ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Л И С Т
30.03.2004 N 25/4-15-38/3815-ЕП
Начальникам регіональних
митниць
Начальникам митниць
Про застосування ставок акцизного збору на алкогольні
напої, що імпортуються на митну територію України
У зв'язку з отриманням Державною митною службою України
звернень митних органів щодо надання роз'яснень про застосування
ставок акцизного збору на алкогольні напої, які класифікуються в
товарних позиціях УКТ ЗЕД ( 2371а-14 ) за кодами 2207, 2208
(зокрема, за кодом 2208 20), встановленими статтями 1 та 7 Закону
України від 07.05.96 N 178/96-ВР ( 178/96-ВР ) "Про ставки
акцизного збору на спирт етиловий та алкогольні напої", зі змінами
та доповненнями, внесеними законами України від 24.10.2002
N 195-IV ( 195-15 ) "Про внесення змін до деяких законів України
про оподаткування, виробництво та обіг підакцизних товарів" та від
22.05.2003 N 849-IV ( 849-15 ) "Про внесення змін до Закону
України "Про Державний бюджет України на 2003 рік" та деяких інших
законодавчих актів", на підставі листа Державної податкової
адміністрації України від 10.03.04 N 2193/5/21-116 повідомляємо.
При здійсненні митного оформлення алкогольних напоїв, що
імпортуються на митну територію України та класифікуються в
товарних позиціях УКТ ЗЕД ( 2371а-14 ) за кодами 2207 та 2208 та
2208 20, слід керуватись положеннями ст. ст. 1, 7 Закону України
від 07.05.1996 N 178/96-ВР ( 178/96-ВР ) "Про ставки акцизного
збору на спирт етиловий та алкогольні напої", зі змінами,
внесеними Законом України від 22.05.2003 N 849-IV ( 849-15 ).
Відповідно до положень цих статей ставка акцизного збору на
всі зазначені вище алкогольні напої становить 16 грн. за 1 л.
100-відсоткового спирту.
Заступник Голови Служби А.Д.Войцещук
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua