донецької та Луганської областей
|
1.1.1. Кількість ОТГ, що завершили процес об’єднання:
• у Донецькій області
• у Луганській області
|
1.1.1.
• 7 ОТГ у Донецькій області [2017 р.]
• 4 ОТГ у Луганській області [2017 р.]
|
1.1.1.
• 39 ОТГ у Донецькій області [2022 р.]
• 24 ОТГ у Луганській області [2022 р.]
|
• Координований моніторинг реформ децентралізації за допомогою Матриці результатів ради донорів (Мінрегіон)
• Моніторинг проекту та звіти про здійснені заходи
• Звіти органів місцевого самоврядування та громад;
• Звіти ЗМІ
|
• Співпраця центральних органів влади, обласних державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування на підтримку процесу добровільного об’єднання громад, окресленого у Перспективному плані та відповідних політиках і посібниках Мінрегіону.
|
1.1.2. Відсоток охоплення території дієздатними ОТГ з повним обсягом "нових" компетенцій, що свідчить про завершення формування базового рівня органів місцевого самоврядування.
|
2.1.1. 0 % [2017 р.]
|
2.1.1. 100 % [2022 р.]
|
||||
Результат 1.2
|
Покращений доступ до якісних адміністративних та соціальних послуг для всіх представників постійного населення та переміщених осіб, у тому числі в зоні, що прилягає до лінії зіткнення.
|
1.2.1. Частка ОТГ, в яких створені та повністю функціонують центри надання адміністративних послуг;
|
1.2.1. 0 % [2017 р.]
|
1.2.1. 100 % [2021 р.]
|
• Звіти про моніторинг проекту.
• Річні звіти про здійснені заходи
• Звіти органів місцевого самоврядування та громад, включаючи статистичні та бюджетні дані.
• ОЦІНКА В БАЛАХ.
• Звіти ЗМІ.
|
|
1.2.2. Частка громадян (за віком/статтю/інвалідністю/ групою населення), задоволених якістю державних послуг
|
1.2.2. 0 % [2017 р.]
|
1.2.2. 80 % (за віком/статтю) [2021 р.]
|
||||
1.2.3. Частка населення
(за віком/статтю) в районах, що постраждали від конфлікту, і які розташовані поруч з лінією зіткнення, яка має адекватний доступ до державних послуг.
|
1.2.3. 0 % [2017 р.]
|
1.2.3. 50 % (за віком/статтю) [2021 р.]
|
||||
Результат 1.3
|
Підвищено спроможність державних органів влади щодо стратегічного планування за участю громадськості та прозорої реалізації проектів на регіональному та місцевому рівнях з метою збільшення державних та приватних інвестицій та сприяння інклюзивному економічному зростанню.
|
1.3.1. Частка цільових показників Плану дій, які щорічно виконуються агентствами регіонального розвитку (АРР)
• у Донецькій області
• у Луганській області
|
1.3.1. Обидва АРР створені, але не функціонують
• 0 % у Донецькій області [2017 р.]
• 0 % у Луганській області [2017 р.]
|
1.3.1.
• 80 % цільових показників у Донецькій області [2020 p.]
• 80 % цільових показників у Луганській області [2020 p.]
|
• Звіти про моніторинг проекту.
• Річні звіти про здійснені заходи.
• Звіти органів місцевого самоврядування та громад, включаючи статистичні та бюджетні дані;
• Звіти АРР.
|
• Закони щодо АРР прийняті і РДА повністю укомплектовані персоналом.
• Антикорупційні заходи ретельно застосовуються
• Укомплектованість кадрами органів місцевого самоврядування залишається стабільною.
|
2.3.1. Частка членів робочих груп, які є представниками місцевих груп населення, включаючи вразливі групи (за статтю/віком);
|
1.3.2. 0 % [2017 р.]
|
1.3.2. 50 % [2021 р.]
|
||||
|
|
1.3.3. Частка фінансування, що виділяється державою на реалізацію ухвалених стратегій та планів дій;
|
1.3.3. 0 % [2017 р.]
|
1.3.3. 80 % [2021 р.]
|
• Звіти ЗМІ.
|
|
1.3.4. Кількість ОТГ, які застосовують ґендерно-чутливі стратегії/практики.
|
1.3.4. 1. Статут та Програма соціально-економічного розвитку Лиманської ОТГ [2017 р.]
|
1.4.3. Підлягаю уточненню до 2019 року
|
||||
КОМПОНЕНТ 2 - ЕКОНОМІЧНЕ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ММСП
|
||||||
Результат 2.1
|
Створення ефективної та широкодоступної мережі постачальників консультативних, технічних та інших послуг і покращений доступ до ринку для ММСП у сфері сільського господарства, бізнесу та виробництва.
|
2.1.1. Кількість постачальників послуг з розвитку бізнесу та навчання, що зміцнили свої спроможності та надають послуги ММСП ( у тому числі % ММСП, власниками яких є жінки, і ММСП, що належать до особливо вразливих груп)
|
2.1.1 0 послуг з розвитку бізнесу [2017 р.]
|
2.1.1. 25 [2021 р.]
|
• Моніторинг та звіти про здійснені заходи.
• Оцінка та дослідження ринку послуг з розвитку бізнесу.
• Дослідження ММСП.
• Інвестиційні ярмарки та комерційні контракти.
• Сільськогосподарська статистика.
• Звіти ЗМІ.
|
• Постачальники послуг з розвитку бізнесу та постачальники техніки зацікавлені в роботі у регіоні.
• Декілька існуючих МСП та фермерських господарств готові надавати технічні послуги іншим фермерам.
• Кількість постачальників технічних послуг за контрактом з інших областей, готових надавати технічні послуги в Луганській та Донецькій областях.
• На мапі точно відображені безпечні (розміновані) території.
|
2.1.2. Кількість ММСП, які розширили свій бізнес.
|
2.1.2. 0 ММСП [2017 р.]
|
2.1.2. 600 ММСП
|
||||
2.1.3. Частка зміни кількості договорів між підприємствами Донецької/Луганської областей та іншими українськими і міжнародними підприємствами
|
2.1.3. 0 % [2017 р.]
|
2.1.3 +20 % [2022 р.]
|
||||
2.1.4. Частка зміни показника сільськогосподарського виробництва.
|
2.1.4. Потребує підтвердження [2017 р.]
|
2.1.4. +20 % [2022 р.]
|
||||
2.1.5. Кількість функціонуючих сільськогосподарських кооперативів.
|
2.1.5. 20 [2017 р.]
|
2.1.5. 60+ кооперативів [2021 р.]
|
||||
Результат 2.2
|
Покращений та гнучкіший доступ до кредитів та фінансування для розвитку індивідуального підприємництва та ММСП у регіоні.
|
2.2.1. Кількість нових інвестицій ММСП у бізнес, у тому числі в сільське господарство та агробізнес (включаючи підприємства, що належать жінкам; підприємства, що належать представникам уразливих груп населення) через комбінування позик (включаючи лізинг) та грантів.
|
2.2.1. 0 євро [2017 р.].
|
2.2.1. Щонайменше 10 млн євро,
включаючи 6 млн євро на сільське господарство та агробізнес.
|
• Моніторинг проекту та звіти про здійснені заходи
• Звіт про виплату грантів та позик.
• Звіти банківського сектору
• Дослідження ММСП.
• Звіти ЗМІ.
|
• Регіон залишається стабільним з точки зору політики та безпеки.
• Економіка України продовжує зростати.
• Банки приймають нерухоме майно та майбутній врожай як заставу в Луганській та Донецькій областях.
|
2.2.2. Обсяг комерційних позик та кредитів, наданих ММСП.
|
2.2.2. 0 грн [2017 р.].
|
2.2.2. Потребує підтвердження
|
||||
2.2.3. Обсяг торгових кредитів на первинні матеріали, наданих дистриб’юторами.
|
2.2.3. 0 грн [2017 р.].
|
2.2.3. Потребує підтвердження
|
||||
Результат 2.3
|
Підвищено якість та адаптовано до потреб місцевого ринку праці систему професійно-технічного навчання, включаючи навчання технічних спеціальностей для перекваліфікації дорослих.
|
2.3.1. Частка зміни кількості професійно-технічних навчальних закладів (за статтю та групою населення), які знайшли роботу, що відповідає їхній кваліфікації, включаючи самозайнятість.
|
2.3.1. 0 % випускників ПТНЗ [2017 р.].
|
2.3.1. +30 % випускників ПТНЗ (за статтю) [2021 р.].
|
• Моніторинг та звіти про здійснені заходи.
• Статистика щодо соціально-економічного статусу.
• Звіти органів місцевого самоврядування
• Меморандуми про взаєморозуміння між ПТНЗ та бізнесом.
• Незалежні зовнішні оцінювання.
• Звіти Torino (Torino Reports).
• Звіти ЗМІ.
• Навчальний план та навчальна програми професійно-технічних навчальних центрів.
• Статистика зайнятості
|
• Фіскальна децентралізація триває.
• Локальні пілотні реформи можливі в рамках ширшого процесу реформування системи професійно-технічної освіти.
• Визначено відповідні об’єкти для відновлення.
• Надходження до місцевих бюджетів є достатніми для підтримки діяльності професійно-технічних навчальних центрів.
|
2.3.2. Кількість професійно-технічних навчальних центрів, створених на основі потреб ринку через державно-приватні партнерства (ДПП) між професійно-технічними навчальними закладами та приватним сектором та які повністю функціонують;
|
2.3.2. 0 навчальних центрів ДПП [2017 р.].
|
2.3.2. 3 навчальних центри ДПП [2021 р.]
|
||||
2.3.3. Кількість реконструйованих та оснащених професійно-технічних навчальних закладів.
|
2.3.3. 0 ПТНЗ [2017 р.]
|
2.3.3. 13 ПТНЗ [2021 р.]
|
||||
2.3.4. Кількість моделей малого підприємництва, внесених до навчального плану професійно-технічних навчальних центрів
|
2.3.4. 0 бізнес-моделей
|
2.3.4. 25+ стандартних бізнес-моделей
|
||||
КОМПОНЕНТ 3 - БЕЗПЕКА ГРОМАД ТА СОЦІАЛЬНА ЄДНІСТЬ
|
||||||
Результат 3.1
|
Сформовано мережу груп громадян з метою сприяння соціальній єдності та сталому соціально-економічному розвитку, з приділенням особливої уваги бідним людям, жінкам, молоді, а також особам, які зазнали насильства та втрат у зв’язку із конфліктом.
|
3.1.1. Кількість посадових осіб ГО, посадових осіб обласних державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування та членів громади, які здобули та зміцнили свої навички у розбудові соціальної єдності та розвитку громад;
|
3.1.1. 0 посадових осіб ГО, посадових осіб обласних державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування [2017 р.].
|
3.1.1. 450 посадових осіб ГО, 70 посадових осіб обласних державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування та 4500 членів громад [2021 р.].
|
• Звіти про моніторинг.
• Річні звіти про здійснені заходи
• Звіти органів місцевого самоврядування та громад, включаючи статистичні та бюджетні дані.
• ОЦІНКА В БАЛАХ.
• Звіти ЗМІ.
Звіти ЗМІ та звіти про охоплення ЗМІ.
|
• органів місцевого самоврядування продовжують підтримувати процес реформ, а поточний хід впровадження реформи децентралізації продовжуються.
• Посадові особи обласних державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування та члени громад прагнуть отримати нові знання та навички.
• Робочі групи з питань забезпечення безпеки місцевих громад отримують належне фінансування для реалізації ініціатив.
• Правоохоронні органи, органи місцевого самоврядування та громадські організації відкриті для здійснення спільних заходів із запобігання та реагування на ҐОН.
|
3.1.2. Частка представників груп громадян, які беруть участь у плануванні громадської безпеки, і які вважають, що їхня думка враховується.
|
3.1.2. 73,8 % [2017 р.]
|
3.1.2. не менше ніж 80 % представників груп громадян.
|
||||
3.1.3. Частка населення (за віком/статтю/інвалідністю/ групою населення), яка довіряє місцевій владі, у тому числі поліції та судам.
|
3.1.3. У Донецькій області: 31 % органів місцевого самоврядування, 37 % органів поліції та 17 % судів,
У Луганській області: 23 % органів місцевого самоврядування, 40 % органів поліції та 21 % судів [2017 р.]
В Запорізькій області: 33 % органів місцевого самоврядування, 32 % органів поліції та 19 % судів [2018 р.]
|
3.1.3.+ 20 % у всіх обраних областях [2021 р.]
|
||||
3.1.4. Кількість ініціатив, спрямованих на запобігання ґендерно-обумовленому насильству, спільно впроваджених правоохоронними органами, органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями.
|
3.1.4. Потребує уточнення (2018 р.)
|
3.1.4. 80 [2021 р.]
|
||||
3.1.5. Кількість теле- та/або радіомовників, які отримати підтримку в регіоні та кількість мовників, які підвищили якість своїх програм.
|
3.1.5. 0 теле- та/або радіомовників, які отримати підтримку [2017 р.]
|
3.1.5. 1 теле- та/або радіомовник, який отримав підтримку [2019 р.)
|
||||
Результат 3.2
|
Забезпечено фінансову підтримку ініціатив груп громадян через конкурентний фонд.
|
3.2.1. Кількість успішних ініціатив груп громадян, включаючи ініціативи жіночих груп самодопомоги, реалізованих за підтримки малих грантів.
|
3.2.1. 0 малих грантів [2017 р.]
|
3.2.1. 350 малих грантів % [2021 р.]
|
• Звіти про моніторинг.
• Річні звіти про здійснені заходи.
• Зніти місцевих органів влади та громад, включаючи статистичні та бюджетні дані.
• Звіти ЗМІ.
|
• Державне та громадське фінансування здійснюється згідно з домовленостями.
|
3.2.2. Загальна та середня сума малих грантів, виділених на підтримку ініціатив груп громадян, включаючи ініціативи жіночих груп самодопомоги.
|
3.2.2. 0 євро за малими грантами [2017 р.]
|
3.2.2. 1,8 млн євро та в середньому 7000 євро на малий грант [2021 р.]
|
||||
3.2.3. Частка витрат на ініціативи, покритих місцевими органами влади та громадами.
|
3.2.3. 0 співфінансування [2017 р.]
|
3.2.3. 50 % співфінансування [2021 р.]
|
||||
КОМПОНЕНТ 4 - СЕКТОРАЛЬНІ РЕФОРМИ ТА СТРУКТУРНІ ЗМІНИ
|
||||||
Результат 4.1
|
Регіональна система охорони здоров’я в обох областях ефективно функціонує відповідно до національних реформ та задовольняє конкретні потреби населення, яке безпосередньо постраждало від конфлікту, включаючи ЛЖВ, людей з обмеженими можливостями та потерпілих від сексуального та ґендерно-обумовленого насильства (СҐОН).
|
4.1.1. Кількість фахівців (як органів місцевого самоврядування, так і лікарень), які зміцнили свою спроможність у стратегічному плануванні, мобілізації ресурсів, організаційному управлінні, забезпеченні прозорості, виконанні стратегії ґендерної рівності, підзвітності та ефективному використанні державних коштів.
|
4.1.1. 0 фахівців [2017 р.]
|
4.1.1. 1000 фахівців [2021 р.]
|
• Звіти про моніторинг.
• Річні звіти про здійснені заходи.
• Звіти органів місцевого самоврядування та громад, включаючи статистичні та бюджетні дані.
• Звіти організацій пацієнтів.
• Звіти ЗМІ.
|
• Реформа системи охорони здоров’я ухвалена парламентом, а уряд продовжує її впроваджувати.
• Обласні державні адміністрації та органи місцевого самоврядування, працівники системи охорони здоров’я, організації пацієнтів позитивно ставляться до реформ та підтримують їх впровадження.
• державні адміністрації та органи місцевого самоврядування, громади та працівники системи охорони здоров’я мають мотивацію щодо розвитку свої навичок стратегічного планування, ефективного використання ресурсів і підтримують заходи з протидії корупції.
• Люди з обмеженими можливостями беруть участь у прийнятті рішень що реформи системи охорони здоров’я та мають доступ до медичних послуг.
|
4.1.2. Кількість людей, які отримують якісні послуги для подолання наслідків посттравматичних розладів та ґендерно-обумовленого насильства (за статтю/віком/інвалідністю/ групою населення).
|
4.1.2. 0 людей [2017 р.]
|
4.2.1. 20 000 людей [2021 р.]
|
||||
4.1.3. Кількість працівників системи охорони здоров’я (лікарі, фельдшери, медсестри), які пройшли спеціалізовані тренінги, щоб оновити свої професійні знання та навички, а також здобути нові навички
|
4.1.3. 0 працівників [2017 р.]
|
4.1.3. 1000 працівників [2021 р.
|
||||
Результат 4.2
|
Зміцнення університетів та коледжів, переміщених з контрольованих сепаратистами територій.
|
4.2.1. Кількість навчальних закладів, які отримали грант на своє зміцнення після переміщення.
|
4.2.1. 0 навчальних закладів [2017 р.]
|
4.2.2. 10 навчальних закладів, які отримали грант [2021 р.].
|
• Звіти про моніторинг.
• Річні звіти про здійснені заходи.
• Звіти органів місцевого самоврядування та навчальних закладів, включаючи статистичні та бюджетні дані.
• Звіти ЗМІ.
|
• Державне фінансування здійснюється згідно з домовленостями.
|
4.2.2. Кількість студентів та викладачів (включаючи частку жінок у %), які користуються покращеною інфраструктурою та умовами праці.
|
4.2.2. 0 студентів та викладачів [2017 р.].
|
4.2.2. 5000 студентів та викладачів (за статтю) [2021 р.].
|
||||
Результат 4.3
|
Підвищення спроможності органів державної влади у питаннях національної координації для подолання надзвичайних ситуацій та проблем, пов’язаних зі структурним розривом у громадській інфраструктурі між територіями, що контролюються урядом, та територіями, що контролюються сепаратистами.
|
4.3.1. Кількість досліджень до структурного розриву в громадській інфраструктурі та послугах регіону (в тому числі зосереджених на забезпеченні постачання питної води та автомобільній мережі).
|
4.3.1. 0 досліджень.
|
4.3.1. Щонайменше два дослідження щодо структурного розриву в громадській інфраструктурі, послугах та рекомендації щодо подальших дій [2019 р.].
|
• Звіти про моніторинг.
• Піврічні звіти про здійснені заходи та попередні техніко-економічні обґрунтування.
•
|
|